BB PRO Marko Savolainen

Mahtavaa! :worship:
Täällä myös yksi fani olisi kiinnostunut siitä dvd:stä.. mukava nähdä että et todellakaan anna "pienten" vastoinkäymisten lannistaa, vaan porskutat vaan menemään! Jaksamisia!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi hieno juttu että jatkat kirjoittelua edelleen!
Arvostan juuri tuollaista henkilöä joka on rehellinen ja ei lässytä eikä selittele turhia :worship: Tsemiä vaan pirusti uusiin haasteisiin :thumbs:
 
meinasi mennä jauhelihat väärään kurkkuun.hienoa että äijästä kuullaan taas täällä.kaikkea hyvää jatkoon
:worship:
 
Moro taas kaikille!
Eli ollaan back to business, joskin eri lajin puitteissa. Olisi taas tarkoitus alkaa päivittämään blogia huomisesta eteenpäin, eli huomenna kuvia nykykunnosta, koska monia varmaan askarruttaa miltä se "entinen" :) supermassa näyttää. Ja myös viimeiset minulla jäljellä olevat dvd:t myydään edullisesti, omistuskirjoituksella ja nopeimmille myös bonuslahja mukaan :kippis1:Kysymyksiä voi siis taas heitellä, myös sairaudestani saa rohkeasti kysyä, jos joku asia kiinnostaa.

T: Marko "90kg supermassa" Savolainen

Sain sinulta Oulussa 2002 aika hyvän uuden nosteen saliharrastukselleni:kippis1: ...se oli jotenkin kehityksen, ja suunnankin suhteen umpikujassa silloin...
Oli silloisella Sami Saksion salilla se keskiviikko aina varattu meille "vähemmän supermassoille". Hyviä vinkkejä sai treeniin ja ravintoon.
Jäit mieleen varsin "jalat maassa" olevana / rentona tyyppinä, toisin kuin monet muut huiput.

Toivottavasti sairaus ei liikaa rajoita elämääsi?Paska homma, mutta sen kans on nyt elettävä...Tsemiä arkeen ja pyhiin

:worship:
 
täällä yksi ihminen joka tilais varmasti dvdn makso mitä makso:) se on pakko saada ku on vielä mahdollisuus saada sitä. tsemppiä make jatkoon. hienoa että päivität vielä blogia
 
Joo tuota kyllähän tuo DVD kiinostaa, lähinnä Hulkin pätkä siitä, mutta onhan se muutenkin niin HC DVD että se on jokaisen bodyfanin must have teos.
 
Mä laitoin Makelle privaa heti kun se oli viestinsä kirjottanu et mä oon jonossa teitä ennen! :D Siisti kuulla että ukko on elossa ja voi hyvin olosuhteisiin nähden.
 
Innostuin ton 45min pätkän jälkeen lukee nää pakkiksen Supermassa triidit läpi, etin salin lehtikokoelmist jotai juttuja Savolaisesta, oon kahtonu youtubesta ton -97 vaparin varmaa 100x alusta loppuun ja kokoaja jostaki laitteesta soi Vangelis - Conquest of paradise :hyper: (Blogi urakka on vielä kesken). Marko rulaa :worship: Hieno juttu että kirjottelet pakkikselle.
 
Innostuin ton 45min pätkän jälkeen lukee nää pakkiksen Supermassa triidit läpi, etin salin lehtikokoelmist jotai juttuja Savolaisesta, oon kahtonu youtubesta ton -97 vaparin varmaa 100x alusta loppuun ja kokoaja jostaki laitteesta soi Vangelis - Conquest of paradise :hyper: (Blogi urakka on vielä kesken). Marko rulaa :worship: Hieno juttu että kirjottelet pakkikselle.
Makeessa kunnossa siinä videolla ja siitä plussaa että oli vielä aina painotkin mainittu millä vedetää! Paranemisia...
 
Se on oikein että etsii uusia haasteita, sekä jatkaa liikuntaa "terveellisemmän" urheilun parissa eikä jää paikoilleen makaamaan. Tsempit täältä ja hyviä reenejä! Ei muutakun blogiin vaan uutta tekstiä ja kuvia:thumbs:
 
hmmm täältä löytyy ainaki yks mahdolline ostaja dvd:lle. Paljo pistät hintaa?
 
Back
Ylös Bottom