kaikki uteliaat nyt on makesta infoa uusimmassa oulu-lehdessä. aika iso juttu taka kannessa.
Onko jollakin tallessa tuo juttu makesta. Meni multa sivu suun, eikä sitä saa enää auki tuolta lehden nettisivuilta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaikki uteliaat nyt on makesta infoa uusimmassa oulu-lehdessä. aika iso juttu taka kannessa.
Mikä toi mahtipontinen biisi http://www.visualsports.tv/pages/6&mediaid=28&category=3 tossa videossa on?
En saa nyt tuota linkkiä toimimaan, mutta Markon vaparissa oli kai: Vangelis - Conquest of Paradise.
Onko kellään tietoa missä olisi tuo Maken vapari ja vaikka se vertailu toimivana?
Eli niin, että sen näkisi...:(
Olenko siis pikkupoika, jolla on äitin ostamat kalsarit jalassa? On tullu reissattua tää meidän pikku pallo ympäri ihan ilman äitiä ja äitin ostamia kalsareita. Sorry jos oon väärässä, mutta käsitin että toi tarkoitti minua koska pastetit minun viestin
missä marko on, ja miksei siitä oo kuulunu mitään tai minä en ainakaan oo kuullu :D