Sain tänään yllättäen useita viestejä ja salillakin tultiin kysymään, miksi KP hyökkää minua vastaan niin rajusti Body-lehden kirjoituksessaan. En itse ollut kyseistä juttua nähnyt, mutta nyt kun sen luin niin ensimmäisenä jutusta tuli mieleen, että siellä oli sellaisia sanoja kuin itsemurha, hengenlähtöä ja mainekin vielä menee kaiken lisäksi nyt alkaa kyllä Body-lehden jutut olla luokkaa Suomi24. Jonkun pitäisi pikkuhiljaa alkaa tarkistamaan näitä juttuja, että ei ihan mitä tahansa kirjoitella…
Avaudutaanpa vähän tästä aiheesta. KP on pitänyt kaikkea mitä teen (missä hän itse ei ole mukana) typeränä. Esimerkiksi silloin kun teimme “Supermass the return” -dvd:tä, oli se KP:n mielestä täysin idiootti idea. Kaikki oli hyvin vielä silloin (minun puolestani kaikki on edelleen hyvin) kun sain siirrännäisen. KP kävi minua katsomassa sairaalassa ja silloin muuten jopa YHDESSÄ pohdittiin, josko sitä vielä lavalle nousisi jossain kisassa. Mikä ihmeellisintä, kun hyvä ystäväni Pietilän Tero, joka on myös saannut uuden siirrännäisen, kilpaili, olisiko ollut jopa alle vuosi munuaissiirrosta, niin se oli KP:n mielestä todella hieno juttu. Se minkä jälkeen asiat eivät enää olekaan olleet ennallaan, on kun Vihavaisen Jukka kysyi minua Hardcoreteamiin. Tämän jälkeen olen ollut pelkkää ilmaa KP:lle.
Vähän tarkemmin KP:n tekstiin viitaten; joko hänellä on ongelmia lukemisen ymmärtämisen suhteen tai hän on tahallaan käsittänyt väärin (olihan hän itsekin kopioinut pätkän blogistani) korostamani seikka oli siis JOS pääsen kuntoon OTTAEN MUNUAISEN HUOMIOON eli elämällä ihan kuten nytkin, niin sitten voisin kisailla. Mutta että itsemurha ja henkikin menisi?! KP voisi näitä vähän perustella kun kerran heittelee ilmaan… meneekö minulla henki sitten kun tämä munuainen lakkaa pelittämästä? Jonankin päivänä se menee, toisilla se kestää vuoden, toisilla 30, mene ja tiedä. Olen kiitollinen siitä niin pitkään kuin se kestää ja sen ehdoilla mennään. Olen kiitollinen myös siitä, että munuainen on ainut elin, jonka pystyy myös koneella korvaamaan. Dialyysi on joka tapauksessa jossain vaiheessa vielä edessä. Viimeksi kun laihdutin ja vedin painon n. 95 kg 6% rasvoilla, munuaisarvot ainoastaan paranivat. Eli mihin se henki lähtee?
Niin ja se mainekin menee vielä… mitä jos sattuisinkin kilpailemaan ja jopa pärjäisin? Enhän koskaan ole lähtenyt kisoihin pelkäksi rivin täytteeksi. Tästä paistaa ihan selvästi pieni pelko, että osallistuisinkin noihin kisoihin ja jopa pärjäisin mutta minusta ei saisikaan enää juttuja/kuvia lehteen ilmaiseksi.
Kaiken tämän lisäksi lihaksetkin ovat poikki ja malli on ihan paska. Itse asiassa tällä hetkellä yksi lihaksen puolikas on poikki ja mitä jos voitan seitsemästä pakollisesta viisi, eikö silloin pärjää ihan hyvin? se mikä vielä huvitti tekstissä, ensin lytättiin pitkin poikin ja sitten lopuksi toivotettiin kaikkea hyvää elämään… yeah right!
En todellakaan ole päättänyt kilpailenko, se oli sellainen heitto blogissa, mutta olisihan KP kuitenkin voinut soittaa minulle ja kysyä suunnitelmistani, ennenkuin kirjoittaa tällaista. Mutta kaikki taaplaa tyylillään. Jäädään odottamaan mitä tapahtuu. Kaikkea hyvää KP:lle, mutta jotain järkeä noihin kirjoitteluihin.
Ps. Painoin -97 kisa-aamuna 110 kg, joten eipäs vähätellä