BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu otsikkohan oli siis menestys tuhosi munuaiseni, mutta siis ei suoranaisesti syytetä mitään erityistä tuohon munuaisten tuhuotumiseen. Mainitaan korkeasta verenpaineesta, sitte kovista prode määristä ja roinasta.
 
Onko kaikille tilaajille tullu lehti? Ite oon kyllä tilaaja mutta jostain syystä lehteä ei oo tänään näkyny :itku:

kyllä ainakin miulle kolahti tänään luukusta.

ihan hyvä artikkeli muutenkin,ei hirveesti kierrelty.tosin eipä Urheilulehdessä kovin usein kierrellä muutenkaan.

ja kuvaajaksi merkitty Mike Siren :thumbs:
 
Mulle tulee kanssa Urheilulehti ja tuo juttu tuli uudesta luettua heti ensimmäisenä. Erittäin hyvä artikkeli ja Makella varsin rehellinen linja kommenteissa :thumbs:
 
Missä oli urheilulehden perusjutut ->

- tämän lajin perustavanlainen totuus
- erään bodarin anatomia
- nyt ollaan kehonrakennuksen ytimessä
 
Perkele sanon minä, olen tehnyt tänään koko ensi vuoden aerobiset kerralla ja lehteä ei löydy:curs:

Kaieken maailman kelkkalehtiä on koko Roi pullollaan, mutta ei urheilulehteä...
 
Perkele sanon minä, olen tehnyt tänään koko ensi vuoden aerobiset kerralla ja lehteä ei löydy:curs:

Kaieken maailman kelkkalehtiä on koko Roi pullollaan, mutta ei urheilulehteä...

Mä tein muuten tänään just saman... Ens kerralla ku vedetään tour de roita lehden perässä, niin tehdäänpä se kaksin taivaltaen :thumbs:
Pitääpäs ostaa ens viikolla, mielenkiintoinen artikkeli varmasti. Markolle kaikkea hyvää ja parantumisia :thumbs:
 
Mä tein muuten tänään just saman... Ens kerralla ku vedetään tour de roita lehden perässä, niin tehdäänpä se kaksin taivaltaen :thumbs:
Pitääpäs ostaa ens viikolla, mielenkiintoinen artikkeli varmasti. Markolle kaikkea hyvää ja parantumisia :thumbs:

Eihän tuossa ole mitään järkeä!minusta meidän tulee hajaantua, sitä ennen synkronoimme kellot ja keksimme salanimet, joilla kutsumme toisiamme.

Prisman lasten osastolta saa kuulema semmoset lelupuhelimet joiden kantavuus on n.200m. Näillä vehkeillä voimme olla yhtä aikaa lidlissä ja prismassa!Tosin voin lyödä vetoa, ettei lidlistä löydy ko.lehteä:D

Ite tänään kävin 2kpl r-kioskeja,valintatalon,k-kaupan, juna-aseman kahvilan ja siwan läpi...niet magazine!
 
Koko stadista oli jumalauta lehti loppu! Pakkislaiset lienee liikkellä? Lopulta neljännestä paikasta, missä kävin löysin lehden!! Hyvää ja rehellistä tarinaa.
 
Eihän tuossa ole mitään järkeä!minusta meidän tulee hajaantua, sitä ennen synkronoimme kellot ja keksimme salanimet, joilla kutsumme toisiamme.

Prisman lasten osastolta saa kuulema semmoset lelupuhelimet joiden kantavuus on n.200m. Näillä vehkeillä voimme olla yhtä aikaa lidlissä ja prismassa!Tosin voin lyödä vetoa, ettei lidlistä löydy ko.lehteä:D

Ite tänään kävin 2kpl r-kioskeja,valintatalon,k-kaupan, juna-aseman kahvilan ja siwan läpi...niet magazine!

ite löysin eilen rovaniemeltä sampokeskuksen läheltä olevalta ärrältä. mutta mitä lehteä etsin eli body-lehteä ei löytynyt koko kaupungista.
 
Back
Ylös Bottom