BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
70ml on miehillä semmonen tosi hyvän harrastajan arvo, eikä ollenkaan huono. Semmosella ei kuitenkaan kestävyysurheilussa valitettavasti pääsisi kuin maakunnalliselle tasolle yleisesti. Ehkä SM-tasollekin tietyin varauksin. Hiihto käyttää melkolailla eniten lihaksistoa urheilulajeista, joten aika korkeella pitää lukemat olla, ettei pahemmin tasoitusta anna. Sprintissä sitten on hieman eri muuttujat kyseessä jo.
 
"Myllylä saattoi esimerkiksi pyöräillä Haapajärveltä 60 kilometriä Muurasjärvelle, soudella siellä 2–3 tuntia ja palata sitten pyöräillen takaisin. Myös sadan kilometrin rullasuksitreenit olivat arkipäivää.


Parhaimmillaan Myllylä hiihti lumella yhden vuoden aikana huimat 14 200 kilometriä.


– Kukaan ei tätä varmasti usko, mutta olen omin silmin nähnyt, kun Mika veti 300 etunojapunnerrusta yhteen soittoon. Se oli Mikalle määrä, jonka jälkeen hän tunsi olevansa kunnossa, Koivuaho kertoo.


Ylivieskassa nykyään asuva Myllylän entinen hiihtokaveri Jukka-Pekka Ojala vetää suorastaan henkeä muistellessaan urheilijan taannoista, tinkimätöntä harjoitteluasennetta.


– Ensimmäisellä yhteisellä lenkillämme Mika juoksi kovaa kyytiä koko varttitunnin matkan Tervanevalle, kun itse olin yleensä kävellyt matkat suolle. Sinne päästyämme jalkani olivat aivan hapoilla.


– En jaksanut enää juosta, oli käveltävä, mutta Mika se paineli samalla juoksuinnolla vielä seuraavat kaksi tuntia. En ole koskaan nähnyt kenelläkään samanlaista sisäistä paloa harjoitteluun. Hän ei etsinyt tekosyitä, SM-kisoissa parhaimmillaan hopeaa saavuttanut Ojala ruotii.


– Yleensä kun saavuimme Tervanevalle, jo pelkästään suolta nousseen höyryn aistiminen veti Mikan tunteikkaaksi.


Rääkin jälkeen kaksi miestä istui hiirenhiljaisina kantojen päällä."
 
70ml on miehillä semmonen tosi hyvän harrastajan arvo, eikä ollenkaan huono. Semmosella ei kuitenkaan kestävyysurheilussa valitettavasti pääsisi kuin maakunnalliselle tasolle yleisesti. Ehkä SM-tasollekin tietyin varauksin. Hiihto käyttää melkolailla eniten lihaksistoa urheilulajeista, joten aika korkeella pitää lukemat olla, ettei pahemmin tasoitusta anna. Sprintissä sitten on hieman eri muuttujat kyseessä jo.
No ei tavallaan kuulu hapenotto kykyyn mutta minun ex puolisolla oli niin korkea hemoglobiini että hän ei olisi voinut osallistua kilpaurheiluun.
Ikävä siinä mielessä että oli tukos jalassa jo nelikymppisenä tosin lääkkeillä selvisi eli rotanmyrkky lääke marivania joutuu syömään loppuikänsä jos ei keksitä jotain muuta.
 
Korkea hemppa on aika geneettinen sekin. Mulla huitelee aina 170 ja yli ja faijalla sama homma. Verenluovutus on vähä ku terveydenhoitoo itelle ja kestävyystreeni laskis tasoja hieman myös. Ohennuslääkkeisiin ei oo vielä tarvetta ollu. Eero Mäntyrannallahan oli sukusairaus ja hb 200 nurkilla eli ihan siirappia.
 
Maken kunniaksi on sanottava se, ettei tämä ole piilotellut ongelmiaan sen enempää roinan kuin huumeidenkaan suhteen. Eikä Maken sekoiluissakaan ole mitään ennen kuulumatonta. Aika monella muullakin dropittelijalla homma on lähtenyt lapasesta, nämä eivät vaan ylitä uutiskynnystä.

Vaatii kovaa itsekuria pitää käyttö kontrollissa varsinkin silloin kun kierrossa on ämpärillinen erilaisia droppeja anaboleista mielialalääkkeisiin. Toisilla sitä itsekuria löytyy, toisilla taas ei. Ja nyt puhutaan sitten täysin eri itsekurista kuin mitä vaikka tuloksen teossa(treenit, dietit jne.) vaaditaan. Sitä miten oma pää kestää kovaa lääkitystä ei voi oikein muuten tietää kuin kokeilemalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo tullut Maken ketjua nyt seurattua oon pudonnut kärryiltä . Mihin tää puhe perustuu , että se vetäis taas huumeita? Siihen,kun on ollut rahaa vailla?

Selittelee hieman outoa tarinaa jostain bluetoothilla rahoja varastelevasta Audi kuskista, yrittää palauttaa jotain kaverin osamaksulla ostamaa töllöä Poweriin ymsyms. En mitään sano, mutta hieman omituista käytöstä, kertoihan tuo itse, että oliko se Audi kuski juuri epäillyt Maken olevan "alakerta psykoosissa".
 
Selittelee hieman outoa tarinaa jostain bluetoothilla rahoja varastelevasta Audi kuskista, yrittää palauttaa jotain kaverin osamaksulla ostamaa töllöä Poweriin ymsyms. En mitään sano, mutta hieman omituista käytöstä, kertoihan tuo itse, että oliko se Audi kuski juuri epäillyt Maken olevan "alakerta psykoosissa".
Niin Instagram tarinoissa vai? Kun Ig videoita katsoo niin eipä noissa ole erikoisempaa
 
Ei oo tullut Maken ketjua nyt seurattua oon pudonnut kärryiltä . Mihin tää puhe perustuu , että se vetäis taas huumeita? Siihen,kun on ollut rahaa vailla?
Lisäyksenä noihin aiempiin vastauksiin, järjesti 50v synttäreidensä kunniaksi varainkeruun vanhusten ja lasten hyväksi. Antoi oman puhelinnumeronsa ja pyysi seuraajia siirtämään mobilepayllä rahaa tililleen ja ilmoitti palaavansa lahjoituksen tiimoilta asiaan, mutta sen jälkeen ei mitään muuta olekaan kuulunut kun tuo viittaus "audi mieheen" joka nämä rahat olisi bluetoothilla varastanut.
 
Lisäyksenä noihin aiempiin vastauksiin, järjesti 50v synttäreidensä kunniaksi varainkeruun vanhusten ja lasten hyväksi. Antoi oman puhelinnumeronsa ja pyysi seuraajia siirtämään mobilepayllä rahaa tililleen ja ilmoitti palaavansa lahjoituksen tiimoilta asiaan, mutta sen jälkeen ei mitään muuta olekaan kuulunut kun tuo viittaus "audi mieheen" joka nämä rahat olisi bluetoothilla varastanut.
Voiko bluetoothilla varastaa rahaa?
 
Back
Ylös Bottom