BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hankala kysymys tulossa ja varsinkin, jos sulla on tulossa diili jonkin lisäravinnemerkin kanssa. Sulla kuitenkin on todella paljon kokemusta lisäravinteista. Onko niissä isoja eroja toimivuuden suhteen? Lähinnä palautusjuomien ja lisäproteiinien suhteen eri valmistajien välillä. Ainakin hinnoissa on eroja?

Riittääkö perustreenaajalle ihan perus hera/hiilari/kreatiini palkkariin?

Nyt tulee vähän erikoisempia kysymyksiä, mutta onko sulle Make ikinä tullut oikeen kunnollisia epätoivon hetkiä? Siis sellasia ajatuksia, että ei tästä hommasta tule yhtään mitään!? Harrastatko ikinä "jossittelua" (JOS oisit tehny toisin sitä ja tätä jne.)? Tunnut olevan todella tinkimätön ja periksiantamaton kaveri niin siksi kiinnostaa vähän syvällisemmät ajatukset... Kiitos!

Aika hyvä kysymys edellisellä.. Tossa jossain vaiheessa kerroitkin jo jotain ruokavaliostasi. Haluaisitko kertoa vähän että miten syöt? Tyyliin ihan niinkin yksinkertaisesti kuin:

Aamupala: ?
Välipalala: ?
Lounas: ?
jne...? Ja millainen on sun palautusjuoma? Entäs mitä öljyä käytät ja juotko proteiinijuomia pitkin päivää, kun jossain kohtaa kerroit olevas huono syömäri ja ottaneen ison osan kaloreista nimenomaan massajuomista...

Tämmönen kiinnostais.. Kiitos!

Minkälaisia tunteita/fiiliksiä herää kun katsot noita 97-vuoden kuvia ja videoita? ja tuleeko usein noita vielä katsottua?

Kokemusta tosiaan löytyy, olen korvannut puolet ravinnosta lisäravinteilla vuodesta -93. Itse olen aina panostanut laatuun näissä asioissa. En ole käyttänyt koskaan niitä halvimpia esim. kun kyseessä on proteiinijauhot. Palkkarissa olen aina käyttänyt laadukasta isolaattia, missä on mahdollisimman vähän hiilaria ja rasvaa. Ei eri firmojen tuotteilla hirveää eroa ole, muuta kuin tuo mainitsemasi hinta. Luet vaan tuoteselosteen, että et maksa esim. huono laatuisesta protskusta tai turhasta hiilarista.

Ei nyt mitään täydellisen epätoivoisia ajatuksia ole koskaan tullut. Mutta tottakai välillä on ollut vaikeaa, varsinkin loukkaantumissuman aikaan. Olen kuitenkin yltiöoptimistinen ja sanon aina itselleni, että kyllä se tästä :) Nykyään jossittelen aika useinkin, että voi kun en koskaan olisi koskenut amfetamiiniin.

Jätän nuo ruokailu jutut blogiin.

Hyvä fiilishän noista tulee ja kylmiä väreitä. Silloin siinä tilanteessa ei tajunnut, kuin kovassa seurassa sitä oli. Olihan se ihan mukavaa haastaa tasavertaisesti tuleva maailman kovin kehonrakentaja :) Tuohon -97 kuntoon oli tarkoitus takoa vielä kymppi lisää, ehkä silloin olisi voinut Ronilta yhden patsaan pihistää ;)
 
Juu-u. Nyt on kyllä blogia jo hehkutettu aika pitkään.... että milloin se aukeaa? (ja minne? Ettei tarvi rivien välistä päätellä)

-Malttamaton
 
Ok. Silmäilin alkuvuodesta asti kirjoitukset läpi ja en saanut varmaa käsitystä tulevan blogin paikasta. Rivien välistä yritin lukea esim. "minun ja jarin valmennussivujen yhteyteen" "kysy vaikka Robertilta" "robertin kanssa sopimus kirjoitettu" "suomalaisen lisaravinnemerkin alle" jne. Suomalaisia lisäravinne valmistajia ei tietysti järin montaa ole varsinkin kun Fastin saa ilmiselvästi ottaa pois laskuista. Mutta ei auta kun kitistä ja ootella. PRKL vaan ku ois jo kiva lukee supermassan blogia taas pitkästä aikaa.

Tsemppiä Supermassalle!
 
No sais tuo Marko kyllä ilmoittaa milloin se blogi tulee. On varmaan pari kuukautta ollut puhetta että kohta tulee...

Eiköhän sieltä tosiaan ilmoiteta kun hommat on selvät. Ei ole hommat vissiin ainoastaan Markosta kiinni.. Kaikki ei onnistu sormia napsauttamalla.. Kärsivällisyyttä.. :whip:
 
Pro-Am 006.jpg

Hengissä ollaan :) Blogi aukeaa, kunhan Robertti tulee 4. päivä lomalta ja antaa ohjeet miten se toimii. Tänään käsiä Mursun Ilkan salilla Pro-Amilla.
 
laittelin md:lle Markosta muutaman uuden kuvan ja pastesin legenda videon (toivottavasti ok Markolle), tälläinenkin kommentti tuli:

Today, 12:59 PM #26
Evan Centopani
Evan Centopani is online now
IFBB - PRO Evan Centopani's Avatar

Join Date
Dec 2006
Location
Trumbull, CT
Posts
6,246



" Dude had a trophy-like physique"
 
Toi on jo oikeasti niin hyvä idea, että ota nyt Markoon ihan henkilökohtaisesti yhteyttä? :) Yleensä tollaset puoliksi läpällä heitetyt foorumi-ideat eivät koskaan toteudu. Ehkä myös yksi lihaskierros kokonaan läpi niin, että joka treenissä on eri vierailija?
 
Make varmaan vastaa kun kerkee ja kun kyseessä on riippumaton video, niin Makekin voi innostua jos sattuu Stadissa joku kerta sopivaan aikaan oleen. Vielä kun saatais idea niin, että Make vetää puolet videosta Nyyssölälle treeniä ja sitten loput toisinpäin. Olis melko siisti setti.
 
Back
Ylös Bottom