Juuri näin...Arvostus alkaa olemaan täysi nolla kun se oma perse ei sohvalta ikinä nouse, yhteiskunnan varoilla elänyt käytännössä koko ikänsä. 1997 GP kunnosta ei pääse yli mies itse eikä fanitkaan...Kyllä se on hyvinkin pitkälti menetetty tapaus, surullista mutta totta.Mulla alkoi siinä kohtaa mennä viimeistään maku, kun herra alkoi politikoimaan ja jakamaan ”matut varastaa meidän rahat ”agendaa. Itse ei ole tehnyt sitä vertaa töitä, että sillä vois keulia yhtään. Jos meinaa olla yhteiskunnan selkärankaa, pitäisi myös toimia sen mukaan.
Maken pitäisi haluta hoitoa ja hakeutua sinne. Syöksykierre on kamalaa katsottavaa. Näitä kun on tullut muitakin vierestä seurattua. Maken bodausansioita en osaa arvostaa. Ihmistä kyllä, ihan kuten kaikkia muitakin ihmisiä, olkoonkin riippuvuusongelmaisia. Kaivaa vaan sen verran syvää kuoppaa, että sieltä nouseminen on jatkuvasti vaikeampaa. Täysin vieraiden ihmisten hyväksikäyttämisestä/kusettamisesta ei luottamuksen nostaminen ole ihan helppo homma. Lähiomaiset on vielä hoidettavissa.
Jo tv:n palautusrumban energian kun olisi käyttänyt järkevään olisi siitäkin jäänyt jotain käteen.