BB PRO Marko Savolainen

Yleisenä ihmettelynä näihin arvosteluihin. Kaveri ottaa kyseisessä dokkarissa heti ensimmäisenä 59 kg käsipainoilla 10? puhdasta toistoa pystypunnerrusta... Mun mielestä toi on aivan järkyttävä paino, ihan sama mihin sitä vertaa?!?

Imho kannattaa arvostella (ei siis pelkästään Markoa) siinä vaiheessa kun ite pystyy tekemään jotain edes vähän samansuuntaista. Eikä kannatta tulla huutamaan, et ite/kaveri pystyy, linkki videoon riittää.

E: en arvostele number_one sun postia, otin siitä lainan kun oli vähän niin kuin aloitus tälle aiheelle.

Eli jos en laita 10x200kg vinopenkki videota niin mun ei kannata arvostella? :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli jos en laita 10x200kg vinopenkki videota niin mun ei kannata arvostella? :)

:hyvä: No ei nyt ihan noin kärjistetysti :) Tulee vaan sellainen fiilis noita posteja lueskellessa, et kaverit jotka ei ite oikeastaan edes treenaa arvostelee muita. Voin tietysti olla täysin väärässä...

Enpä vaan ole kuullut kenenkään, kuka on Markon treenejä oikeasti nähnyt, haukkuneen kaveria heikoksi. Eipä mulla taas muuta :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=zAVTBzBRedk&NR=1

Siitä saa ainaki osviittaa vähän voimista, tuossa klipissä ainakin 4x siniset lätkät ja 2x keltaiset eli 110kg + tanko ja toistot lähtee vielä leuan alapuolelta. Kuka tietää monta vitosen tai kympin lätkää tuossa vielä on ja monesko sarja jne, aivan hirvittävät voimat jokatapauksessa ollut.
 
Miten tavoitteellista on Make laji treenamisesi nykyään?

Joku kuva vielä
United Feelings SM vuonna 2000, Helsingin Kulttuuritalo.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mukava nähä tommosii kuvii mitä ei olka nähny koskaan:)
kyyhän no aika järkyiltä näyttää noi tumput.!no jos mittaa vähän yli 170 ni 60cm hanskat näyttääki jo aika kipeiltä..ei voi sanoo muuta ku huh..huh..:worship:
 
noi hanskat on ihan VITUN ISOT!
Tuli muuten palttiarallaa samat sanat mun suusta, kun ton kuvan näin :D. Noilla kätösillä vois ihan oikeesti rikkoa t-paidan hihan, kun sopivasti paidan asettelee ja jännittelee kättä.

Kiva nähdä ennennäkemättömiä kuvia.
 
Ihan sama vaikkei bobylavalle nousis enää ikinä, kaikkea hyvää ja olet inpiroinut ihan vitusti jne... suomen kovin ikinä, katoin kisat joskus 2000 kultsalla ja ainoo negatiivinen oli pohkeet ja takatukka :)
tsemppii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kova on kaveri

Kyllähän Marko oli varmasti Suomen ja ehkä yksi maailmankin kovimpia lahjakkuuksia ja nuo kädet ja selkä ovat jotain käsittämätöntä!!
jos en ihan väärässä ole niin Markoa ei varmasti lavoilla nähdä, koska eikös nyt ole niin, että hän esiintyi telkussakin avoimesti dialyysihoitojensa kanssa, joihin on sidottu loppuelämäkseen??

Mutta entistä enemmän kunnioitan kaveria, kun näkee millä intensiteetillä hän on siirtynyt kamppailulajien kovaan maailmaan!! Taitaa marko olla niitä, jotka antavat aina kaikkensa mitä sitten tekevätkään ja se on yhdistettynä lahjakkuuteen tekee menestyjiä!!!:rock:
 
Eikös dialyysi lopu sitten kun Marko saa siirännäismunuaisen...? Siihen asti rikkinäisiä elvyytetään ko. keinoilla.

Toden totta, ei voi kun hattua nostaa Markolle tuosta palavasta halusta tehdä sitä mistä tykkää. Voi kuvitella kuinka moni olisi jo turhautunut siitä mitä Markolle kävi. Koko elämänsä pisti peliin yhteen ja ainoaan asiaan, eikä saavuttanut sitä haavettaan mitä lähti hakemaan. Voi kuinka se syö miestä. Mutta ei Markoa, nokka kohti uusia haasteita eikä anneta tapahtuneiden haitata menoa, korkeintaan päinvastoin!

Tokihan Marko olisi mukava nähdä vielä suomen bodysceneissä mukana, mutta ihan muissa hommissa kuin itse lavalla.

Kaikkea hyvää Markolle ja rauhaisaa talven ja joulun odotusta, jos sattuu tätä lukaisemaan!
 
Back
Ylös Bottom