BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis kuinka isossa kunnossa Make oikein on, yhessä kuvassa seisoo tuoreen Mr. Olympian vieressä eikä näytä hupparissa yhtään pienemmältä ku Phil Heath! :hyper:
 
Siis kuinka isossa kunnossa Make oikein on, yhessä kuvassa seisoo tuoreen Mr. Olympian vieressä eikä näytä hupparissa yhtään pienemmältä ku Phil Heath! :hyper:

Olen noin 15 kiloa alipainoinen :) Phil Heathista kyllä täytyy sanoa, että ei vakuuttanut koollaan luonnossa. Varsinkin selkä oli todella kaponen. No nämä jantterit osaavatkin olla kunnossa silloin, kun pitää. Eli kisoissa.
 
Olen noin 15 kiloa alipainoinen :)

Normaalisti ihmiset pitää tuota alle 100kg painoa rajana neuvolassa punnittaville, mutta Maken tapauksessa veikkaan rajan olevan siellä reilun 140kg puolella, eli nopealla laskutoimituksella melkeen arvaisin että paino on 125kg hujakoilla kun kerran kovasta alipainosta kärsit.... :D;) Varohan ettei anoreksia iske :D
 
Normaalisti ihmiset pitää tuota alle 100kg painoa rajana neuvolassa punnittaville, mutta Maken tapauksessa veikkaan rajan olevan siellä reilun 140kg puolella, eli nopealla laskutoimituksella melkeen arvaisin että paino on 125kg hujakoilla kun kerran kovasta alipainosta kärsit.... :D;) Varohan ettei anoreksia iske :D

Nyt meni reilusti yläkanttiin. Näin vanhempana noita rajoja on pitänyt laskea :)
 
Nyt meni reilusti yläkanttiin. Näin vanhempana noita rajoja on pitänyt laskea :)

Arvaus perustuikin puhtaasti siihen minkä käsityksen olen saanut siitä minkä painoinen sitä pitäs olla ettei lähde heti pikku tuulessa lentoon :D

Paljonkos Make painoit enimmillään kovimman offikauden aikoihin? :) Se varmaan täällä topikissa tai jossakin lukeekin mutta kun ei muista ennee.
 
Arvaus perustuikin puhtaasti siihen minkä käsityksen olen saanut siitä minkä painoinen sitä pitäs olla ettei lähde heti pikku tuulessa lentoon :D

Paljonkos Make painoit enimmillään kovimman offikauden aikoihin? :) Se varmaan täällä topikissa tai jossakin lukeekin mutta kun ei muista ennee.

Korkein aamupaino vessan jälkeen on aika tasan 140 kg. Illalla noin viisi kiloa enemmän.
 
Olen noin 15 kiloa alipainoinen :) Phil Heathista kyllä täytyy sanoa, että ei vakuuttanut koollaan luonnossa. Varsinkin selkä oli todella kaponen. No nämä jantterit osaavatkin olla kunnossa silloin, kun pitää. Eli kisoissa.
Jotenkin näyttäisi esim. Heathin kohdalla, että se äijä on oikeasti kisalavalla isompi mitä offilla, eikä siis pelkästään dieetin tuoman illuusion myötä, vaan ihan oikeastikin isompi. Onko tämä siis vain minun luuloja?
 
Jotenkin näyttäisi esim. Heathin kohdalla, että se äijä on oikeasti kisalavalla isompi mitä offilla, eikä siis pelkästään dieetin tuoman illuusion myötä, vaan ihan oikeastikin isompi. Onko tämä siis vain minun luuloja?

Jokasella dvd:lläänhän tuo sanoo, että "hänen fysiikkansa on sen tyylinen joka kasvaa kisoihin". :D Eli kyllähän ne kasvaa varmaan eniten noilla "dieettiaikoina" jos sitä edes voi siksi kutsua..
 
Mahtava uutinen, että blogin kick-off alkaa häämöttämään. Oletkos Marko vielä missään maininnut mihin tuo blogisi on tulossa seurattavaksi vai onko se vielä salaisuus?
 
Koska Marko selviää teikäläisen tulevat kuviot? Varmasti moni odottaa innolla, mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)

Mahtava uutinen, että blogin kick-off alkaa häämöttämään. Oletkos Marko vielä missään maininnut mihin tuo blogisi on tulossa seurattavaksi vai onko se vielä salaisuus?

Tulevista kuvioista tulen valottaman blogissani.Ei se blogin paikka mikään salaisuus ole, blogi tulee erään suomalaisen lisäravinnemerkin alle. Olen tosi innoissani tästä yhteistyöstä.
 
"Nasser had stated that his wife was like the BB Groupie back then. Nasser was saying how Milos had later found out the details of his wifes actions and what not and went around asking BB if they had slept with her it was a long list of who's who back in the early to mid 90's which according to Nasser included him self and a whole bunch of other BB
Story goes was that Milos was sitting next to Dorian yates on a flight, and had beggared him to tell him the truth, being which if yates had slept with Milamar and yates very calmly said "Yes" "

en sit tie onko toi juttu
 
Morjes!

Miten jaottelet pumppi reenit ja "massaliike" reenit? Molempia kerran viikossa vai keskittyä vain toiseen aina viikottain? Miten näkisit systeemin, jossa pääliikkeitä syklitettäisiin: 4vko 12 toistoa seuraava 4vko 10 sitten 8 ja ehkä laskea jopa 6, näiden ohella olisis sitten näitä pumppihakuista reeniä erikseen?
Kiitos!
 
Back
Ylös Bottom