BB PRO Marko Savolainen

Moro taas kaikille!
Eli ollaan back to business, joskin eri lajin puitteissa. Olisi taas tarkoitus alkaa päivittämään blogia huomisesta eteenpäin, eli huomenna kuvia nykykunnosta, koska monia varmaan askarruttaa miltä se "entinen" :) supermassa näyttää. Ja myös viimeiset minulla jäljellä olevat dvd:t myydään edullisesti, omistuskirjoituksella ja nopeimmille myös bonuslahja mukaan :kippis1:Kysymyksiä voi siis taas heitellä, myös sairaudestani saa rohkeasti kysyä, jos joku asia kiinnostaa.

T: Marko "90kg supermassa" Savolainen

Pistä Make joku emaili minne jengi voi vippaa tilauksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro taas kaikille!
Eli ollaan back to business, joskin eri lajin puitteissa. Olisi taas tarkoitus alkaa päivittämään blogia huomisesta eteenpäin, eli huomenna kuvia nykykunnosta, koska monia varmaan askarruttaa miltä se "entinen" :) supermassa näyttää.
T: Marko "90kg supermassa" Savolainen

Mahtavaa, että saatiin maan ykkösbodari takaisin palstalle! Sehän sinä Marko olet, ja tulet olemaan. Näyttää vaaka sitten mitä hyvänsä tällä hetkellä.

Onko munuaiset nyt missä jamassa? Onko toiveita että omien munuaisten toiminta petraantuisi, vai odotteletko "uusia osia"? Millainen vointi ja fiilikset muuten tällä hetkellä?

Tsemppistä tuleviin projekteihin! :thumbs:
 
Mahtavaa, että saatiin maan ykkösbodari takaisin palstalle! Sehän sinä Marko olet, ja tulet olemaan. Näyttää vaaka sitten mitä hyvänsä tällä hetkellä.

Onko munuaiset nyt missä jamassa? Onko toiveita että omien munuaisten toiminta petraantuisi, vai odotteletko "uusia osia"? Millainen vointi ja fiilikset muuten tällä hetkellä?

Tsemppistä tuleviin projekteihin! :thumbs:

Munuaiset on siinä jamassa, että ne ei juurikaan toimi. Dialyysihän aloitetaan yleensä kun munuaisten toiminastaon jäljellä vain noin 15-10 prosenttia. Omien munuaisten toiminta ei palaa ennalleen. Munuaiset ei palaudu esim niinkuin maksa, kun se on kerran ottanut nokkiinsa.

Sitten noista uusista osista, lääkäri on jo 3 kertaa kysynyt, että laitetaanko äijä listoille odottamaan uutta munuaista, mihin minä että ei mitään kiirettä. Tämä sen takia, että tällä hetkellä kaikki sujuu varsin mukavasti ja pystyn treenaamaan kovaa niinkuin ennenkin. Nimittäin jos sattus saamaan siirrännäisen niin ei hirveästi vois potkuja ottaa vastaan, eli hyvä näin :)

Vointi ja fiilikset ovat hyvät, itse asiassa ensimmäinen matsikin on jo nurkan takana, eli lauantaina. Kaikki siis vaan kannustamaan oululaisia Raksilaan la 24.2.07 klo 16.30.
 
Pistä Make joku emaili minne jengi voi vippaa tilauksia.

eli tänne tilauksia hapapa@luukku.com
050-5168667

hinta: 29€ + postikulut
Bonuksena 15 ensimmäiselle hyvälaatuinen Uncle Samin t-paita (paidan arvo 35€), jossa minun singeeraus rinnassa. Paitoja löytyy mustina, valkoisina ja punaisina.
Jos tilaatte muille kuin itsellenne, pistäkää nimi, kenelle omistuskirjoitus laitetaan.
 
Samat sanat, tsemppiä ja hemmetin hienoo että treenaminen sujuu! Itseäkin kiinnostaisi että millaista treeniä nykyään vedät punttisalin puolella?
 
Laitoin tilauksen vasta nyt.. toivottavasti tavaraa on vielä jäljellä. :)
Tsemppiä treeneihin Markolle.
 
eli tänne tilauksia hapapa@luukku.com
050-5168667

hinta: 29€ + postikulut
Bonuksena 15 ensimmäiselle hyvälaatuinen Uncle Samin t-paita (paidan arvo 35€), jossa minun singeeraus rinnassa. Paitoja löytyy mustina, valkoisina ja punaisina.
Jos tilaatte muille kuin itsellenne, pistäkää nimi, kenelle omistuskirjoitus laitetaan.

Noniin Make tilausta rustattu etiäpäin...ja lauantaina jos pääsis liikekannalle ja katsomaan ku poijat Raksilassa kähisee... ei muuta kuin tsemppiä uusiin kujeisiin :thumbs:
 
Mahtavaa! Kiva kun kirjoittelet taas tänne itsestäs! Supermassa on aina supermassa sama kuin paljo painat :) Kerroit että varoittelet nuoria dopingin vaaroista nyt niin voisitko kertoa omasta käytöstä nuoruudessa, jos modet nyt antaa siitä keskustella täällä. Mitä oisit jättänyt tekemättä jne.
 
Se 45-minuuttia ohjelma jossa esiinnyit oli muuten informatiivinen, mutta ainakin minulle jäi epäselväksi, että mainitsitko mitä määriä roinaa tuli vedettyä ja kuinka kauan. Nämä kysymykset pyörivät kumminkin monen mielessä. Tsemppiä jatkoon:rock:
 
Noniin Make tilausta rustattu etiäpäin...ja lauantaina jos pääsis liikekannalle ja katsomaan ku poijat Raksilassa kähisee... ei muuta kuin tsemppiä uusiin kujeisiin :thumbs:

Minkälaiset rähinät siellä sit on? Jotkin viralliset kisat?
 
Ottaen huomioon millaiset voimat Maken reisissä on ainakin ollut, ja varmaan on vieläkin, en välttämättä haluaisi päästää kovin montaa potkua läpi jos olisin häntä vastassa.. Onnea kisoihinkin. Pistäisikö joku suoran linkin siihen blogiin tänne sitten kun sinne ilmestyy tekstiä?
 
Back
Ylös Bottom