BB PRO Marko Savolainen

Make Nelosen Neljät häät ohjelmassa 28.4.

"Mitä tapahtuu kun neljä morsianta pääsee vierailemaan toistensa häissä ja pisteyttämään ne? Parhaat pisteet saanut hääpari nimittäin voittaa upean häämatkan. Uuden kotimaisen tosi-tv -sarjan ensimmäisessä jaksossa kisaavat hääparit Emilia ja Mika Turusta, Jenny ja Tom Karjaalta, Anu ja Tuomas Lempäälästä sekä bodarihäät järjestävät Hanna ja Marko Oulusta. SARJA ALKAA. 1. tuotantokausi. (42') "
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Make Nelosen Neljät häät ohjelmassa 28.4.

"Mitä tapahtuu kun neljä morsianta pääsee vierailemaan toistensa häissä ja pisteyttämään ne? Parhaat pisteet saanut hääpari nimittäin voittaa upean häämatkan. Uuden kotimaisen tosi-tv -sarjan ensimmäisessä jaksossa kisaavat hääparit Emilia ja Mika Turusta, Jenny ja Tom Karjaalta, Anu ja Tuomas Lempäälästä sekä bodarihäät järjestävät Hanna ja Marko Oulusta. SARJA ALKAA. 1. tuotantokausi. (42') "
teaseri hää ohjelmasta
 
Marko Savolainen tällä hetkellä Nelosella Neljät Häät -ohjelmassa :)
 
Blondilla oli kokoajan jotain valitettavaa :D Syke kävi ehkä parinsadan paremmalla puolella kun make alko riisumaan paitaa pois, jännitti niin se kondis ;)
 
Syke kävi ehkä parinsadan paremmalla puolella kun make alko riisumaan paitaa pois, jännitti niin se kondis ;)

Sama :D Ja ohan se Make iskussa :rock: Ja varmasti tulee aina olemaan, kuntoki vaan näyttäs paranevan koko ajan :) Ja voitto meni kyllä oikeaan osotteeseen.
 
Oikeaan osoitteeseen meni hääkisankin voitto ja tuli kerrankin positiivinen ja ei niin vakava kuva kehonrakentajista. Onnea voiton ja häiden johdosta noin muutenkin :D
 
Hah, muija katteli tota hää ohjelmaa ja katoin vaan sivusilmällä että onpas tutun näkönen ukko ja olihan se Marko. Huolestuttavan moni muukin huomannu saman.
 
Marko Savolaisen paluu?


Koska ammattilaisten 202 paunan sarja nostettiin 212 paunaan eli 96,16 kiloon, nostetaan kissa pöydälle.

Takavuosiemme suurin tähti Marko Savolainen on alkanut spekulaatiot, jotka vellovat tällä hetkellä netissä ja saleilla. Tässä mitä hän kirjoitti blogissaan kilpailemisestaan:

“… jos pääsen itseäni tyydyttävään kuntoon käyttämällä yhden lääkärin määräämän sustan kahden viikon välein, syömällä proteiinia n. 150 g päivässä ja ottamalla munuaisen huomioon, niin miksei. Toisaalta luin tuolta body-lehden saitilta, että 202-ammattilaiskisa saattaa tulla Suomeen, siinähän saa painaa vain vajaa 92 kiloa joten sinnehän voisi mennä naturaalinakin… ”

Itse en usko Markon kilpailevan amatöörinä eikä ammattilaisena, johtuen hänen munuaissiirrännäisestä, joka takia hän ei voi syödä tarpeeksi proteiinia. Kilpaileminen olisi Markolle aivan kuin itsemurha.

Sitä paitsi, kun Marko oli huipussaan, hän painoi kivisen änkyrätiukkana 107-108 kiloa. Jos hän kilpailisi 10-15 kiloa pienempänä, hän olisi aivan eri mallinen kuin aiemmin ja lisäksi hänen jotkut lihasryhmät melko heikossa kunnossa (lue: poikki), joten hän ei todellakaan pystyisi näyttämään siltä kuin me muistamme hänet vuoden 1997 Grand Prixista.

Missään nimessä BODY ei suosittele Markolle kilpailemista, sillä siinä hän menettäisi vain maineensa ja pahimmassa tapauksessa jopa henkensä.

BODY ei myöskään aio jatkaa tätä keskustelua, koska kilpailijalistalta sitten näkyy kuka kilpailee 31. maaliskuuta Sibeliustalolla.

Allekirjoittanut toivoo kaikkea hyvää Markolle elämässään!

Teksti ja kuva: K.P. Ourama


:lol2: Aika tylyä settiä KP:lta, wtf :confused:

Make vastasi asiaan badass bb blogissaan:

Sain tänään yllättäen useita viestejä ja salillakin tultiin kysymään, miksi KP hyökkää minua vastaan niin rajusti Body-lehden kirjoituksessaan. En itse ollut kyseistä juttua nähnyt, mutta nyt kun sen luin niin ensimmäisenä jutusta tuli mieleen, että siellä oli sellaisia sanoja kuin itsemurha, hengenlähtöä ja mainekin vielä menee kaiken lisäksi nyt alkaa kyllä Body-lehden jutut olla luokkaa Suomi24. Jonkun pitäisi pikkuhiljaa alkaa tarkistamaan näitä juttuja, että ei ihan mitä tahansa kirjoitella…

Avaudutaanpa vähän tästä aiheesta. KP on pitänyt kaikkea mitä teen (missä hän itse ei ole mukana) typeränä. Esimerkiksi silloin kun teimme “Supermass the return” -dvd:tä, oli se KP:n mielestä täysin idiootti idea. Kaikki oli hyvin vielä silloin (minun puolestani kaikki on edelleen hyvin) kun sain siirrännäisen. KP kävi minua katsomassa sairaalassa ja silloin muuten jopa YHDESSÄ pohdittiin, josko sitä vielä lavalle nousisi jossain kisassa. Mikä ihmeellisintä, kun hyvä ystäväni Pietilän Tero, joka on myös saannut uuden siirrännäisen, kilpaili, olisiko ollut jopa alle vuosi munuaissiirrosta, niin se oli KP:n mielestä todella hieno juttu. Se minkä jälkeen asiat eivät enää olekaan olleet ennallaan, on kun Vihavaisen Jukka kysyi minua Hardcoreteamiin. Tämän jälkeen olen ollut pelkkää ilmaa KP:lle.

Vähän tarkemmin KP:n tekstiin viitaten; joko hänellä on ongelmia lukemisen ymmärtämisen suhteen tai hän on tahallaan käsittänyt väärin (olihan hän itsekin kopioinut pätkän blogistani) korostamani seikka oli siis JOS pääsen kuntoon OTTAEN MUNUAISEN HUOMIOON eli elämällä ihan kuten nytkin, niin sitten voisin kisailla. Mutta että itsemurha ja henkikin menisi?! KP voisi näitä vähän perustella kun kerran heittelee ilmaan… meneekö minulla henki sitten kun tämä munuainen lakkaa pelittämästä? Jonankin päivänä se menee, toisilla se kestää vuoden, toisilla 30, mene ja tiedä. Olen kiitollinen siitä niin pitkään kuin se kestää ja sen ehdoilla mennään. Olen kiitollinen myös siitä, että munuainen on ainut elin, jonka pystyy myös koneella korvaamaan. Dialyysi on joka tapauksessa jossain vaiheessa vielä edessä. Viimeksi kun laihdutin ja vedin painon n. 95 kg 6% rasvoilla, munuaisarvot ainoastaan paranivat. Eli mihin se henki lähtee?

Niin ja se mainekin menee vielä… mitä jos sattuisinkin kilpailemaan ja jopa pärjäisin? Enhän koskaan ole lähtenyt kisoihin pelkäksi rivin täytteeksi. Tästä paistaa ihan selvästi pieni pelko, että osallistuisinkin noihin kisoihin ja jopa pärjäisin mutta minusta ei saisikaan enää juttuja/kuvia lehteen ilmaiseksi.

Kaiken tämän lisäksi lihaksetkin ovat poikki ja malli on ihan paska. Itse asiassa tällä hetkellä yksi lihaksen puolikas on poikki ja mitä jos voitan seitsemästä pakollisesta viisi, eikö silloin pärjää ihan hyvin? se mikä vielä huvitti tekstissä, ensin lytättiin pitkin poikin ja sitten lopuksi toivotettiin kaikkea hyvää elämään… yeah right!

En todellakaan ole päättänyt kilpailenko, se oli sellainen heitto blogissa, mutta olisihan KP kuitenkin voinut soittaa minulle ja kysyä suunnitelmistani, ennenkuin kirjoittaa tällaista. Mutta kaikki taaplaa tyylillään. Jäädään odottamaan mitä tapahtuu. Kaikkea hyvää KP:lle, mutta jotain järkeä noihin kirjoitteluihin.

Ps. Painoin -97 kisa-aamuna 110 kg, joten eipäs vähätellä
 
Taitaa tosiaan KP:lla olla luetunymmärtäminen vähän vaikeaa. Eihän Make missään nimessä terveyttään ole riskeeraamassa. Make on sen verran lahjakas mies, että ilman karmeaa dropitteluakin aivan varmasti pystyisi pärjäämään kisassa kuin kisassa. Aika rajua tekstiä suoltaa KP. Toisaalta mitä muuta voisimmekaan KP:lta odottaa? Ehkä kannattaisi boikotoida lehteä ja lopettaa tilaukset?
 
Taitaa tosiaan KP:lla olla luetunymmärtäminen vähän vaikeaa. Eihän Make missään nimessä terveyttään ole riskeeraamassa. Make on sen verran lahjakas mies, että ilman karmeaa dropitteluakin aivan varmasti pystyisi pärjäämään kisassa kuin kisassa. Aika rajua tekstiä suoltaa KP. Toisaalta mitä muuta voisimmekaan KP:lta odottaa? Ehkä kannattaisi boikotoida lehteä ja lopettaa tilaukset?

Vasta toissapäivänä oli yllä olevan kaverin kanssa puhetta Bodylehden vuositilauksesta, kun ei olisi kovin kallis. Nyt jää kyllä tilaukset tekemättä.
 
Aikamoista... Melkein pistää vihaksi tollanen mollaaminen. Hyvin voisi perua omankin tilauksen. Sen verran on lehti muutenkin täynnä tökeröjä kirjoitusvirheitä, erityisesti päätoimittajan itse kirjoittamat jutut...

Tiedä sitten mitkä on KP:n tarkoitusperät tuolla jutulla. Uskon kaverin aiheuttavan itselleen huomattavasti enemmän hallaa kuin Markolle...

KP saattaa aliarvioida Markon fanien määrän. Marko on ainakin itselleni edelleen se suurin idoli, eikä vähiten periksiantamattomuutensa ja sinnikkyytensä ansiosta. Ikinä en tule unohtamaan Markon minulle vetämiä treenejä...
 
Moni on närkästynyt Kp:lle, eikä syyttä. Ihme pa*kaa hän suoltaa ulos. :curs: Adressi löytyy "KP ulos!", kun vähän googlettelee.. Tänne ei pysty linkittämään.
 
Noh ei se lehti juttu ollu paha! en ymmärrä mitä kukaa muu alkaa asiasta lässyttämään kuin marko itse ... porukka itkee täällä kaiken kui paska kp on ... c'moon kumminkin suomenkehorakennus on tällä tasolla KP:n ansiosta....Kp:n panostus ja työ lajin eteen on ollu todella suurta =) olihan se suht karkeesti kirjoitettu markosta , mutta täyttä asiaa...

Mutta mutta kp:n kommentit on tommosta linjaa aina ollut =) miten esim bisleyn arvostelut.

Mutta täällä aikuiset ihmiset itkee että lopettavat lehden tilaamisen kun markosta puhutaan ilkeästi ? ei Markosta puhuttu ilkeästi ...
 
Back
Ylös Bottom