BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tilais, joko olis aika palata itse aiheeseen ?
Eikö tämän pitäis käsitellä makea eikä naurettavaa lehtiväittelyä, perustakaa omaketju.
 
Olisi kyllä hienoa nähdä vielä marko tosi toimissa miehellä on kuitenkin sen verran venyneet lihas kalvot että kasvu kävisi helpommin tosin tarkkana saa olla munuaisten takia.

Ps. Hieno ajatus tuo pakkislehti :)
 
Hienoa että Kp osaa pyytää anteeksi ja Body on hyvä lehti minun mielestä.

Marko on kovassa lihassa mitä itse olen nähnyt, toivottavasti kapuaa lavalle jos vain sen pystyy terveyttä vaarantamatta tekemään. Mies on kuitenkin kokoelämänsä laittanut lajille niin varmasti sinne lavalle haluaa itsekkin eikä vain valmentaa.
 
Hieno olisi kyllä nähdä Makea vielä lavalla. Toivottavasti kuitenkaan terveyttä vaarantamatta... Videoiden, haastisten ja blogien myötä välittynyt kyllä kuva ukosta, joka osaa laittaa prioriteetit nykyelämässään jo kohdalleen.
 
Mitä paskaa ouramalta.. makehan on ite sanonu et munuaisen ehdoilla mennään ja tämä sanoo että itsemurhaa tekee. Omasta mielestäni make on ottanu kaiken mitä vastaan on tullut kuin mies, eikä mitään ole valittanut. Kyllä make tietää mitä tekee :rock:
 
markolla on kyllä hienoin ja kovin keho suomessa epäilemättä olis päässy pitkälle isoissa kisoissa
toivottavasti itsekkin näkisin tämän legendan:)
 
Back
Ylös Bottom