Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän pitää vielä tartua. Ymmärrät Miken kannan, mutta et minun? Sponsori ei ole kieltänyt minulta mitään, nämä on minulle periaatejujttuja. Olen Fastin kanssa yrittänyt monet kerrat tehdä sopimusta, eikä ne ole tähän päivään halunneet tukea minua. Ja tämä nyt kuitenkin on Fastin "omistama" sivusto nykyään.
millä salilla marko treenailee nykyisin? teetkö poken hommia vielä tai onko tarkoitus tulevaisuudessa tehdä?
Ymmärrän kantasi, ja vielä paremmin ylläolevan postin jälkeen! Ei ollut tarkoitus hyökätä ketään kohtaan, eikä pahoittaa mieltä. Suomi on pieni maa, ja bodareita vähän, kaikkien pitäis "tukea" toisiaan. Mutta bisnes on bisnestä...
Tämä on ottanut itseä päähän jo vuosia.
Mikäs siinä nyt ihmetyttää? Luuletko oikeesti, että blogin auettua Marko kirjoittelee tänne? Mikekin tossa ylempä toteaa, että onpas jännä kun juuri ennen blogin avaamista "sattumalta" tänne kirjotellaan paljon. Sponsori haluaa pitää Markon itsellään, eikä näköjään ymmärrä, pakkiksen markkina-arvoa. Marko toteaa, että ei saa täältä korvausta, mutta pitäis ymmärtää kuinka paljon on saanut näkyvyyttä täältä blogille. Ilmaista mainosta, ja mitään ei tule takaisin sen jälkeen kun blogi aukee.
Joo luin noita alkupään juttuja, turha tätä keskustelua on käydä jos eletään siinä utopiassa että Suomessa voi elää kehonrakentajana ilman että mitään duunia pitäis tehdä sen lisäksi. On kyllä ihme jos ei 7 vuodessa ajattelutapa ole muuttunut.
Mutta niinkuin sanoin aikasemmin niin tehkää nyt hemmetti vieköön pesäero sen välillä että tehdäänkö asioita hyvästä hyvyydestä faneja kohtaan vai rahasta. Ilmeisesti tässä ei ole kyse faneista että tänne kirjotellaan vaikka pakkotoistolla nyt ollaankin innoissaan siitä että Marko on näin kiva faneja kohtaan.
Maken kanssa kelattu miten toimitaan, joten saatiin sopiva kompromissi aikaan. Blogi tai pakkis eivät sulje toisiaan pois, joten kummassakin on luettavaa. Aina näihin joku ratkaisu löytyy.
Maken kanssa kelattu miten toimitaan, joten saatiin sopiva kompromissi aikaan. Blogi tai pakkis eivät sulje toisiaan pois, joten kummassakin on luettavaa. Aina näihin joku ratkaisu löytyy.
Kuinkas pitkiä sarjoja ja kuinka monta sarjaa Marko suosittelee jaloille per liike jos on kyse suorista sarjoista ja lihasmassan kasvatuksesta offilla.