BB PRO Marko Savolainen

Kyllä näkee että make hallitsee nuo poset ja niitä on todella treenattu. Ilokseni huomasin että make tekee samalla tavalla vatsat ja reisi posen kuin minä. Make on kaikkien aikojen upein suomalainen bodaaja!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä näkee että make hallitsee nuo poset ja niitä on todella treenattu. Ilokseni huomasin että make tekee samalla tavalla vatsat ja reisi posen kuin minä. Make on kaikkien aikojen upein suomalainen bodaaja!

Tai siis sä teet samalla tavalla ku Make..
 
Oliko nyt hienoa päästä näpäyttämään?

Bisley tässä sulle lohdutukseksi erittäin, erittäin nälkäinen virtahepo! Ja sorry tämä "pieni" off-topic...


Jollei menisi ihan ohi niin pannaan yksi ihmetyksen aihe. Supermass The Return -DVD:llä Marko treenaa omituisen pienillä painoilla kokoonsa/lihoihinsa nähden. Miksi? Vai kuvittelenko?
 
Savolainen oli tuohon aikaan jo pirun varovainen hajonneiden paikkojensa takia, eikä halunnut ottaa uran lopettavan loukkaantumisen riskiä.
 
Tietääkö kukaan oikeasti Markon nykytilanteesta?? Tai jos Marko itse luet tätä niin laita tietoa miten menee??Meitä kiinnostuneita on varmaan aika paljon:)
 
Superia

Ihan helvetin asiallinen pätkä:thumbs: Moneen kertaan olen katsonut, suosittelen nautittavan juuri ennen kovaa treeniä:):whip:
 
Anteeks nyt vaan hirveesti ku nostin tän tredin ylös, mutta en kai mä oo ainoa jota huolestuttaa, ettei Savolaisesta oo kuulunut mitään kuukausiin... Onhan täällä samalla paikkakunnalla asuvia vaikka kuinka monta (luulis), niin kertokaa nyt jos näette edes ohimennen miehen et tietää että mies on elossa:D
:(
 
Jonkin aikaa sitten Itäkeskuksessa vastaan kävelin aivan Savolaisen näköinen heppu roikkuvissa vaatteissa. Sellainen treenattu heppu, mutta aivan liian isoissa kledjuissa.
 
Onko se saanu jo sen munuaisen? Treenaako, lopettiko kickboxingin, mitä tekee, tekeekö mitään, anyone? Blogia ei ole päivitellyt.
 
Jonkin aikaa sitten Itäkeskuksessa vastaan kävelin aivan Savolaisen näköinen heppu roikkuvissa vaatteissa. Sellainen treenattu heppu, mutta aivan liian isoissa kledjuissa.

Vanhan valjaat :(
 
Maken profiilista
Last Activity: 07.09.2007 03:46

Punttiksen pitäjän kanssa juteltiin Oulun bodaajista pari kuukautta sitten ja sekin ihmetteli kun Make ei ole käynyt pitkään aikaan reenaamassa.
 
Jengi tuntuu olevan ihan paniikissa kun joku ei käy treenaamassa vähään aikaan. Eiköhän Savolaisella ole elämää salin ulkopuolellakin..
 
Jengi tuntuu olevan ihan paniikissa kun joku ei käy treenaamassa vähään aikaan. Eiköhän Savolaisella ole elämää salin ulkopuolellakin..

On varmasti nykyään, mutta tuskin oli muutama vuosi sitten vielä. Olisi kiva tietää mihin tämä mies on kadonnut:)
 
Uusimmassa Fightsportissa olisi Makesta juttua. Mies tuntuu, sairaudestaan huolimatta, panostavan täydellä höyryllä kickboxingiin ja kertookin treenaavansa arkisin kahdesti päivässä, viikonloppuisin vähän vähemmän. Painoa on vielä yli sata, eli normikriteereillä hirmuinen lihakasa kyseessä on edelleen. Liikaa kuitenkin kehässä riehumiseen, joten tavoitteena olisi karsia dieetillä vaatimattomat parikymmentä kiloa, voimatasojen liiemmin kärsimättä. Näyttää kyllä noiden kuvien perusteella siltä, että jos tuon kokoinen mies pääsisi lyömään kunnolla, saisi vastustajaa mopata lattiasta. :D
 
Back
Ylös Bottom