BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella kovassa kunnossa on kyllä Savo vieläkin ottaen huomioon blogin ruokamäärät(tömyydet) ja taustatilanteen. Hienoja kuvia, jotka piristävät syksyn treenejä kovasti. Tsemppiä fightnkiin...:whip:
 
Kattelin tota Marko Savolainen supermass return "dokkaria", ja pakko ihmetellä että miten pienillä painoilla suhteessa vanhoihin tuloksiin mies siinä videossa reenailee.

"Penkissä pystyisin ottamaan 300 kg. Neljä vuotta sitten otin treenin päälle ykkösen 256 kg:lla. Smith-kyykyssä olen ottanut 8 x 320 kg ja 6 x 360 kg. Smith-vinopenkkiä otin 6 x 240 kg viime syksynä 121 kiloisena puolitoista kuukautta ennen Finnish GP:ta."

Siis noihin verrattuna. Mikä syy tähän on?
 
missä ne pitäis näkyä. juutuubissa?

Vaikka reenivideolla:rolleyes: Höberlillä sama homma, äijä kuulemma vääntäny hauista 2x200kg, mut sit on vaan kuva missä se kääntää 50 kilolla :curs: Ei niinku tollasista tuloksista oo mitään muuta jälellä kun puheet? Ihan vaan ois kiva nähdä noita Makenkin +200 penoja :)
 
Joillain ei ole ollut treenatessa sitä ehdotonta todistamisen halua kun ei ole jaksettu tehdä satasivuista pöytäkirjaraporttia mitä nousi ja koska nousi, laitettu sinne YOUTUBEEN ja pistetty vielä kaupan päälle viisi virallista valvojaa seuraamaan suoritusta. Mitäpä sitä todistelemaan muille, jos se vaan nousee.

..jotta pakkiksen pojat uskoisi tuloksia...:D
Kattelin tota Marko Savolainen supermass return "dokkaria", ja pakko ihmetellä että miten pienillä painoilla suhteessa vanhoihin tuloksiin mies siinä videossa reenailee.

"Penkissä pystyisin ottamaan 300 kg. Neljä vuotta sitten otin treenin päälle ykkösen 256 kg:lla. Smith-kyykyssä olen ottanut 8 x 320 kg ja 6 x 360 kg. Smith-vinopenkkiä otin 6 x 240 kg viime syksynä 121 kiloisena puolitoista kuukautta ennen Finnish GP:ta."

Siis noihin verrattuna. Mikä syy tähän on?

Ettei olisi vaan se kuuluisa pelko perseessä treenipainojen suhteen, että taas paikat hajoaa/loukkaantumisia?
Huipulla on käyty, mutta joskus sieltäkin pitää tulla alas.
 
kovimpia tuloksia salilla tredistä, kuka näitäkään nyt huvikseen kirjoittaisi toisen puolesta:

Olen itse ollut takana kun massa Savolainen otti penkistä 250kg*3 helposti ihan lahnana.Olivat 38 kivoja aikoja(siis sali).
 
Vaikka reenivideolla:rolleyes: Höberlillä sama homma, äijä kuulemma vääntäny hauista 2x200kg, mut sit on vaan kuva missä se kääntää 50 kilolla :curs: Ei niinku tollasista tuloksista oo mitään muuta jälellä kun puheet? Ihan vaan ois kiva nähdä noita Makenkin +200 penoja :)
Ymmärrän sun pointin mutta tahtoo olla niin että isännät jotka vääntää todella isoilla raudoilla ei kulje videolaite mukana salilla. Yleensä mukana on hien hajuinen treenikassi ja vanhat treenikuteet. Taas kaverit jotka toivovat joskus treenaavansa isoilla painoilla ja näkevät niistä märkiä unia kuvaavat enempi omaa treeniään ja jos käyttäsivät senkin ajan treeniin voisivat kehittyä.
 
ja varmasti joku innokas olisi maken reenejäkin kuvannut jos kaikki tapahtuisi tänään ku kaikissa puhelimissakin on kamerat ja internet valtava juttu. asiat olivat hieman toisin +10v sitten. tosi harmi sinänsä ettei tuolloin ole tehnyt reeni vilmiä, mutta sekään ei varmasti tuolloin ole ollut aivan yhtä helppoa kuin näinä päivinä. ainakin hintaa sille olisi varmasti tullut melkoisesti ja kuka sen olisi maksanut. menekkiä vilmillä ei varmaan olisi ollut samanlain ku näinä iternet päivinä. make oli tältä kantilta katsottuna hieman myöhässä. lukemattomat sali ihmiset on maken hirmu painoja ollut todistamassa joten niitä ei sinänsä tarvi epäillä vaikka se monia tuntuu epäilyttävänkin. noita tuloksia kun ei ole veivattu yksikseen ilman todistajia.
 
Jos minä nyt kelpaan omalla nimelläni todistamaan jotakin Markon treeneistä, niin voin kertoa, että hän käsitteli todella suuria painoja harjoitellessaan Helsingissä Mikonkadun edesmenneellä Gold´s Gymillä vuonna 1994. En tietenkään kulkenut salilla muistilehtiö mukanani laittamassa Markon treenipainoja ylös, mutta muutaman painon muistan tarkasti.

Tein Markosta juttua Bodaus-lehteen, hän treenasi silloin selkää. Salin toinen omistaja Jari Rännälä, joka muuten tietäisi pilkulleen Markon treenipainot (hän treenautti silloin Markoa), oli ohjaamassa Supermassan treeniä. Mutta niihin treenipainoihin: Alataljassa Marko teki reippaan ja tyylipuhtaan sarjan 250 kilolla, kohtuullisen iso paino mielestäni.

Toisella kertaa Marko treenasi hauiksia, hän teki muistini mukaan kympin sarjan, paino oli joka tapauksessa 120 kiloa. Hän käytti remmejä, toistot olivat komeita vääntöjä hauiksilla, eivät rinnallevetoja.

Voin yrittää kysyä muita Markon treenipainoja Jari Rännälältä. Jos onnistun tässä, laitan ne tähän trediin. Joka tapauksessa on selvää, että teidän nuorten palstalaisten ei kannata dissata Markoa millään tavalla. Entisistä tähdistä on aika suosittua puhua paskaa, mutta tässä kohdassa se ei ole soveliasta.
 
makellaki ollu loukkaantumisia. mm.. hauis meni poikki,ni turha sitä rupee repimään millään jätti painoilla..jossain vaiheessa se järki päähän otettava ja suosiolla painoja tiputettava,ettei itteensä romuks laita.tsemppiä makelle:thumbs: toivotaan et tervehtyy, ja ehkä paluu kehonrakennuksen pariin vielä joskus tulevaisuudessa:)
 
Jos minä nyt kelpaan omalla nimelläni todistamaan jotakin Markon treeneistä, niin voin kertoa, että hän käsitteli todella suuria painoja harjoitellessaan Helsingissä Mikonkadun edesmenneellä Gold´s Gymillä vuonna 1994. En tietenkään kulkenut salilla muistilehtiö mukanani laittamassa Markon treenipainoja ylös, mutta muutaman painon muistan tarkasti.

Tein Markosta juttua Bodaus-lehteen, hän treenasi silloin selkää. Salin toinen omistaja Jari Rännälä, joka muuten tietäisi pilkulleen Markon treenipainot (hän treenautti silloin Markoa), oli ohjaamassa Supermassan treeniä. Mutta niihin treenipainoihin: Alataljassa Marko teki reippaan ja tyylipuhtaan sarjan 250 kilolla, kohtuullisen iso paino mielestäni.

Toisella kertaa Marko treenasi hauiksia, hän teki muistini mukaan kympin sarjan, paino oli joka tapauksessa 120 kiloa. Hän käytti remmejä, toistot olivat komeita vääntöjä hauiksilla, eivät rinnallevetoja.

Voin yrittää kysyä muita Markon treenipainoja Jari Rännälältä. Jos onnistun tässä, laitan ne tähän trediin. Joka tapauksessa on selvää, että teidän nuorten palstalaisten ei kannata dissata Markoa millään tavalla. Entisistä tähdistä on aika suosittua puhua paskaa, mutta tässä kohdassa se ei ole soveliasta.

Sama vuosi, sama sali. Useita Markon treenejä tuli vierestä seurattua ja välillä joitakin sarjoja autettua. Samanmoisia muistikuvia on painoista, kuin Jounilla tuossa edellä. Jalkoja treenatessa Makella oli toista tonnia painoa, siinä Goldsin legendaarisessa prässissä. Ja pitkiä sarjoja muistan otetun. Ei mikään heikkopeikko Make myöskään jaloista.:D Tähän vielä huomio, että ne jalat treenattiin KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ.:wtf:
 
Toiset puhuu, toiset tekee.
Marko kuuluu jälkimäisee!
Ja ne jotka puhuu, monesti myös arvostelee!

...Ja tuskin Markolla suurempaa tarvetta olisi pistää lapinlisää tai keksiä omasta päästä moisia tuloksia. Alkaa olla kuitenin niin hirvittäviä romuja.
 
Itse en ainakaan kyseenalaista miehen voimia, mutta kummallista miten voi kehittyä/ylläpitää lihasmassaa, jos ennen tehnyt penkissä esim 10x240kg ja nykyjään vaikka 10x180kg. Jos tyyli siis on sama..
 
Itse en ainakaan kyseenalaista miehen voimia, mutta kummallista miten voi kehittyä/ylläpitää lihasmassaa, jos ennen tehnyt penkissä esim 10x240kg ja nykyjään vaikka 10x180kg. Jos tyyli siis on sama..
uskaltaisin melkein väittää että suurinosa vanhemmista(kauan reenanneista) bodareista on nuorempana treenannut huomattavasti isommilla painoilla kuin iän karttuessa ja silti ovat kehittyneet huikeasti vaikka tosiaan reeni painot ovat "romahtaneet" entisiin aikoihin verrattuna..uskon että iän myötä sen rasituksen oppii keskittämään lihakseen pienemmilläkin painoilla. nuoruuden huumassa tuollaista ei ajatella vaan pakko koko ajan nostaa enemmän ja enemmän joka onkin ihan fiksua tiettyyn pisteeseen asti.. ja se piste tulee viimeistään siinä vaiheessa kun paikat alkaa pikku hiljaa rapsahdella palasiksi. ja mitä tohon kehittymiseen tulee niin lahjakkaat kehittyy aina kun edes salille päin katsovat:). muistaakseni maken painokin huiteli 90kg ennen kuin alkoi comebackia tekemään ja eipäs kovinkaan montaa kuukautta mennyt kun mies painoi rapeat 130kg, se on sitä lahjakkuutta jota vain parhailla on. minun mielestä.
 
Itse en ainakaan kyseenalaista miehen voimia, mutta kummallista miten voi kehittyä/ylläpitää lihasmassaa, jos ennen tehnyt penkissä esim 10x240kg ja nykyjään vaikka 10x180kg. Jos tyyli siis on sama..

Varsinkaan lihasmassan ylläpitoon ei vuosikausia treenannut tarvitse suuria/maksimaalisia treenipainoja. Yllättävän pieni treeniärsyke näyttää pitävän massaa yllä, olen tästä nähnyt monia esimerkkejä. On ilmeistä, että massan rakentamiseen joutuu panostamaan huomattavasti enemmän kuin sen ylläpitoon.
 
Kyllä mä ainakin uskon maken tulokset aikalailla tollasina kun mitä ne mainitaan, ja jos niille kerran todistajiakin löytyy niin mikäs siinä on uskoessa:worship:
 
Back
Ylös Bottom