BB PRO Marko Savolainen

kannattaa mennä kirjastoon tsekkaamaan jos ei kaupasta löydy.perjantaina tulee taas uusi UL,että pari päivää on aikaa kaupoista ettiä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todenmukainen ja asiallinen juttu kyllä oli. Rispektiä Makelle ja vointeja!
 
Lensin kopterilla Tallinnaan ja sieltä ajeltiin autolla Tartoon ja kuvattiin Imreä ja tuota mimmiä. Imre oli kyllä todella vieraanvarainen kaveri, esitteli mestoja tosi innoissaan. Mukava mies. Ja tämä siis tuossa kesällä.

Vähän on vaikeaa kasaa tuota mediagalleriaa kun ei edes muista missä kaikkialla on mun kuvia julkaistu. MMA puolellakin on julisteita jos jonkinmoisia väännetty mun kuvista.
 
Eikö Marko odottele uutta munuaista ja käy kolme kertaa viikossa dialyysissä nykyään? Jostain luin tuollaista karmeaa tekstiä.
 
Moro taas kaikille!
Eli ollaan back to business, joskin eri lajin puitteissa. Olisi taas tarkoitus alkaa päivittämään blogia huomisesta eteenpäin, eli huomenna kuvia nykykunnosta, koska monia varmaan askarruttaa miltä se "entinen" :) supermassa näyttää. Ja myös viimeiset minulla jäljellä olevat dvd:t myydään edullisesti, omistuskirjoituksella ja nopeimmille myös bonuslahja mukaan :kippis1:Kysymyksiä voi siis taas heitellä, myös sairaudestani saa rohkeasti kysyä, jos joku asia kiinnostaa.

T: Marko "90kg supermassa" Savolainen
 
Ootkos ihan tosissas ny tota kickboxingia ajatellu alkaa vai treenaatko ihan harrastusmerkeissä,ja esiinnyit todella ammattimaisen hyvin siin 45 min:thumbs:
tsemppiä sulle
PS:paljonkos nuo dvd:t maksaa,saako udella?
 
Ja myös viimeiset minulla jäljellä olevat dvd:t myydään edullisesti, omistuskirjoituksella ja nopeimmille myös bonuslahja mukaan :kippis1:


T: Marko "90kg supermassa" Savolainen

Hienoa että olet taas back to business :rock: Voisin ostaa yhden dvd:t. Minne voisi tehdä tilauksen/lähettää sähköpostia?
 
Kiitokset Make että et lopettanut kirjoittamista pakkotoistolle!

Mitä suunnitelmia sulla on nykyisen lajin parissa? Tähtäätkö kenties kansainväliselle tasolle? Miten nykyinen punttitreenisi tukee nykyistä lajiasi, ts. minkälaista punttiohjelmaa teet?
 
Back
Ylös Bottom