BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä tai siinä toisessa Savolaisen threadissa mies kertoi noista yöunistaan. Tuli vaan mieleen, että johtuiko nuo hänen kertomat valtavat unimäärät jostain elimistöllisestä viasta (munuaiset?), vai oliko kaverilla vaan niin hyvät unenlahjat?
 
Olenko siis pikkupoika, jolla on äitin ostamat kalsarit jalassa? On tullu reissattua tää meidän pikku pallo ympäri ihan ilman äitiä ja äitin ostamia kalsareita. Sorry jos oon väärässä, mutta käsitin että toi tarkoitti minua koska pastetit minun viestin:rolleyes:

Jep, olet ja joo, olet väärässä. Jokainen joka väittää minua vastaan on lähtökohtaisesti väärässä...Kakaruus näkyy mm. siinä että pitää esittää reissanneensa vaikka kukaan ei piittaa siitä paskaakaan. Ei miehuutta mitata sillä, että on käynyt tukholmassa ja isin kanssa peräti eestissä asti, vaan sillä ettei tarvitse tehostaa itseään tuolla tavalla...tuo haiskahtaa sellaiselta itsetunnon puutokselta josta teinit kärsii, joten ole hyvä vaan ja kärsi edelleen, ei väliä. Hauskaa loppuelämää...
 
Tämän päivän urheilulehdessä on yhteensä kuuden sivun juttu kuvineen Savolaisesta keskittyen lähinnä miehen tämän hetken terveystilanteeseen.
 
No mikä on markon vointi? Vai oletko lukenut lehteä?
 
jep eli tänään ilmestyny urheilulehti, "bodaus tuhosi munuaiseni". Myöntää lehdessä myös roinien käytön. Tällä hetkellä käy 3kert viikossa dialyysihoidoissa koska munuaiset ei taida toimia oikeastaan yhtään.
 
Back
Ylös Bottom