BB PRO Marko Savolainen

Eihän kukaan voi tietää toisen ihmisarvoa jos sitä lähetään jollain koulutuksella ja menestyksellä mittaamaan. Se puhuttu kirurgi saattaa olla pedofiili ja vaimonhakkaaja kukaan ei vaan tiedä, sekakäyttäjä spurgu voi olla ihminen joka oman henkensä uhalla pelastaa lapsen palaavasta autosta.

Varovainen oletus että joku on hyvä ihminen vois olla ihan hyvä lähtökohta ja sit itse käyttäytyy asiallisesti niitä ihmisiä kohtaan jotka näyttävät olevan menossa helvettiin, koska tällöin säilyy myös oma ihmisarvo. Etkä muutu itse hirviöksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos miettii mitä ihmisarvon kiistämisestä seuraa, niin voi miettiä kotieläimiä. Eläimillähän ei katsota olevan ihmisarvoa. Vaikka niitä ei saakaan sivistysmaissa kohdella miten tahansa, on suhtautuminen silti aivan erilainen.

Ajatellaanpa vain että joku alkaisi kasvattaa ihmisiä karsinoissa, teurastaisi heidät kun ovat tulleet täysi-ikäisiksi, söisi lihan ja tekisi nahasta vaatteita. :kuola:

Eihän tällaista ole kuin dystooppisissa kauhuelokuvissa. Lehmien ja sikojen osalta vastaava kohtelu kuitenkin hyväksytään aivan yleisesti, koska niillä ei ole ihmisarvoa.
 
Eihän kukaan voi tietää toisen ihmisarvoa jos sitä lähetään jollain koulutuksella ja menestyksellä mittaamaan. Se puhuttu kirurgi saattaa olla pedofiili ja vaimonhakkaaja kukaan ei vaan tiedä, sekakäyttäjä spurgu voi olla ihminen joka oman henkensä uhalla pelastaa lapsen palaavasta autosta.

Varovainen oletus että joku on hyvä ihminen vois olla ihan hyvä lähtökohta ja sit itse käyttäytyy asiallisesti niitä ihmisiä kohtaan jotka näyttävät olevan menossa helvettiin, koska tällöin säilyy myös oma ihmisarvo. Etkä muutu itse hirviöksi.
Eräs minun ystäväni kertoi jostain lukeneensa että parhaat kirurgit tulevat psykopaateista Ymmärtänette miksi näin on .
Tiukassa paikassa ei silloin synny minkäänlaista empimistä.
Sinällään ihmisarvoa on siten vaikea määritellä psykopaatinkaan kohdalla näin ollen.
 
Eräs minun ystäväni kertoi jostain lukeneensa että parhaat kirurgit tulevat psykopaateista Ymmärtänette miksi näin on .
Tiukassa paikassa ei silloin synny minkäänlaista empimistä.
Sinällään ihmisarvoa on siten vaikea määritellä psykopaatinkaan kohdalla näin ollen.
Psykopaattina pärjää hyvin kyseisessä tehtävässä kuten myös lakimiehenä, ison yrityksen johtajana jne.

Jos käsiin kuolee ihminen niin sun on pystyttävä heti jatkamaan töitä asiaa sen kummemmin murehtimatta.
 
Eräs minun ystäväni kertoi jostain lukeneensa että parhaat kirurgit tulevat psykopaateista Ymmärtänette miksi näin on .
Tiukassa paikassa ei silloin synny minkäänlaista empimistä.
Sinällään ihmisarvoa on siten vaikea määritellä psykopaatinkaan kohdalla näin ollen.
Niin, tai ainakin erittäin rationaalisesti ohjautuvat persoona ja hermorakenne oltava. Hyvin lähellä psykopatiaa, erittäin itsenäinen ja vahva toimija. Hiukan on erikoisen miehen maineessa kirurgit näin mutu tuntumalla..
 
Pari kertaa katsonut instareelssiä. Aina jotain uusien lenkkariensa esittelyä. Välillä jonkun muka urheilusuoritteen varjolla. Miten voi olla varaa olla joka kerta eri lenkkarit. Vai onko jotain ovelia myynti-ilmoituksia, että nyt olisi tälläiset tarjolla.
 
Hitto nämä maksimiroinaäijjät kyllä kuihtuu pahasti, ku aineet vähenee(oletan, että Savolainen ei käytä mitään enää). Ei uskois ikinä tosta nykysestä ruumiinrakenteesta ees, että sama ihminen. Näyttää, että hartiat kaventunu jtn puol metrii :D.
 
Esimerkki tapaus tuomiosta jossa ulkomailla istuu 20v ja suomessa saa muutaman satasen sakot. Odota haulikon kanssa oven takana että pääset ampumaan puolustuskyvyttömän naisen = 700e korvaukset uhrille ja vähän soosoo noottia luvattomasta haulikosta
 
Hitto nämä maksimiroinaäijjät kyllä kuihtuu pahasti, ku aineet vähenee(oletan, että Savolainen ei käytä mitään enää). Ei uskois ikinä tosta nykysestä ruumiinrakenteesta ees, että sama ihminen. Näyttää, että hartiat kaventunu jtn puol metrii :D.
Ei se edes treenaa, olis paljon isommassa kunnossa jos olis ruodussa ja treenais vaikka vaan korvauksella. Läskikin laihtuu jos alkaa huumeet maistumaan. Ei se ole vain bodareiden juttu että laihtuu.
 
Make ei ees näytä mitenkään pahalta, kun ajattelee että kyseessä on yli viiskymppinen pirinisti. Se meinaan on sellasta touhua että yleensä riittää puoli vuotta kunnon vauhti päällä ja ihminen on kuin luuranko.
 
Esimerkki tapaus tuomiosta jossa ulkomailla istuu 20v ja suomessa saa muutaman satasen sakot. Odota haulikon kanssa oven takana että pääset ampumaan puolustuskyvyttömän naisen = 700e korvaukset uhrille ja vähän soosoo noottia luvattomasta haulikosta

Siis sen haulikon olemassaolostahan ei ollut näyttöä, vaan tuomio tuli sen osalta vain patruunoiden hallussapidosta.
 
Hitto nämä maksimiroinaäijjät kyllä kuihtuu pahasti, ku aineet vähenee(oletan, että Savolainen ei käytä mitään enää). Ei uskois ikinä tosta nykysestä ruumiinrakenteesta ees, että sama ihminen. Näyttää, että hartiat kaventunu jtn puol metrii :D.
Se hyöty on silti pysyvä eli ne friikkimassojen johdosta lisääntyneet lihassolujen tumakkeet on siellä ja pysyy, vaikka atrofia lihaksen koolla on mennyt sinne ihan normaaliin mittaan. Tuosta kun lähtisi treenaamaan ja syömään ilman roinaakin, niin ne lihakset turpoaisi kuin rusinat jo kuudessa viikossa.
 
Back
Ylös Bottom