BB PRO Marko Savolainen

Harhaanjohtavaa juttua sulla, kyllähän se treenaa ja kovaa mutta ei bodypainotteisesti.

Kyllä kyllä, kyllähän mä sen tiesin, munuaiset romuna jne, ymmärsin vaan joken postauksen vähän väärin:piis:

e: eikös make siis treenaa jotain kamppailulajia? Vai onko multa mennyt ohi että se vielä salilla treenais?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo voimapyörää jokunen viikko sitten teki ;)
 
Aa okei, luulin maken kokonaan lopettaneen salitreenin:piis:
 
Makehan nykyään nyrkkeilyä treenaa Oulun tarmossa. Itekkin Maken kans muutaman sparrierän ehin ottaa, ennen ku taas kerran heitin rukkaset naulaan. Mies muuten lyö tosi kovaa! Täyty koko ajan olla varuillaan ja varoa miehen hillittömiä heijareita:D
 
Hmmm, eihän tämä ole ainut kerta..? Onpa Make taidettu joskus ennenkin julistaa kuolleeksi vain pienen hiljaiselon takia.
Morjens! Kylläpä täällä Internetin ihmeellisessä maailmassa on ehtinyt taas tapahtua. Olen kuollut jo kolmannen kerran ja voisilmäkin on eksynyt puuron.
Mutta asiaa: Oulusta on tulossa SM-kisoihin kaksi kovakuntoista kehonrakentajaa:rock: Illalla laitan blogiin vähän omia kuulumisia, mutta nyt lähden aamu-uinnille.
 
Morjens! Kylläpä täällä Internetin ihmeellisessä maailmassa on ehtinyt taas tapahtua. Olen kuollut jo kolmannen kerran ja voisilmäkin on eksynyt puuron.
Mutta asiaa: Oulusta on tulossa SM-kisoihin kaksi kovakuntoista kehonrakentajaa:rock: Illalla laitan blogiin vähän omia kuulumisia, mutta nyt lähden aamu-uinnille.

Hyvä homma!
Toivottavasti ovat kunnossa Lahdessa...!
 
Ei huolta. Oululaiset ovat aina kunnossa, jo perinteet velvoittavat ;)
Sinä ehditkin itse kirjotteleen. Tapasin vanhempasi ja oli puhetta että kirjoitan jotain kun teikäläinen kuolee niin useasti että miten sen teet? Hirvittää vaan et miten sinä ja vanhempasi ja sukulaiset sen kaiken sonnan kestätte. Käväsehän pirtissä.
 
Marko Savolainen sanoi:
Painoa on edelleen aivan liikaa, noin 96kg. Saapa nähdä pääsenkö ikinä sinne 80kg lähettyville, tuli sen verran kauan tuota kehishommaa hakattua. Lähes 15 vuotta siinä meni ammattimaisesti, siitä asti kun pääsin ammattikoulusta vuonna -91 aina vuoteen -05. Että ei nuo viimeset lihariekaleet meinaa edelleenkään irrota.

Massan mies on Marko Savolainen(ainakin vielä...), vaikka mitä tekisi...!

http://www.markosavolainen.blogspot.com/
 
Back
Ylös Bottom