BB PRO Marko Savolainen

Kunnon perseennuolemista😄
Ok. Jos tuo on sun mielestä perseennuolemista, niin ei se mua haittaa... kutsu sitä miksi huvittaa mun puolesta. Kerroin kuitenkin oman rehellisen mielipiteeni Mikasta ja uskon, että aika moni on samaa mieltä. Kyllä mä osaan myös kertoa vastakkaisen mielipiteen, jos olen eri mieltä, ei mun tarvi ketään alkaa nuoleskella tai mielistellä todellakaan. Hassua et miks luulet, että mihin pyrkisin sillä nuolemisella kun ei Mika eikä kukaan muukaan mua tunne edes.. Mut hyvää päivänjatkoa kuitenkin:giggle:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, instassa päivitelty taas maailman menoa ja ihmetelty kun joka käänteessä joku epäilee rosvoksi. Ois kyl hyvä, kun joku sais suljettua markon ig tilin.
 
Jahas, instassa päivitelty taas maailman menoa ja ihmetelty kun joka käänteessä joku epäilee rosvoksi. Ois kyl hyvä, kun joku sais suljettua markon ig tilin.

Ei päihdeongelmaisten luureja, tai IG tilejä voi sulkea.

Tässä on hyvä seurata miten päihderiippuvuus on etenevä sairaus, Maken tilanne ei tuosta parane ja sairaus johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Hoitamattomana.
 
Jahas, instassa päivitelty taas maailman menoa ja ihmetelty kun joka käänteessä joku epäilee rosvoksi. Ois kyl hyvä, kun joku sais suljettua markon ig tilin.
Kai se rupeaa kiukuttamaan jollei puolikasta seteliä vaihdeta prismassa kokonaiseen.
Toi onkin kätevä tapa tuplata omaisuus, nostaa kaikki tilillä olevat rahat 200 seteleinä ja sitten leikkaa ne puolikkaaksi ja käy prisman infossa vaihtamassa ne kokonaisiksi.
 
Kai se rupeaa kiukuttamaan jollei puolikasta seteliä vaihdeta prismassa kokonaiseen.
Toi onkin kätevä tapa tuplata omaisuus, nostaa kaikki tilillä olevat rahat 200 seteleinä ja sitten leikkaa ne puolikkaaksi ja käy prisman infossa vaihtamassa ne kokonaisiksi.
Saat vaihtaa vaan sen joka on isompi puolikas.
 
Marko löytäny volyyminappulan luuristaan 😻. Eikä vitussa vaihtanu pankki jtn yhtä puolikasta seteliä roflmaozedong. Molemmat puolikkaat eri asia.

Rikkinäisen tai vahingoittuneen setelin voi toimittaa omaan pankkiin tai FOREXin toimipisteeseen.

Rikkinäisellä setelillä tarkoitetaan setelin osaa, joka on pinta-alaltaan yli puolet alkuperäisestä setelistä. Sillä tarkoitetaan myös seteliä, josta on jäljellä vain puolet tai vähemmän kuin puolet, mutta asiakas on näyttänyt toteen, että puuttuvat osat ovat tuhoutuneet.

Makekin oli saanut ohjeen mennä pankkiin, Prisman info ei ole pankki. Ehkä siinä olisi ollut S-Pankki lähistöllä
 
Meillähän ei ole mitään todisteita setelin koosta ja kuinka hyvin tarina pitää kutinsa. Ei ihan selvinpäin ollu

Mitä se sielä Valkeasa kokoajan istuu, tai mitä se nyt, sieltähän ne muutki ammattilaiset löytää. Siis oikeat ammattilaiset ja Makehan on aina ollut Pro.

Vähän yli puolikkaasta setelistä se puhu omien sanojensa mukaan, mutta tuossa tilassa missä se on nyt, niin eiköhän siinä yritetty kikkailla setelille tupla arvoa.
 

Rikkinäisen tai vahingoittuneen setelin voi toimittaa omaan pankkiin tai FOREXin toimipisteeseen.

Rikkinäisellä setelillä tarkoitetaan setelin osaa, joka on pinta-alaltaan yli puolet alkuperäisestä setelistä. Sillä tarkoitetaan myös seteliä, josta on jäljellä vain puolet tai vähemmän kuin puolet, mutta asiakas on näyttänyt toteen, että puuttuvat osat ovat tuhoutuneet.

Makekin oli saanut ohjeen mennä pankkiin, Prisman info ei ole pankki. Ehkä siinä olisi ollut S-Pankki lähistöllä
Yli puolet ilmeisesti just siks, et pystyy skannaan tjs. jonkun osan fyffeä.
 
Kai se rupeaa kiukuttamaan jollei puolikasta seteliä vaihdeta prismassa kokonaiseen.
Toi onkin kätevä tapa tuplata omaisuus, nostaa kaikki tilillä olevat rahat 200 seteleinä ja sitten leikkaa ne puolikkaaksi ja käy prisman infossa vaihtamassa ne kokonaisiksi.
Mitäs väliä setelin koolla on? Ihan saman määrän saat rahaa kympeistä kun 200€ seteleistä. 😆
 
Ei pankista saa mitään uutta seteliä tilalle, vaan sieltä se lähetetään Suomen pankkiin. Siellä se tutkitaan ja oikeaksi havaittuaan hyvittävät sen tilille.
 
Mitä se sielä Valkeasa kokoajan istuu, tai mitä se nyt, sieltähän ne muutki ammattilaiset löytää. Siis oikeat ammattilaiset ja Makehan on aina ollut Pro.

Vähän yli puolikkaasta setelistä se puhu omien sanojensa mukaan, mutta tuossa tilassa missä se on nyt, niin eiköhän siinä yritetty kikkailla setelille tupla arvoa.
Mikä tää Valkea on Oulussa?
 
Nyt on Makella instassa pientä treenipätkää. Todella hoikalle näyttää. Lisäksi esittelee paksua setelinippua ja kaikenlaisia esineitä, mitä on kuulemma löytänyt sieltä tai täältä pitkin katuja + uusia vaatteita. Erikoinen meno vaan jatkuu.
 
Nyt on Makella instassa pientä treenipätkää. Todella hoikalle näyttää. Lisäksi esittelee paksua setelinippua ja kaikenlaisia esineitä, mitä on kuulemma löytänyt sieltä tai täältä pitkin katuja + uusia vaatteita. Erikoinen meno vaan jatkuu.

Paksu setelinippu? Kaksinkerroin näyttäs olevan 10 ja 20 seteleitä muutama 🤣
 
Kelarotalle tuo on jo valtava nippu!

Mä ajattelin et kysyvaan ei olis
IMG_7456.jpeg
 
Back
Ylös Bottom