Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Make paljon oot vetäny parhaillaan maastavedossa?
Nyt tulee triviaalikyssäri. Make, muistatko ketkä kaikki suomalaiset ovat sut voittaneet lavalla? Niitä ei taida olla kuin pari hassua? Muistaakseni Pirisen Antilla on kunnia ainakin yhdestä voitosta?
Nyt tulee triviaalikyssäri. Make, muistatko ketkä kaikki suomalaiset ovat sut voittaneet lavalla? Niitä ei taida olla kuin pari hassua? Muistaakseni Pirisen Antilla on kunnia ainakin yhdestä voitosta?[/QUOTE
Vuonna -92 nuorten kisoissa hävisin Antille. Samana vuonna kiersin kaikki SM-karsinnat, joita taisi olla ainakin 4-6. Niissä tuli monesti takkiin. Nimistä tulee mieleen Mäkelän Kari, JP-Pulkkinen, Herrasen Jouni ja Honkalan Timo joka voitti myös SM-kisat. Samaisen vuoden SM-kisoissa itse olin vasta seitsemäs.
Kun siinä mussutin suklaata ja katselin raskaan sarjan finaalia, jonka Keräsen Pete voitti, Ilkka Salovaara oli toinen ja kolmas Hans Fell, sanoin KP:lle, että ensi vuonna voitan tämän sarjan. Seuraavana vuonna en sitten hävinnyt ollenkaan. Taisin voittaa Oulun karsinnat ilman vertailua, ja miesten SM-kisoissa olin muistaakseni vain ensimmäisessä vertailussa mukana. Korjatkaa jos muistan väärin.
Kenestä ammattilaisesta on kaikkein negatiivisimmat kokemukset? Eli kuka oli se ns. vittumainen jätkä ja miksi?
Nyt tulee triviaalikyssäri. Make, muistatko ketkä kaikki suomalaiset ovat sut voittaneet lavalla? Niitä ei taida olla kuin pari hassua? Muistaakseni Pirisen Antilla on kunnia ainakin yhdestä voitosta?[/QUOTE
Vuonna -92 nuorten kisoissa hävisin Antille. Samana vuonna kiersin kaikki SM-karsinnat, joita taisi olla ainakin 4-6. Niissä tuli monesti takkiin. Nimistä tulee mieleen Mäkelän Kari, JP-Pulkkinen, Herrasen Jouni ja Honkalan Timo joka voitti myös SM-kisat. Samaisen vuoden SM-kisoissa itse olin vasta seitsemäs.
Kun siinä mussutin suklaata ja katselin raskaan sarjan finaalia, jonka Keräsen Pete voitti, Ilkka Salovaara oli toinen ja kolmas Hans Fell, sanoin KP:lle, että ensi vuonna voitan tämän sarjan. Seuraavana vuonna en sitten hävinnyt ollenkaan. Taisin voittaa Oulun karsinnat ilman vertailua, ja miesten SM-kisoissa olin muistaakseni vain ensimmäisessä vertailussa mukana. Korjatkaa jos muistan väärin.
Onko muuten kellään tästä kari mäkelästä kuvaa? saattaa olla tuttu mies
Minä vuonna tämä tapahtui, muistatko?Nimistä tulee mieleen Mäkelän Kari...
Minä vuonna tämä tapahtui, muistatko?
Pitääkin kysellä Karilta fiiliksiä tuosta, sikälimikäli on sama kaveri kyseessä.
Jep, GYM2000 salia piti, nykyisin eri vetäjä/omistaja mun tietääkseni.-92. Kari taisi ainakin joskus pitää salia Turussa.
Jep.-92. Kari taisi ainakin joskus pitää salia Turussa.
Kyllä, eri omistaja nykyisin.Jep, GYM2000 salia piti, nykyisin eri vetäjä/omistaja mun tietääkseni.
Ukko otti pikku "maitohappokylvyn" kintuille?
=)
Miten muuten luistaa? Alkaako arki lutviutua hyvin siirrännäisen kanssa?
Ps. Kiitos muuten leffan mukana tulleesta nimmarista. Taitaa vieläkin olla kyselyjä leffan suhteen.:D
Todella hurjaa puuhaa Täytyy sanoa, että kova kaveri olet treenaamaan.Laitetaanpa tähän vähän maitohappokylvyn mallia ;)
Tässä yhtenä päivänä katselin vanhoja treenivihkoja, sieltä pisti silmään eräs kevyen viikon jalkatreni. Minulle kevyt viikko tarkoittaa sitä, että painot ovat pienemmät ja toistoja enemmän, jotta jänteet ja nivelet saavat lepoa. Kevyt viikko ei kuitenkaan tarkoita helppoa viikkoa, ainakaan minulle. Päinvastoin.
Treeni:
Hack-kyykky 15-20 toistoa +päälle 2-3 pakkotoistoa +2-3 autettua negatiivista
Vähennetään vähän painoa ja sama uudelleen
Vielä kerran väh. painoa ja samat uudelleen
Ilman mitään taukoa juostaan suoraan prässille ja
tehdään sama kahden pudotuksen systeemi pakkotoistoineen ja autettuine negatiivisineen.
Ilman taukoa juostaan suoraan ojennuslaitteen tai smith-kyykkytelineen luo (suosittelen ojennusta) ja sama ruljanssi jälleen.
Tämän jälkeen pieni tauko ja vielä kaksi samanlaista kierrosta.
Painot sellaiset, että kaikki sarjat ovat tiukkoja.
Olen tässä setissä muutaman kerran tehnyt kyykyn viimeisenä liikkeenä, viimeisessä sarjassa ei tainnut olla kuin pelkkä smith-tanko, ja voin sanoa, että jalat olivat kuin sähkövatkain. Viimeisissä sarjoissa ongelma oli lähinnä se, että sai hapen riittämään, ei niinkään poltto, koska siinä vaiheessa jalat ovat jo tunnottomat
Tällaisen treenin jälkeen pelkät ns. suorat sarjat olivat naurettavan helppoja.
Olen tehnyt tätä systeemiä myös hauiksille ja täytyy todeta, että pumppi ei ole tästä maailmasta.
Minulla ol tapana kehitellä kaikenlaisia systeemejä, joilla saisin tehoa treeneihin, koska aina jäi sellainen olo, että voi treenata kovempaa :whip:
Todella hurjaa puuhaa Täytyy sanoa, että kova kaveri olet treenaamaan.
Kerropa hieman vuodesta 1994, eikös sinun alunperin pitänyt kisata Italian grand prixissä 1994 syksyllä (kirjasi mukaan puhuit kevään pm-kisoista, joihin et mennyt kp:n ehdotuksesta), ainakin edessäni olevassa bodaus-lehdessä on juttua tästä, mikä oli syy miksi et kisannut? Kerroit että kyseinen vuosi oli sinulle vielä hyvä kaiken kaikkiaan.
Niin ja miltä tuntui treenata Jari Rännälän opastuksessa?