Komeeta kondista! Oiskohan yksi syy noihin mahtiforkkuihin käsien pituus tai siis lyhyys.. Siis kaiken lahjakkuuden lisäksi ;) Tuntuu että kädet on aina lyhyemmillä kavereilla kovemman näköset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa pitkän miehen hanskat.Komeeta kondista! Oiskohan yksi syy noihin mahtiforkkuihin käsien pituus tai siis lyhyys.. Siis kaiken lahjakkuuden lisäksi ;) Tuntuu että kädet on aina lyhyemmillä kavereilla kovemman näköset
Millä saat noi kyynärvarret noin paksuiksi, eristäviä niille vai epäsuoraa rasitusta muista liikeistä?
Tuleeko Marko fitnessexpoon jonkun firman ständille?
Kyllä ja viimeistään sinne otan nuo loput supermassfilmit myyntiin.
Mulle yksi jemmaan kun lainasin omani jollekin enkä saanut enää takaisin.
Onko tietoa paljonko filmejä vielä jäljellä? Olisin voinut tilata sulta hyvällä hinnalla. Meinaan tulis kalliiksi lähteä Lahdesta hakemaan filmiä. No oli miten oli ajattelin kumminki kysästä.
97-vuodelta ku ois reenileffa niin voisin maksaa siitä tonnin.
Oletko muuten mitannut paljo on hauberilla mittaa?
Mut ehkä se tekee Makesta entistä legendaarisemman kun on niin tiukassa materiaali siltä ajalta.
Pitääpä ajoittaa helsinkiin tulo fitnessexpon aikoihin. :dance2:
[ e ] 500km matkaa, mutta pakkohan se on päästä katsomaan ja ostamaan leffa.
Olen elänyt tähän päivään kehonrakentajana lähes töitä tekemättä. Ja se miksi nyt olen aktiivisemmin esillä on se, että nyt on tapahtumassa jotain, mistä kirjoittaa. Ja kyllähän näitä juttuja on aina pääasiassa tehty fanien vuoksi. Ja sulla on vissiin ymmärtämissä vikkaa sanoinhan jo aikaisemmin, että tännekkin tulee juttua/kuvia jne. Ja tottakai tämä on myöskin paras paikka mainostaa, jos jotain uutta on tapahtumassa.