BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän pitää vielä tartua. Ymmärrät Miken kannan, mutta et minun? Sponsori ei ole kieltänyt minulta mitään, nämä on minulle periaatejujttuja. Olen Fastin kanssa yrittänyt monet kerrat tehdä sopimusta, eikä ne ole tähän päivään halunneet tukea minua. Ja tämä nyt kuitenkin on Fastin "omistama" sivusto nykyään.

Ymmärrän kantasi, ja vielä paremmin ylläolevan postin jälkeen! Ei ollut tarkoitus hyökätä ketään kohtaan, eikä pahoittaa mieltä. Suomi on pieni maa, ja bodareita vähän, kaikkien pitäis "tukea" toisiaan. Mutta bisnes on bisnestä...
 
millä salilla marko treenailee nykyisin? :) teetkö poken hommia vielä tai onko tarkoitus tulevaisuudessa tehdä?


Heitetään äkkiä tähän jotain muuta, ja unohdetaan muut jutut :)
Treenaan Oulun Classicilla ja Kunnon paikassa. En ole tehnyt poken hommia pitkään aikaan. Ehkä joku päivä vielä, tykkään kuitenkin siitä hommasta.

Ymmärrän kantasi, ja vielä paremmin ylläolevan postin jälkeen! Ei ollut tarkoitus hyökätä ketään kohtaan, eikä pahoittaa mieltä. Suomi on pieni maa, ja bodareita vähän, kaikkien pitäis "tukea" toisiaan. Mutta bisnes on bisnestä...

Juuri näin, yhteistyöllä tästä meidänkin pienestä maasta voitaisiin saada talentit esiin.
 
Markolle oma Tv-Sarja

Markolle pitäisi saada oma Reality Tv sarja Jutta superdietit tai Nykäsen Matti tyylinen, tietys niin että Marko vois täysin vaikuttaa, ja itse vastata sisällöstä.
 
Tuli tuossa juuri treenattu kädet nyt pumppiviikolla mukaillen make tota sun ohjelmaa. Ja keskityin juuri tuohon puristamiseen joka toistolla ja hallittuun laskuun. Tuntuu kyllä et kädet räjähtää sarjojen välissä myös tein venytyksiä käsille onko se ihan jees? Ois hienoa päästä reenaamaan itse supermassan kanssa, saisi varmasti kehityksen aivan eri tasolle.
 
Mikäs siinä nyt ihmetyttää? Luuletko oikeesti, että blogin auettua Marko kirjoittelee tänne? Mikekin tossa ylempä toteaa, että onpas jännä kun juuri ennen blogin avaamista "sattumalta" tänne kirjotellaan paljon. Sponsori haluaa pitää Markon itsellään, eikä näköjään ymmärrä, pakkiksen markkina-arvoa. Marko toteaa, että ei saa täältä korvausta, mutta pitäis ymmärtää kuinka paljon on saanut näkyvyyttä täältä blogille. Ilmaista mainosta, ja mitään ei tule takaisin sen jälkeen kun blogi aukee.

Niin no paljon blogeja lukeneena en vaan yksinkertaisesti ymmärrä miten blogi voisi korvata täysin keskustelufoorumin tapaisen vuorovaikutuksen. Toki blogi on niille helpompi jotka eivät ole rekisteröitynä foorumille. Mutta en mä tässä mitään ala nilittämään, jos Marko näkee tämänkin vuorovaikutuksen fanien kanssa vain bisneksenä ja mainoksena uudelle blogille niin sitten on. Ja jos sponssi ei kiellä Markoa tänne kirjottamasta mutta näin ei haluta tehdä koska fyffeä ei tule omaan taskuun niin se nyt ei varsinaisesti palvele faneja ainakaan.
Pitäis vaan tehdä erotus siitä että milloin halutaan tehdä rahaa ja millon ollaan vaan faneille ystävällisiä. Eihän tänne kirjoitteleminen mikään velvollisuus kenellekkään ole mutta jos näissä asioissa pyörii vaan dollarin kuvat silmissä niin ehkä sitä rahaa kannattaisi jostain muualta hankkia?

Ja mitä tulee Fastin "omistamiseen" niin en kyllä ole huomannut mitään eroa siihen että onko sponssi fastin kanssa vai ei. Etusivulla varmaan mainostetaan fastin artikkeleita vaikka kuinka paljon mutta tämä on nyt paljon muutakin kuin etusivu. Onhan tuolla toi alafoorumikin mutta ei minusta täällä mikään ole muuttunut.
 
Ketjun alkupäässäkihän on vähän tän tyylinen keskustelu. Hanneliina jotain siellä tais sanoa, oliko näistä Markon periaatteista.

Ymmärrän kyllä molempia osapuolia. :)
 
Joo luin noita alkupään juttuja, turha tätä keskustelua on käydä jos eletään siinä utopiassa että Suomessa voi elää kehonrakentajana ilman että mitään duunia pitäis tehdä sen lisäksi. On kyllä ihme jos ei 7 vuodessa ajattelutapa ole muuttunut.

Mutta niinkuin sanoin aikasemmin niin tehkää nyt hemmetti vieköön pesäero sen välillä että tehdäänkö asioita hyvästä hyvyydestä faneja kohtaan vai rahasta. Ilmeisesti tässä ei ole kyse faneista että tänne kirjotellaan vaikka pakkotoistolla nyt ollaankin innoissaan siitä että Marko on näin kiva faneja kohtaan.
 
Joo luin noita alkupään juttuja, turha tätä keskustelua on käydä jos eletään siinä utopiassa että Suomessa voi elää kehonrakentajana ilman että mitään duunia pitäis tehdä sen lisäksi. On kyllä ihme jos ei 7 vuodessa ajattelutapa ole muuttunut.

Mutta niinkuin sanoin aikasemmin niin tehkää nyt hemmetti vieköön pesäero sen välillä että tehdäänkö asioita hyvästä hyvyydestä faneja kohtaan vai rahasta. Ilmeisesti tässä ei ole kyse faneista että tänne kirjotellaan vaikka pakkotoistolla nyt ollaankin innoissaan siitä että Marko on näin kiva faneja kohtaan.

Olen elänyt tähän päivään kehonrakentajana lähes töitä tekemättä. Ja se miksi nyt olen aktiivisemmin esillä on se, että nyt on tapahtumassa jotain, mistä kirjoittaa. Ja kyllähän näitä juttuja on aina pääasiassa tehty fanien vuoksi. Ja sulla on vissiin ymmärtämissä vikkaa sanoinhan jo aikaisemmin, että tännekkin tulee juttua/kuvia jne. Ja tottakai tämä on myöskin paras paikka mainostaa, jos jotain uutta on tapahtumassa.
 
Kuinkas pitkiä sarjoja ja kuinka monta sarjaa Marko suosittelee jaloille per liike jos on kyse suorista sarjoista ja lihasmassan kasvatuksesta offilla.
 
Maken kanssa kelattu miten toimitaan, joten saatiin sopiva kompromissi aikaan. Blogi tai pakkis eivät sulje toisiaan pois, joten kummassakin on luettavaa. Aina näihin joku ratkaisu löytyy.

Niinku aiemmin joku sanoi, foorumin kaltanen vuorovaikutus fanejen kanssa on ihan eri luokkaa blogin kanssa.

Toivottavasti Markolla on vielä intoa kirjotella ja vastailla kyssäreihin täällä blogin auettuakin koska nehän ei tosiaan sulje toisiaan poies..
 
Blogin ja forumin eroa voi hyvin tutkia vertaamalla Gymlogin ketjua ja Gymlogin You tube kanavaa. You tubessa ei ole laisinkaan keskustelua käyttäjien kesken asiasta ja siellä kysellään kerta toisensa jälkeen samoja juttuja. Siksi olemme ilmoittaneet, että emme vastaile tuubissa ollenkaan ja linkitetty sitten Pakkotoiston keskusteluun. Pakkotoistolla ketjumuotoisessa keskustelussa taas käyttäjät ovat enemmän tekemissä keskenään, koska jokaisella on oma historia forumilla ja osaltaan kaikki ns. tuttuja näin forumimaailmassa. Keskustelukin on täysin erilaista.
 
Kuinkas pitkiä sarjoja ja kuinka monta sarjaa Marko suosittelee jaloille per liike jos on kyse suorista sarjoista ja lihasmassan kasvatuksesta offilla.

Kannattaa käyttää sekä pitkiä, että lyhyitä sarjoja. Kyykyssä voi esim olla 4-8 toistoa, hakissa 8-12 ja prässissä 20 ja jopa yli. Kovia työsarjoja per liike max kolme.
 
KÄDET 019.jpg

Tänäänkin jumpattiin. Kroppa tiivistyy ja voimat kasvaa. I'm happy :)
 
Millä saat noi kyynärvarret noin paksuiksi, eristäviä niille vai epäsuoraa rasitusta muista liikeistä?
 
Back
Ylös Bottom