Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on ihan normaali ilmaisu, että joku "nauttii palkkaa". Jos ei ole siihen törmännyt, niin kannattaa varmaan alkaa lukea lehtiä.
IS: EK:n Häkämies parhaiten palkattu työmarkkinajohtaja – johtavilla ay-pomoilla yli 15 000 euron kuukausipalkat
Selvityksen mukaan suurin osa työmarkkinajohtajista ansaitsee 10 000–20 000 euroa kuukaudessa. Samalle välille asettuvat johtavien poliitikkojen kuukausipalkat.www.ess.fi
Tässä ovat valtion parhaiten palkatut virkamiehet – katso sadan nimen lista
Suomen isopalkkaisimpien virkamiesten listaus osoittaa, että korkeimmillaan virkahenkilöstö nauttii yli 180 000 euron vuosituloja. Sadan nimen listalla naisia on selvästi vähemmän kuin miehiä.www.is.fi
Laita vielä posteljoonista ja kaupan kassoista samat otsikot, ovat lähempänä palkkatasossa sosiaalipummeja, jotka nauttivat.Sehän on ihan normaali ilmaisu, että joku "nauttii palkkaa". Jos ei ole siihen törmännyt, niin kannattaa varmaan alkaa lukea lehtiä.
IS: EK:n Häkämies parhaiten palkattu työmarkkinajohtaja – johtavilla ay-pomoilla yli 15 000 euron kuukausipalkat
Selvityksen mukaan suurin osa työmarkkinajohtajista ansaitsee 10 000–20 000 euroa kuukaudessa. Samalle välille asettuvat johtavien poliitikkojen kuukausipalkat.www.ess.fi
Tässä ovat valtion parhaiten palkatut virkamiehet – katso sadan nimen lista
Suomen isopalkkaisimpien virkamiesten listaus osoittaa, että korkeimmillaan virkahenkilöstö nauttii yli 180 000 euron vuosituloja. Sadan nimen listalla naisia on selvästi vähemmän kuin miehiä.www.is.fi
Mun mielestä tuo vaan on vitun typerä sanonta jos tulotaso on aivan umpipaska ja raha riittää hädintuskin halpaan ruokaan. Yleensä sitä käyttää työssäkäyvät, joita vituttaa pummit.Kyllä he varmaan siitä nauttivat verrattuna tilanteeseen, etteivät saisi etuutta ollenkaan. Kokonaistilanne ei tietenkään ole kovin nautinnollinen, ellei ole runsaita pimeitä tuloja.
Minä ainakin nautin siitä, että olen terve ja yritän myös vaalia sitä tilaa. En pidä lainkaan itsestäänselvänä terveyttä saati sitä, että olen huomenna elossa. Elämä on yllätyksellistä ja tulevaa ei pysty ennustamaan.Vähän sama kun terveys. Harva oikeasti nauttii siitä että on terve. Koska sitä pitää ikäänkuin itsestäänselvyytenä. Sitten kun terveys menee, vasta sitten alkaa ikävöimään tilannetta kun oli terve.
Uskomatonta miten hankalaa luetunymmärtäminen voi olla. Siinä alempana joku jo mainitsikin, että tässä puhutaan täysin kahdesta eri asiasta. Kannattaisi varmaan lukea joskus vaikka joku kirja.Ok. No miksei palkallisista työssäkäyvistä kukaan puhu, että tuokin posteljooni nauttii palkastaan. Tai tuo kaupan kassa täti pääsee nauttimaan rahoistaan. Mutta ainakun on kyse sosialituella elävästä, silloin sanotaan lähes aina että nauttii näistä kusisista roposista.
Näin sen tulisikin olla. Sossupummina et varmasti nauttisi kusisista roposista kun rahaa ei ole mihinkään.Minä ainakin nautin siitä, että olen terve ja yritän myös vaalia sitä tilaa. En pidä lainkaan itsestäänselvänä terveyttä saati sitä, että olen huomenna elossa. Elämä on yllätyksellistä ja tulevaa ei pysty ennustamaan.
Nautin myös palkastani, vaikka se ei kaikkeen haluamaani riitäkään. Se voisi olla pienempi, kuin nyt tai voisi olla tilanne, jossa en saisi palkkaa lainkaan. Olen siis tyytyväinen. Teen myös palkkani eteen työtä ja työtä sen eteen, että palkkani kehittyisi, jotta voisin olla siihen vieläkin tyytyväisempi.
Jos mä saisin jostain vaikka 10e tekemättä mitään, kyllä se hyvältä tuntuisi ehkä jopa nauttisin siitä.Näin sen tulisikin olla. Sossupummina et varmasti nauttisi kusisista roposista kun rahaa ei ole mihinkään.
Tiedän joitakin, jotka nauttii siitä vapaudesta, jonka sosiaalituet mahdollistaa. Voi kalastella päivät pitkät ja harrastella.Näin sen tulisikin olla. Sossupummina et varmasti nauttisi kusisista roposista kun rahaa ei ole mihinkään.
Kutsutaan nimellä "taiteilijavapaa"Toivottavasti nykyhallitus laittaisi 50% portaan ansiosidonnaiseen vaikka 2kk kohdalle.
Koko ansiosidonnainen niin helvetin turha lusmuille tarkoitettu vaihtoehto. Jos katsotaan pitkän ajan tilastoja niin kumma piikki on aina työllistymisessä kun maksettujen päivien aika alkaa olla lopuillaan.
Niin, tuo on melko yksinkertaista matematiikkaa, viimeksi kun katsoin luvut niin suomessa oli reilu 47 000 avointa työpaikkaa, ja n. 300 000 työtöntä työnhakijaa.Harmi että on 14-vuotiaasta asti itse tienannut omat rahansa enkä pysty ikinä ymmärtämään työkykyisten työttömyyttä.
Niin työpaikkailmoituksia.Niin, tuo on melko yksinkertaista matematiikkaa, viimeksi kun katsoin luvut niin suomessa oli reilu 47 000 avointa työpaikkaa, ja n. 300 000 työtöntä työnhakijaa.
Eli kun työttömiä työnhakijoita on noin kuusi kertaa enemmän kuin avoimia työpaikkoja, niin eihän silloin mitenkään kaikille riitä työpaikkoja, toki varmasti osaan työpaikoista haetaan useampia työntekijöitä mutta taas kuinka moni työpaikoista on puhelinmyyntiä yms.
puolilaitonta mummojen kusettamista.
Tälleen semivammaisena on kyllä ihan mukavaa nauttia tuista ilman, että te-toimisto kyttää perään.Tiedän joitakin, jotka nauttii siitä vapaudesta, jonka sosiaalituet mahdollistaa. Voi kalastella päivät pitkät ja harrastella.
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Ihailen kyllä niitä, jotka pystyvät elämään antoisaa elämää tuilla. Ei paljon oravanpyörä rasita. Vaatii jonkinlaista mielen lujuutta downgreidata elämä niin, että tuilla pystyy elämään.
Ei yksittäisen työnhakijan tarvitse hankkia töitä 300000 hakijalle. Riittää että itse hakee jotakin noista 47000 avoimesta paikasta. Itsestään täällä jokainen ensi sijassa on vastuussa. Ei ole kansalaisen vastuulla järjestää kaikille työttömille töitä.Niin, tuo on melko yksinkertaista matematiikkaa, viimeksi kun katsoin luvut niin suomessa oli reilu 47 000 avointa työpaikkaa, ja n. 300 000 työtöntä työnhakijaa.
Eli kun työttömiä työnhakijoita on noin kuusi kertaa enemmän kuin avoimia työpaikkoja, niin eihän silloin mitenkään kaikille riitä työpaikkoja, toki varmasti osaan työpaikoista haetaan useampia työntekijöitä mutta taas kuinka moni työpaikoista on puhelinmyyntiä yms.
puolilaitonta mummojen kusettamista.
Joo ja kuten Rikkeri itsekin sanoi, osaan haetaan jopa 8 työntekijää. Eli ilmoitusten määrä ei kerro avointen tehtävien määrääEi yksittäisen työnhakijan tarvitse hankkia töitä 300000 hakijalle. Riittää että itse hakee jotakin noista 47000 avoimesta paikasta. Itsestään täällä jokainen ensi sijassa on vastuussa. Ei ole kansalaisen vastuulla järjestää kaikille työttömille töitä.