BB PRO Marko Savolainen

Komeeta kondista! Oiskohan yksi syy noihin mahtiforkkuihin käsien pituus tai siis lyhyys.. Siis kaiken lahjakkuuden lisäksi ;) Tuntuu että kädet on aina lyhyemmillä kavereilla kovemman näköset
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komeeta kondista! Oiskohan yksi syy noihin mahtiforkkuihin käsien pituus tai siis lyhyys.. Siis kaiken lahjakkuuden lisäksi ;) Tuntuu että kädet on aina lyhyemmillä kavereilla kovemman näköset
Tossa pitkän miehen hanskat.

45+Paul+Dillet+photo.jpg
 
Kyllä ja viimeistään sinne otan nuo loput supermassfilmit myyntiin.

Onko tietoa paljonko filmejä vielä jäljellä? Olisin voinut tilata sulta hyvällä hinnalla. Meinaan tulis kalliiksi lähteä Lahdesta hakemaan filmiä. No oli miten oli ajattelin kumminki kysästä.
 
Mulle yksi jemmaan kun lainasin omani jollekin enkä saanut enää takaisin.

Onko tietoa paljonko filmejä vielä jäljellä? Olisin voinut tilata sulta hyvällä hinnalla. Meinaan tulis kalliiksi lähteä Lahdesta hakemaan filmiä. No oli miten oli ajattelin kumminki kysästä.

97-vuodelta ku ois reenileffa niin voisin maksaa siitä tonnin.

Oletko muuten mitannut paljo on hauberilla mittaa?


Pitää muistaa laittaa jemmaan. Olihan Mike vierailevana tähtenä videolla :) Käsittääkseni niitä on noin 80 kpl. Katsotaan, mitä menee messuilla ja jos jää, niin voin lähettää.
Jos vuodelta -97 olis leffa se maksais ainakin tonnin :) Olis muuten tullut häijyä kamaa ja siihen Miken kuvat päälle niin aijai :)
 
Vähän harmittelee, että aika tässä digitaalisessa mediassa ei ollut vielä silloin kun Make oli huipulla. Olis meinaan jos jonkinlaista materiaalia sieltä ajalta joka paikassa. Taitaa nyt jäädä siihen, että lehdissä joitain kuvia ja pari hassua videota. Nykyään perusjantteristakin on enemmän muistoja netissä. Mut ehkä se tekee Makesta entistä legendaarisemman kun on niin tiukassa materiaali siltä ajalta.

Oliko sulla Make mitään kuvauksia silloin kun vielä kisasit? Jenkeissä oli ainakin muutama, saiskohan niitä kuvia ongittua mitenkään sieltä? Jokaisella kuvaajalla on kuvia, joita ei koskaan julkaistu, olis varmaan paljon julkaisemattomia kuviakin olemassa jossain jemmassa. Mullakin on tuhansia kuvia kisaajista, joita kukaan ei ole koskaan nähnyt.

Pakkiksen galleriassa on jotain rontti 50 kuvaa ja Maken kansiossa näyttäis olevan 205 raakakuvaa.
 
Pitääpä ajoittaa helsinkiin tulo fitnessexpon aikoihin. :dance2:

[ e ] 500km matkaa, mutta pakkohan se on päästä katsomaan ja ostamaan leffa.
 
Aivan. No sitte sinne. :D
 
Olen elänyt tähän päivään kehonrakentajana lähes töitä tekemättä. Ja se miksi nyt olen aktiivisemmin esillä on se, että nyt on tapahtumassa jotain, mistä kirjoittaa. Ja kyllähän näitä juttuja on aina pääasiassa tehty fanien vuoksi. Ja sulla on vissiin ymmärtämissä vikkaa sanoinhan jo aikaisemmin, että tännekkin tulee juttua/kuvia jne. Ja tottakai tämä on myöskin paras paikka mainostaa, jos jotain uutta on tapahtumassa.

Noi mun pohdinnat perustu aika lailla muiden kirjoituksiin, olisi kyllä ihan mukavaa jos muut eivät pistäisi sanoja kenenkään suuhun, mutta hyvä näin jos tavaraa tulee myös pakkotoistolle.
 
Samaa mieltä: Harmi, ettei -97 ole enempää kuvamateriaalia!
 
Back
Ylös Bottom