BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu mikä mikki hiiri, eli osu kuin naula otsaan 70kg vinkuheinä, suuri suu pienet teot ja tyhmäkin vielä kuin saapas vai pandemia 🤣🤣🤣🤣

Oon vitun kovas tikis ja lihaa vaa tulee vaikka 60v ja trenaa kovemmi ku te muut. Te idiootit ette tiedä vittuakaa treenistä ja pandemiasta mutta vitut todista teille mitää Roboz 💪🤣
Mikähän siinä on, että kun sinä kirjoitat tällaista, se on osoitus jumalaisesta älystä ja jäätävästä lahjakkuudesta, mutta kun minä vastaan samalla mitalla, niin minä olen mikkihiiri ja vinkuheinä? Voisiko johtua siitä, että painimme älyllisesti eri sarjoissa, sinä vajaaälyisten luokassa, minä aikuisten sarjassa? Voisiko olla syy? Tuo sinun piipityksesihän on ihan tyypillistä mentaalimasturbaatiota, käsikirjaesimerkki tyypistä, jonka pikkuruinen ego on ruvella kun isot pojat kiusaa..:LOL:
 
Periaatteessa yli 60 vuotiaana voi kehittyä, jos taustalla on pitkä ura ja lihaskalvot ovat löysät. Jos ollaan nuoruuden uran jälkeen himmailtu vuosia ja palataan takaisin lajin pariin, niin kehitys voi olla merkittävää ja poikkeuksellista. Kevin Levrone hyvänä esimerkkinä tästä. Toki jos taas ura ollaan aloitettu ehtoopuolella ja treenattu kovaa koko ajan sinne 60 asti, niin vaikea uskoa, että siinä mentäisiin selkeästi ohi enää priimavuosien. Ehkä lähinnä pystytään priorisaatioilla kehittää joitain osa-alueita mutta valtavan työn takana moinen.
Luin jo joskus 80-90-luvun taitteessa artikkelin, jossa kerrottiin kokeesta, joka oli tehty vanhainkotipotilaille USA:ssa. Siellä laitettiin +70 vuotiaat valvotusti, ohjatusti salille, annettiin oikeata ravintoa, sopivat lisäravinteet, ja noin jokainen heistä kasvatti lihasmassaa ihan samassa määrin kuin nuoremmat naturaalit. Vitsin hauskuus syntyi siitä, että muutaman kuukauden treenin jälkeen monet heittivät rollaattorit mäkeen ja pistivät tanssiksi, palasivat asumaan keskenänsä jne. koska se lihaskunto on yksimerkittävimmistä elämänlaatuun vaikuttavista tekijöistä vanhuksilla. Ts. kyllä se lihas kasvaa ja kalvot venyy jos menee ja tekee, ei sitä broscience tai urbaanilegendat estä..Tokihan se vaatii huolellisen suunnitelman, oikean ravinnon ja oikeata treeniä, mutta tulosta syntyy..😁
 
Mikähän siinä on, että kun sinä kirjoitat tällaista, se on osoitus jumalaisesta älystä ja jäätävästä lahjakkuudesta, mutta kun minä vastaan samalla mitalla, niin minä olen mikkihiiri ja vinkuheinä? Voisiko johtua siitä, että painimme älyllisesti eri sarjoissa, sinä vajaaälyisten luokassa, minä aikuisten sarjassa? Voisiko olla syy? Tuo sinun piipityksesihän on ihan tyypillistä mentaalimasturbaatiota, käsikirjaesimerkki tyypistä, jonka pikkuruinen ego on ruvella kun isot pojat kiusaa..:LOL:
Toyboy susanna komppaa
 
Luin jo joskus 80-90-luvun taitteessa artikkelin, jossa kerrottiin kokeesta, joka oli tehty vanhainkotipotilaille USA:ssa. Siellä laitettiin +70 vuotiaat valvotusti, ohjatusti salille, annettiin oikeata ravintoa, sopivat lisäravinteet, ja noin jokainen heistä kasvatti lihasmassaa ihan samassa määrin kuin nuoremmat naturaalit. Vitsin hauskuus syntyi siitä, että muutaman kuukauden treenin jälkeen monet heittivät rollaattorit mäkeen ja pistivät tanssiksi, palasivat asumaan keskenänsä jne. koska se lihaskunto on yksimerkittävimmistä elämänlaatuun vaikuttavista tekijöistä vanhuksilla. Ts. kyllä se lihas kasvaa ja kalvot venyy jos menee ja tekee, ei sitä broscience tai urbaanilegendat estä..Tokihan se vaatii huolellisen suunnitelman, oikean ravinnon ja oikeata treeniä, mutta tulosta syntyy..😁
Koita nyt reppana vaan laittaa se kuva. Suu käy nii vitusti mutta todisteita ei tule. En hirveesti älystä huutelis jos 60v ja käyttäytyy kuin koulukiusattu teini, äiti passaa ja paapoo vielä ja tekee vielä sapuskat?
 
Luin jo joskus 80-90-luvun taitteessa artikkelin, jossa kerrottiin kokeesta, joka oli tehty vanhainkotipotilaille USA:ssa. Siellä laitettiin +70 vuotiaat valvotusti, ohjatusti salille, annettiin oikeata ravintoa, sopivat lisäravinteet, ja noin jokainen heistä kasvatti lihasmassaa ihan samassa määrin kuin nuoremmat naturaalit. Vitsin hauskuus syntyi siitä, että muutaman kuukauden treenin jälkeen monet heittivät rollaattorit mäkeen ja pistivät tanssiksi, palasivat asumaan keskenänsä jne. koska se lihaskunto on yksimerkittävimmistä elämänlaatuun vaikuttavista tekijöistä vanhuksilla. Ts. kyllä se lihas kasvaa ja kalvot venyy jos menee ja tekee, ei sitä broscience tai urbaanilegendat estä..Tokihan se vaatii huolellisen suunnitelman, oikean ravinnon ja oikeata treeniä, mutta tulosta syntyy..😁

Tämä koe oli tehty 30-40-luvun taitteessa vähän sen jälkeen, kun testo oli syntetisoitu ja niille annettiin testoa. Teston vaikutuksia siinä tutkittiin.

Lisää voi lukea kirjasta The Male Hormone, De Kruif 1945
 
Viimeksi muokattu:
Voisko nää 1:1 verbaalimiekkailut ja pippelinmittauskisat hoitaa jollain toisella alustalla?
Jeps, maikki oli poistellut törkysimpiä viestejä, mutta pikku muistutus kaikille olitpa sitten homo, siima, läski, galaksin kovin tms: täällä saa aika vapaasti sanoa, mitä lystää, mutta yrittäkää pitää joku tolkku vittuilun määrässä ja laadussa!
 
Jeps, maikki oli poistellut törkysimpiä viestejä, mutta pikku muistutus kaikille olitpa sitten homo, siima, läski, galaksin kovin tms: täällä saa aika vapaasti sanoa, mitä lystää, mutta yrittäkää pitää joku tolkku vittuilun määrässä ja laadussa!

Jumalauta älä sinä siima saatana tule siihen mussuttaan ja häiritsemään laatukeskustelua tosialffojen välillä!

*huomaa sarkasmi*
 
Pelkäätkö että keskustelufoorumi täyttyy keskustelusta?
Jaksatko sä sitten lukea sitä "mä treenaan kovempaa kuin sä!" --> "mistä kukaan voi tietää miten kovaa mä treenaan!11 sitäpaitsi mä treenaan kovempaa kuin sä" --> "vitun homo mä oon amiksen kovin treenaaja" -tyylistä keskustelua?

Ei sillä, että Markon kuulumisistakaan nyt mitään jutunjuurta saisi, pl. 1997 neverforget -video, mutta onhan toi nyt melko katabolista paskaa mitä täällä vängätään.
 
Jaksatko sä sitten lukea sitä "mä treenaan kovempaa kuin sä!" --> "mistä kukaan voi tietää miten kovaa mä treenaan!11 sitäpaitsi mä treenaan kovempaa kuin sä" --> "vitun homo mä oon amiksen kovin treenaaja" -tyylistä keskustelua?

Muutenkin ihan vitun älytön kinastelun aihe "kuka treenaa koviten" mitä vitun väliä sillä edes on🤔
Jos oot bodari niin fysiikka ratkaisee, jos voimailija niin tulokset ratkaisee.
Ei sillä pitäs olla merkitystä onko siihen lopputulokseen kuka milläkin treenillä päässy.

Monesti ne jotka kehuskelee treenin kovuudella on just niitä jotka ei mitään tulosta oo saanu aikaan🤔
 
Ei ollut, ainoastaan pohkeisiin haettiin oililla muotoa.
Tästä ei kukaan muu voi olla varma, kun Marko ite.. Saatto olla öljyä tai sitten ei.. Ite veikkaan että vähän oli, mutta pistetty oikeaan kohtaan, ei siis suoraan haukkariin, vaan joku muu kohta mikä sitten ikäänkuin nostattaa sitä hauista ja koska Markolla kuitenkin geneettisesti hirvee haba, niin vielä korostaisi sitä huippua entisestään. Joskus Marko tais puhua ite näistä pistoskohista, että monet pistää ne öljyt ihan väärään paikkaan. Voi olla että sekoitan Markon ja Rich Pianan sanomiset, mut jotenkin muistelisin, että Marko siitä puhui. Eihän sen koskaan kannata myöntää sitä, kun ollu aina vähän niinkun tavaramerkki Markolla..
 
^Jos en ihan väärin muista, niin kyllä Marko taisi ihan itse puhua kuinka kisojen alla joitain olkapään tai olkavarren pienempiä lihaksia korostettiin paikallista tulehdusta aiheuttavilla aineilla.
 
Back
Ylös Bottom