BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko se saanu jo sen munuaisen? Treenaako, lopettiko kickboxingin, mitä tekee, tekeekö mitään, anyone? Blogia ei ole päivitellyt.

Pakkis kolehti ja miehelle uus munuainen. has been done before.

On mies sen verran vaikuttanut monien elämään.
 
Eikös täältä löydy joku joka oikeasti tuntee Maken??Jos saisi vaikka sanaa eteenpäin ja pyytäisi Makea itseä kertomaan missä mennään??Luulisi olevan kiva kertoa mikä tilanne on ja katkaista huhuilta siivet...Meitä kiinnostaa!!!
 
Muistaakos kukaan Maken mittoja parhaimmillaan? Kädet olivat sen 60cm, mutta mites muu kroppa. Supermass posing videolla näyttää olevan sellaiset massat että oksat pois.
 
Kyllähän noilla hanskoilla saattaa kääntää kilon jos toisenkin.;)
attachment.php
 
Hauiskääntö tangolla 120x8 on kyllä jotain aivan käsittämätöntä! Onkohan tehty suoralla vai ez-tangolla... noh, aivan sama... saatanan kova kuitenkin!!!


on tehty kulmatangolla istualtaan scott penkissä.
nähty ja koettu on, kuten moni muukin uskomaton
maken sarjapaino hommeli, tyhjä niitä on muistella ei niitä
kukaan usko paitsi jos on ollut itse paikalla.
(siltikään niitä tuloksia ei hyväksytä):hyvä:

-aika ei kultaa muistoja edes pakkiksen skepsiksen jäseniltä!:worship:
 
on tehty kulmatangolla istualtaan scott penkissä.
nähty ja koettu on, kuten moni muukin uskomaton
maken sarjapaino hommeli, tyhjä niitä on muistella ei niitä
kukaan usko paitsi jos on ollut itse paikalla.
(siltikään niitä tuloksia ei hyväksytä):hyvä:

-aika ei kultaa muistoja edes pakkiksen skepsiksen jäseniltä!:worship:

Harmi kun Make ei tehnyt reeniviteota silloin kun reenaili noilla isoilla raudoilla. Menekki olisi ollut varmasti valtava, siis Suomen mittakaavassa tietenkin. Varsinkin tuo 120kg:n Scotti olisi ollut mahtavaa nähdä videolta. Itsellä kun jo se 75kg painaa niin perkeleesti ja olen pitänyt sitä suhteellisen kovana mutta mitä vielä. Mahtaakohan olla kukaan muu maailmassa tehnyt samoilla raudoilla; mukaanlukien vahvamieskilpailijat...
 
Makehan on ollut ilmeisesti yksi maailman vahvakätisimmistä miehistä, jos scotissa on tehty kasi 120 kilolla. Ton perusteella käsipainot ois ollu jotain 50 kilon luokkaa:)

Kova tulos, en usko että kukaan kansainvälisen tason voimamieskään scotissa tekee moisilla romuilla.
 
Back
Ylös Bottom