BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tulleessa Bodyssa kerottiin että Marko alkaa heidän netti-kommentaattoriksi. Oulun kisoista (nyt lauantaina 17.9) luvassa lähes reaaliaikaista kommenttia kilpailijoista :)
 
View Poll Results: Bizeeps?

Voters
266. You may not vote on this poll

Larry Scott
3 1.13%

Arnold, Ze Governator
55 20.68%

Ronnie Coleman
52 19.55%

Robby Robinson
7 2.63%

Marko Savolainen
61 22.93%

Kai Greene
18 6.77%

Darrem Charles
14 5.26%
 
Oliskohan ollu 2004-2005 sillon ku noi oli jaossa. Sillon ei vielä ollu youtubia. Löyty mun vanhalta koneelta. Ourama ilmeisesti kuvannu ja Marko ite sano mulle kysyessäni, että laita tuubiin vaan, niin mä laitoin.
 
Onse vaan kumma kun ei löydy suomesta toista yhtä hyvänmallista ja isolihaista miestä kuin Marko. Tuossa soutuvideossa kyllä taas näkyy kuinka prkl paksua ja pyöreää lihaa mies oli täynnä!
 
Onko kellään tietoa, että mitä Markolle kuuluu? Vois kaveri välillä kirjoitella itsestään tännekkin.., turhan hiljaista on ollut.., toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Eikös täällä joku kisailemaan aikova (nainen muistaakseni) maininnut että Marko häntä valmentaa? Eli lienee näissä puuhissa enemmänkin? Tämä nyt sitten vain oma muistikuvani.
 
Eikös täällä joku kisailemaan aikova (nainen muistaakseni) maininnut että Marko häntä valmentaa? Eli lienee näissä puuhissa enemmänkin? Tämä nyt sitten vain oma muistikuvani.

Näinhän nimimerkki Senttu mainitsi Punttimimmien kuvat ketjussaan.
 
Back
Ylös Bottom