BB PRO Marko Savolainen

Montako katteetonta ''yks vielä''-lupausta tuli tossa prässisarjan aikana? :D Hyi helvetti, mitä hapotusta.

Oon aina ihmetelly tuon saman clipin nähdessäni, että onko tuo joku spedeily tms. iso äijä ja lapselliset painot molemmissa koneissa, nuo toistothan olis pitänyt mennä ilman tiputuksiakin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon aina ihmetelly tuon saman clipin nähdessäni, että onko tuo joku spedeily tms. iso äijä ja lapselliset painot molemmissa koneissa, nuo toistothan olis pitänyt mennä ilman tiputuksiakin.
Ehkä tossa filmillä ei kuitenkaan näy koko totuus? Tota hackkiakin on alettu kuvaan kesken settien, ethän sä voi tietää vaikka ne olis alottanu ton sarjan jo 5min sitte? Onhan tossa tietty pientä show-meininkiä, mutta niin pitääkin.
 
Oon aina ihmetelly tuon saman clipin nähdessäni, että onko tuo joku spedeily tms. iso äijä ja lapselliset painot molemmissa koneissa, nuo toistothan olis pitänyt mennä ilman tiputuksiakin.

Tuu kokeileen tuota spedeilyä, eikä tässä ole yhtään showmeininkiä. Ihmiset halusi nähdä, miten tein aikanaan jalkoja. Nämä ihmisten kommentit on kyllä hauskoja, kun puhutaan treenipainoista. Olen itsekkin tehnyt prässiä 800 kilolla, mutta kun opettelin tekemään niin, että se ottaa myös reisiin kunnolla, niin piti pudottaa painot 500 kiloon.

- - - Updated - - -

Make vois tulla vieraileen Gymlogiin. Vetäis vaikka Nyyssölälle jonkun kuolematreenin, vois tulla hauska jakso.


Loistava idea :)
 
Tulis kyllä paras suomalainen bodyvideo jos Nyyssis ja Make treenais samalla videolla, etenki tyyliin GYMLOG.
 
Nyyssölälle semmosia treenejä mitä sää teit! Joka lihakselle oma jakso! Olisi todella hienoa nähdä!
 
Jos vedän Nyyssikselle esim prässisarjan, kauanko haluatte sen kestävän :) Normi on tuollainen viisi minuuttia.

Ihan sama minkä verran mut haluaisin nähdä ku Nyyssölä huutaa perkelettä, Mike naureskelee kameran takana ja treenin jälkeen Nyyssölä pitää taluttaa pois paikanpäältä kunnei itse pysty kävelee :)
Ja itse kysymykseen, jos tuollainen 15min... :D
 
Miten Marko painot treeneissä jos joka toinen viikko pumppia ja joka toinen raskas. Meinaan jos esim. vinopenassa saisi käsipainoilla vaikka 50kg x 6, miten pumppipäivänä olisi painot?
 
Tuu kokeileen tuota spedeilyä, eikä tässä ole yhtään showmeininkiä. Ihmiset halusi nähdä, miten tein aikanaan jalkoja. Nämä ihmisten kommentit on kyllä hauskoja, kun puhutaan treenipainoista. Olen itsekkin tehnyt prässiä 800 kilolla, mutta kun opettelin tekemään niin, että se ottaa myös reisiin kunnolla, niin piti pudottaa painot 500 kiloon.

Nyt en ymmärrä. Käsittääkseni tuo hermosto tukkoon-meininki mitä Vihavaiselle vedit, ei ole lähelläkään sitä miten itse treenasit jalkoja? Muistaakseni tuolla treenillä minkä Jukalle vedit oli lähinnä tarkoitus kehittää henkistä kanttia tjsp.? Eihän tuollainen treeni kuitenkaan lihasmassan kasvatukseen ole kovin optimaalista.
 
Nyt en ymmärrä. Käsittääkseni tuo hermosto tukkoon-meininki mitä Vihavaiselle vedit, ei ole lähelläkään sitä miten itse treenasit jalkoja? Muistaakseni tuolla treenillä minkä Jukalle vedit oli lähinnä tarkoitus kehittää henkistä kanttia tjsp.? Eihän tuollainen treeni kuitenkaan lihasmassan kasvatukseen ole kovin optimaalista.

Juurikin tuollaisia treenejä Rännälän Jari minulle veteli. Tuollaisella treenillä jalat kasvoi joka viikko. Mikä tämä hermosto tukkoon juttu oikein on? Minulla ainakin lihakset kasvoi tosi hyvin näin, varsinkin heikot lihakset. Aina, kun yritin tehdä suori sarjoja ilman mitään tehokeinoja, paikat pieneni huomattavasti. Ja näillä treeneillä tosiaan kasvatetaan myös sitä henkistä kanttia.
 
Marko-Savolainen-off-season-bodybuilder.jpg

Make offilla :D Miltä vuodelta kuva on muuten?
 
Gymlogin idis olis, että Make vetäis Mikalle 10min sarjan ja perään Mika vetäis Makelle 10min sarjan. Siitä sitten leikattais 5+5min ja 5+5min introihin ja outroihin koko poppoon kanssa. Tulis aika siisti pätkä.

Eli sarjoista leikattaisiin 5min pois? Mielummin, että oisi koko sarja videolla ja intro vaikka toiseen videoon jossei pituus riitä?
 
Juurikin tuollaisia treenejä Rännälän Jari minulle veteli. Tuollaisella treenillä jalat kasvoi joka viikko. Mikä tämä hermosto tukkoon juttu oikein on? Minulla ainakin lihakset kasvoi tosi hyvin näin, varsinkin heikot lihakset. Aina, kun yritin tehdä suori sarjoja ilman mitään tehokeinoja, paikat pieneni huomattavasti. Ja näillä treeneillä tosiaan kasvatetaan myös sitä henkistä kanttia.

Tuo Jukan hack-sarjan loppu mikä videolle on otettu, tehdään lähemmäs 20 pakkotoistoa ja muutama negatiivinen. En tiedä kauan sarja on kestänyt jo ennen tuota, mutta eiköhän siinä muutama minuutti ole jo takana. Eihän tuollaista treeniä vaan voi tehdä kerran viikossa? Kerran parissa-kolmessa kuukaudessa vois olla ihan fiksuakin, mutta tuollainen treeni vie kyllä helvetisti aikaa palautua.
 
Back
Ylös Bottom