BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sä se olet ihan vitun pimennossa.. Ihminen kellä on aina ollut ongelma amfetamiinin kanssa ja joka puhuu omissa storyissa alakerta psykooseista.
Ookkei, no näinhän se taitaa sitten valitettavasti olla. Mulla oli mennyt toi alakerta psykoosi juttu ohi enkä muutenkaan nyt niin tarkkaan ole hänen touhuja seuraillut viime aikoina.
 
Eräskin vuosi USA:ssa yliopistojen jenkkifutishuipuista ainoastaan kaksi (!!!) tuli jefustipendillä sisään. Kaikki muut yleisen urheilullisen lahjakkuuden stipendeillä. Tää on aika yleinen tendenssi siellä.
Näin on, mutta tuo pätee vain jefuun. Siinä late entryt varsin kovallekin tasolle ovat mahdollisia ja jopa melko tavallisiakin, jos löytyy kulloisellekin pelipaikalle riittävät raamit, ja soveltuva fysiikka on treenattu jonkun aikaisemman lajin myötä tasolle älytön.
 
Kaunis ilma, silta alkaa ja loppuu, toisella rannalla saa kalastaa, kaunis kaupunki, häh - rautasilta, heh heh.
Tekevälle sattuu.
No ei tää kyllä minun silmään kaunis kaupunki ole vaikka olen täällä sen 25 vuotta asustellut Oli silmällä alussa tottumista näin tasaiseen ympäristöön
Patosilta on kyllä ihan mukava etenkin kesällä.
 
No ei tää kyllä minun silmään kaunis kaupunki ole vaikka olen täällä sen 25 vuotta asustellut Oli silmällä alussa tottumista näin tasaiseen ympäristöön
Patosilta on kyllä ihan mukava etenkin kesällä.
Patosilta on kyllä kasa paskaa. Katoppa miltä merikoski näytti ennenku se padottiin. Mahtava maisema ihan keskellä kaupunkia. Nyt siitä betonipaskasta ei pääse kalat kuin kusisia kalaportaita pitkin ja montassa on seuraava pato vastassa johon matka stoppaa. Hirveä ympäristökatastrofi.

Huh, menipä tunteisiin.
 
97 kantaa yllättävän pitkälle, jengi kyllä antaa anteeksi kun Make tulee tänne taas mainostamaan jotain uutta viritystään. Mun on sit vaikea estää sitä kun leimataan kusipääksi heti.
Vihatako pitäisi? Jos niin miksi? Voitko perustella.
"Se vei pakkislaisten rahat". Vitut vienyt. Käsi ylös jolta se on rahoja vienyt. Ei ole seuraajilta pois jo se omineen jotain toilailee.

Kyllähän tuo Wileniuskin on tehnyt ja säätänyt vaikka ja mitä. Jo silloin ennen, ennenkuin edes treenasitte yhdessä.

Tämä vain muistutuksena, ei kukaan ole täydellinen. Et myöskään sinä enkä minä.
 
Vihatako pitäisi? Jos niin miksi? Voitko perustella.
"Se vei pakkislaisten rahat". Vitut vienyt. Käsi ylös jolta se on rahoja vienyt. Ei ole seuraajilta pois jo se omineen jotain toilailee.

Kyllähän tuo Wileniuskin on tehnyt ja säätänyt vaikka ja mitä. Jo silloin ennen, ennenkuin edes treenasitte yhdessä.

Tämä vain muistutuksena, ei kukaan ole täydellinen. Et myöskään sinä enkä minä.
Luitko ton mun viestin? Jos luit, niin miten sä ton tollai ymmärsit? Make tekee saman joka kerta, tulee tänne hakemaan mainosta jollekin, enkä mä voi estää sitä kun mut haukutaan sitten kusipääksi. Make taas saa kaiken anteeksi, kukaan ei kato sitä vähän vedätyksenä, että aina aktivoituu kun hyötyy näkyvyydestä, joka on ilmaista. Oot elävä esimerkki, 97 never forget, pyhä lehmä ikuisesti.
 
Luitko ton mun viestin? Jos luit, niin miten sä ton tollai ymmärsit? Make tekee saman joka kerta, tulee tänne hakemaan mainosta jollekin, enkä mä voi estää sitä kun mut haukutaan sitten kusipääksi. Make taas saa kaiken anteeksi, kukaan ei kato sitä vähän vedätyksenä, että aina aktivoituu kun hyötyy näkyvyydestä, joka on ilmaista. Oot elävä esimerkki, 97 never forget, pyhä lehmä ikuisesti.
No niin kauan ihan ok, kun ei tee pahaa kenellekään. Eikä oo tehnyt. Muutakuin itselleen. Ei sillä oo päivitysvelvoitetta täällä.
Aika harva kisaaja / entinen kisaaja tänne muutenkaan mitään kirjoittelee ainakaan kovin usein. Loppujen lopuksi.
 
Ei sillä oo päivitysvelvoitetta täällä.
Luitko mun viestin? Et ilmeisesti. Kukaan ei ole vaatinut että päivittää mitään, vaan mä puhun siitä hyödyn hakemisesta, aina kun on paitaa myynnissä, tulee tänne, lisäravinteita kaupan, tulee tänne, vaalit, tulee tänne. Ja sinä et nää siinä mitään epäreilua. Just tää todistaa ton, että se saa anteeksi kaiken, ihan sama vaikka se nussis sua perseeseen, niin sä syyttäisit kaikkia muita.

Ens kerralla mä pistän heti stopin mainostamiselle, enää ei passaa, ellei maksa siitä.
 
Back
Ylös Bottom