BB PRO Marko Savolainen

Tuli vaan taas luettuja yliannos foorumia, jossa pikkupojat puhuvat elämän totuuksista niinkuin oikeat sällit, vaikka on äiteen ostamat kalsarit jalassa.

Olenko siis pikkupoika, jolla on äitin ostamat kalsarit jalassa? On tullu reissattua tää meidän pikku pallo ympäri ihan ilman äitiä ja äitin ostamia kalsareita. Sorry jos oon väärässä, mutta käsitin että toi tarkoitti minua koska pastetit minun viestin:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...viisas ymmärtää rajansa. Makelle ne piirrettiin sen verran selkeästi, että tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää.

Minulla ei oikeastaan ole mielipidettä siitä tekeekö Savolainen oikein ja ennen kaikkea, kuuluuko se minulle. Mutta yllä olevasta en voi olla eri mieltä.
 
Jos olisit samassa elamantilanteessa kuin Marko, toimisitko samalla tavalla / olisiko sulla samat suunnitelmat?
Ok, tän verran vielä :offtopic: tähän threadiin.
En varmastikaan toimisi niinkuin Markon nyt arvellaan toimivan... mutta Markohan ei edes itse ole kirjoittanut aikomuksistaan?
Mutta oma pointtini asiaan on, että elimien tahallinen tuhoaminen uraa jatkamalla ei ole varma tosiasia, vaikka riski toki varmasti kasvaa, ja siksi täällä esitetyt liian varmat ja kärkevät kommentit turhia. Jätetään sellaiset alan asiantuntijoille, jotka pystyvät myös perustelemaan väitteensä, jos sellaisia yleensä katsovat aiheelliseksi esittää. Oman mielipiteensä esittäminen toki sallittaneen, mutta sehän ei olekaan tyyliin: "asia on näin, piste!"
Oman kantani esitin myös jeesusteluun miten Markon pitäisi jatkossa elää, jos sen siirrännäisen sattuu saamaan. Onko joku oikeasti sitä mieltä, että kaikille siirrännäisen saaneille pitäisi yhteiskunnan (tms) toimesta antaa rajat jatkoelämäänsä, mitä saa tehdä ja mitä ei? Mielestäni aika huolestuttava ajatusmalli.
Itse ainakin haluaisin voida päättää omasta elämästäni jatkossakin ihan omin voimin, huolimatta siitä sairastunko vakavasti vaiko en.
 
savolainen44.jpg


savolainen45.jpg


savolainen46.jpg


savolainen47.jpg


savolainen48.jpg


savolainen49.jpg
 
Siina artikkelissahan Marko nimenomaan kertoi suunnitelmistaan
Artikkeli on aina vain artikkeli... joku on voinut ymmärtää väärin, Marko on voinut vain pohdiskella mahdollisuutta... tai sitten on tosiaan jo tehnyt päätöksen jatkaa. Mistä me sen tiedämme, vain Marko itse tietää vastauksen. Itse suhtaudun aina pienellä varauksella lehtikirjoituksiin.
Olen Markon nähnyt livenä lavalla voittamassa ensimmäistä raskaan sarjan sm-kultaa, mies näytti vakuuttavalta lavalla ja nosti kummasti fiilistä katsomossa. Ja siitä asti onkin ollut legenda suomalaisessa kehonrakennuksessa ja tuottanut monta vaikuttavaa bodyelämystä.
Joten, täältä onnea Markolle valitsemallaan tiellä, mikä tahansa se onkin, ja kiitokset tähänastisesta! Omalta kohdaltani en katso tarpeelliseksi puuttua Markon henkilökohtaisiin elämänvalintoihin, etenkään kun en faktoja tiedä eikä asia mulle kuulu.
 
Kysyisin että löytyyköhän keneltäkään Markon vapaaohjelmaa Kultuuritalolta
-97 Helsinki GP:stä ?
On yksi parhaista kokemuksista kehokisoista !! Yleisöä ihan helvetisti ja kun Marko tuli lavalle JA MISSÄ KUNNOSSA niin koko kulttuuritalo meinas räjähtää.mahtava fiilis katsomossa ja sitä ei kukaan unohda KOSKAAN!!!!!!!

Eli jos jollain on se, niin esiin se, niin kaikki jotka ei oo sitä nähnyt, tietävät mistä on jäänyt 9 vuotta sitten paitsi.

Marko on legenda !!!!!!!:rock: :rock: :rock: :worship: :worship:
 
Kysyisin että löytyyköhän keneltäkään Markon vapaaohjelmaa Kultuuritalolta
-97 Helsinki GP:stä ?
:

löytyy.


edit: pakkiksellahan se linkki joskus oli missä tuo oli saatavilla. onhan se kunto hurja ja etenkin kun mies oli vasta 24-25vuotias silloin.
 
Varsinkin nuo hauikset on tos '97 videossa aivan käsittämättömät. Vertaa melkein kenen tahansa pro-ukon hanskaan nii taitaa mennä rytinällä ohi. :thumbs:
 
Varsinkin nuo hauikset on tos '97 videossa aivan käsittämättömät.
Nimenomaan tumput on uskomattomat. Silkan koon lisäksi muhun erityisesti teki vaikutuksen, miten vaivattoman oloisesti ne pullistuvat. Käsi koukkuun ja samantien on tiukkaa pullottavaa lihaa olka-ja kyynärpään väli täynnä. Näennäisesti täysin ilman efforttia. Huh.

-k
 
Back
Ylös Bottom