BB PRO Marko Savolainen

Kyllähän terveyden markkinoiminen on aina tervettä.

Se, kuka haluaa roinata, niin roinaa todennäköisesti tuon kirjan luettuaakin,
"ei voi käydä minulle" -hengessä, kuolemattomana, salin/kaupungin isoimpana karjuna, tavoitelluimpana miehenä ja tulevana Mr. Olympiana.
Siis omasta mielestään.

Mutta jo sen yhden takia, joka tuollaisen opuksen luettuaan alkaisi ajattelemaan asioista realistisella tavalla, tuo kirja kannattaisi kirjoittaa.

Tsemiä Markolle!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten kehonrakennuksen tasoa yleisessä mielessä enää tästä pystytään laskemaan :D Tavan tallaajan mielestä herapussukkakin on jo sitä kasvuhormoonia.

Jos tommonen projekti saatais isompaan mediaan (kyllähän sillä markkina-arvoa olis) helposti lähestyttävään muotoon nii varmasti monet saattais asioista jotain oppia.

Vanhemman porukan mielestä ehkä niin mutta kyllä kehonrakennuksen ihannointi nuorten keskuudessa on noussut "potenssiin miljoona" ja osa jopa ottaa sen tabun nykyään helpommin kuin edes panostaisivat terveelliseen ruokailuun.
 
Joo kyllähän sen tietenkin kirjottaa saa...Onhan meillä sananvapaus ja sehän kertoisi ihmisen elämästä ja valinnoista.Mutta murhaa se olisi kehonrakennukselle!
Vaikka itse vastustan dopingia henkeen ja vereen niin uskoisin että kirjan kirjoittamista yritettäisi estää...Totuuden kaikki tietää mutta eihän sitä usein suoraan puhuta että dopingia vedetään.Voisihan myös hiihtäjät tehdä omansa:)
Idea on kyllä toimiva,ehkä joku viisastuis ja jättäis dropit väliin.Kannatetaan!!
 
Vaikka itse vastustan dopingia henkeen ja vereen niin uskoisin että kirjan kirjoittamista yritettäisi estää...Totuuden kaikki tietää mutta eihän sitä usein suoraan puhuta että dopingia vedetään.Voisihan myös hiihtäjät tehdä omansa:)

Onhan ainakin yksi hiihtäjä tehnytkin omansa;)
Jos vaan motivaatiota riittää niin tuo kirja olisi todella hieno idea ja sille olisi varmasti laaja lukijakunta. Se herättäisi varmasti myös huomiota mediassa, joten olisi myös aika kannattava urakka. Jos Kuronen sai julkaista paskanjauhantansa niin eiköhän Markokin saa sanansa sanoa julkisuudessa.
 
Joku vitsailli aiemmin tässä ketjussa sillä, että Marko kilpailisi vielä joskus "naturaalina" SM-kisoissa.
Ei kuulosta nuo kuvat nähtyä enää lähellekään niin epärealistiselta, kun ottaa huomioon miten suurien ongelmien jälkeen kunto on edelleen tuommoinen.
 
helvetin kovassa kunnossahan tuota vielä oot ottaen huomioon kaiken tapahtuneen. kyllä tässä näkee mitä lahjakkuus on :worship:

Kyllä on ukko aika kohtuullisessa lihassa ton rumban jälkeen. Mitähän jää jäljelle jos Make pudottaa vielä 20kg :D Ei sitä ainakaan läskistä voi laihduttaa :D
 
Sain sinulta Oulussa 2002 aika hyvän uuden nosteen saliharrastukselleni:kippis1: ...se oli jotenkin kehityksen, ja suunnankin suhteen umpikujassa silloin...
Oli silloisella Sami Saksion salilla se keskiviikko aina varattu meille "vähemmän supermassoille". Hyviä vinkkejä sai treeniin ja ravintoon.
Jäit mieleen varsin "jalat maassa" olevana / rentona tyyppinä, toisin kuin monet muut huiput.

Toivottavasti sairaus ei liikaa rajoita elämääsi?Paska homma, mutta sen kans on nyt elettävä...Tsemiä arkeen ja pyhiin

:worship:



Keskiviikkoisin minäkin siinä "istunnossa" :D kävin ja arvokkaita neuvoja ja vinkkejä tuli alkutaipaleelle.
Kohta törmäillään hunter killerin kanssa :kippis1: uudemman kerran, jos vielä samalla salilla käyt. Makelle paljon tsemiä. :thumbs:
 
oliskohan se järkevää edes kirjassa mainita niitä määriä, muutenhan kirja olisi kyllä must luettava. suomessa on sen verran nuita kaikenmaailman tali aivoja että ne käyttäis itse samoja määriä kun make ja on selvää että se ei ole järkevää kun kyseessä kuitenkin loppujen lopuksi olisi henkilö jolla tieto taitoa ei olisi tarpeeksi. jotkut pässit ottaisivat kuuri mallit suoraan sieltä.


edit: on miehessä lihaakin vielä hyvästi. make sun ois ehottomasti pitänyt myös heitttää jokin hauis posekin tonne blogiin :)
 
Miten helvetissä voi olla lihaa viel noin paljon jäljellä vaik et saa syödä proteiinia juuri yhtään ja dieetikkin oli kaikkea muuta ku lihasta säästävä (yli 2kg viikossa?) :rock:
 
Miten helvetissä voi olla lihaa viel noin paljon jäljellä vaik et saa syödä proteiinia juuri yhtään ja dieetikkin oli kaikkea muuta ku lihasta säästävä (yli 2kg viikossa?) :rock:

Mua on tosiaan alkanu ottaan päähän, kun ei noi viimeiset lihan riekaleet meinaa lähteä pois. Olen sen takia jättäny puntinkin pois, koska joka puntin jälkeen tuntui että kasvo aina isommaksi.

Mutta pyritään siirtämään keskustelut blogiin.
 
Mua on tosiaan alkanu ottaan päähän, kun ei noi viimeiset lihan riekaleet meinaa lähteä pois. Olen sen takia jättäny puntinkin pois, koska joka puntin jälkeen tuntui että kasvo aina isommaksi.

Ei saatana... :hyper:
Tässä tosiaan nähdään se lahjakkuus lajiin :worship: Vois ite rueta vaikka marjojen poimijaks..
 
suomessa on sen verran nuita kaikenmaailman tali aivoja että ne käyttäis itse samoja määriä kun make ja on selvää että se ei ole järkevää kun kyseessä kuitenkin loppujen lopuksi olisi henkilö jolla tieto taitoa ei olisi tarpeeksi. jotkut pässit ottaisivat kuuri mallit suoraan sieltä.


suurimmalla osalla loppus rahat kesken, jos ei sitte satu oleen kymppitonni ylimäärästä esim. vuoje kuuritteluun.
ja roinaa enempi on vielä lahjakkuus lajiin.
elikkäs kannattas vaan suurimman osan teineistä satsata sielä koulun penkillä eikä punttisalilla katellen jonku jay cutlerin kuvia että meikäki vielä nousee tavalla tai toisella tuonne tasolle. sitte kolmekymppisenä ei ole jälellä muutakuin gynot ja roskakuskin ammatti.
 
Tälläkö tarkoitetaan blokia, kun ite ihan kahvilla oli että missä helevatassa niitä kuvia on!?
No kyllähän siellä pari kuvaa on!?

Tsemiä Makelle jatkossa. On kyllä hullun näköistä kun ukko on noin paljon kuihtunut, ihan eri mies. Lihastahan tuossa silti on!
 
Back
Ylös Bottom