BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin. Ota seurantaan, niin eiköhän parin päivän päästä patosiltaa poljeta taas edestakas yötä päivää jahdaten audimiestä.
https://************/kuntosali/131145154 tuoltahan noita pätkiä näköjään löytyy jos jotakuta kiinnostaa ja jaksaa selata läpi. Audi mies videota en tuolta itse löytänyt. Joo jostain syystä häneltä on rahat loppu. Huumeiden käytöstä en osaa sanoa , ehkä puhe on vähän nopeampaa kuin tavallisesti. Jotain henkisiä ongelmia tuolla selvästi kylläkin on tällä hetkellä.

https://************/kuntosali/131145154 tuoltahan noita pätkiä näköjään löytyy jos jotakuta kiinnostaa ja jaksaa selata läpi. Audi mies videota en tuolta itse löytänyt. Joo jostain syystä häneltä on rahat loppu. Huumeiden käytöstä en osaa sanoa , ehkä puhe on vähän nopeampaa kuin tavallisesti. Jotain henkisiä ongelmia tuolla selvästi kylläkin on tällä hetkellä.
Niin eihän aukottomia todisteita ole, mutta itse on myöntänyt että aiemminkin lähtenyt iso A käsistä ja pilannut bodyjutut, niin syytä epäillä että nytkin

Tuolla eräällä foorumilla joku sanoi Maken nukkuneen parikin kertaa kaupan tuulikaapissa ja kerran salin sohvalla joten vähän liian lujaa taitaa mennä.

Mikä se on?
Bi-seksuaali joka haluaa vähän enemmän huomiota suuntautumiselleen.
Keksitään vanhalle asialle uusi nimi ja ollaan niin erikoista. Ehkä lisätään joku lisäsääntö, kuten vaikka että tykkää vain pillusta kuukauden toisena lauantaina.
Narsistiset huomiohuorat ovat lisääntyneet eksponentiaalisesti somen takia.

Bi-seksuaali joka haluaa vähän enemmän huomiota suuntautumiselleen.
Keksitään vanhalle asialle uusi nimi ja ollaan niin erikoista. Ehkä lisätään joku lisäsääntö, kuten vaikka että tykkää vain pillusta kuukauden toisena lauantaina.
Narsistiset huomiohuorat ovat lisääntyneet eksponentiaalisesti somen takia.

Kiitos, tämä oli tarpeeksi tarkka täsmennys asiaan. Jotain tälläistä uumoilinkin.

Ei siinä varmaan mitään vikaa ole etenkään jos salin pitäjä sen sallii.
Tosin harvemmin sellaista ainakaan täälläpäin näkee.
Joo riippuu tosi paljon salista et minkä henkinen paikka kyseessä.
Omalla koti salilla sitä aina välillä näkee, ja itsekkin joskus tullu siellä nukuttua.

Lisäyksenä noihin aiempiin vastauksiin, järjesti 50v synttäreidensä kunniaksi varainkeruun vanhusten ja lasten hyväksi. Antoi oman puhelinnumeronsa ja pyysi seuraajia siirtämään mobilepayllä rahaa tililleen ja ilmoitti palaavansa lahjoituksen tiimoilta asiaan, mutta sen jälkeen ei mitään muuta olekaan kuulunut kun tuo viittaus "audi mieheen" joka nämä rahat olisi bluetoothilla varastanut.

Lisäisin vielä sen, että uhkasi polttaa pankin kun ei saanut palvelua. Pankki soitti poliisit paikalle. Meno vaikuttaa vahvasti amfetamiinipsykoosilta.

Millasessa tilanteessa salilla täytyy nukkua? En keljuile vaan kiinnostaa.

Osa makoilee treenin jälkeen recoveri bootsit jalassa sohvalla ja nukahtaa siihen, jotkut näyttää hieronta tuoliin nukahtavan.
Aika usein kyseessä on kisaajia lähellä kilpailuja.

Omat nukahtamisen on tapahtunut niissä tilanteissa kun itsellä on lyhyt treeni ja treeni kaverilla joka kulkee samalla kyydillä on pitkä treeni ja toista odotellessa oon sit nukahtanut, myös solariumissa oo joskus tullu nukahdettua.

Vähän siis millon missäkin tilanteessa mut monen kohdalla siihen liittyy jonkun asian odottaminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom