BB PRO Marko Savolainen

En silti aliarvioi Markoa. Tsäänssejä ois varmasti ollu ja lahjoja selvästi vaikka mihin. Mut jos on pehmee, eli pää ei kestä normaalia elämää tai vastoinkäymisiä, niin niistä lahjoista ei oo mitään hyötyä. Kaikilla noilla muillakin luettelemillani nimillä on ollu vastoinkäymisiä, niinku kaikilla ihmisillä, mut nää kaikki on selvinny niistä ja silti pärjänny ja luonu uraa samalla kaikkien vaikeuksien keskellä ja se on sitä oikeeta kovuutta mitä arvostaa! On muitakin, mut otin nämä esimerkkinä kun ekana tuli mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en pidä Markon saavutuksia läheskään yhtä kovana kun esim. Nyyssölän, Kotipohjan, Pitkäsen tai Sihvosen. Nyyssölä esim. on tehnyt koko ajan töitä samalla kun voittanut muutamat suomenmestaruudet ja vähän muutakin. Samoin kotipohja, joka vielä kävi hakemassa pro kortin voittamalla ja tehnyt töitä siinä samalla kun valmistautunut kisoihin. Ja myös Niklas, joka käsittääkseni on opiskellut ja tehnyt valmennuksia samaan aikaan kun kävi voittamassa pro kortin. Sihvosen saavutukset nyt kaikki tietää. Mut nää kaikki on mun mielestä vitun kovia jätkiä. Markolle suurinpiirtein tarjottiin hopealautasella kaikki, eikä siltikään saavuttanut yhtään mitään, eikä tarvinnu tehä muuta kun bodata. Arvostan hitosti enempi näitten muiden saavutuksia ja mitä vielä tuleekaan saavuttamaan..
Se on ihan se ja sama mitä sä arvostat. Se ei muuta sitä tosiasiaa että Marko on noista joita luetteloit ainut, joka on seissyt lineupissa tasavertaisena, jossa oli maailman parhaat. Lajin huiput. Monta monta MR Olympia kisaajaa. Ei nyt sotketa Pro kortin omaavia, saati amatöörejä tähän.

Eiköhän se oo nykyaikana että puretaan pahaa oloa kaikkiin mahdollisiin ja nimenomaan netissä kun ei uskalleta sanoa livenä.
Sit jos yhtään huomataan että vaikuttaa ni vittuillaan lisää, ehkä auttaa omaa oloa.
Varmaan mielenterveysongelmaa ja työttömyyttä ni aikaa kirjotella päivästä toiseen.
Tietenkin julkisuuden henkilöitä saa arvostella kun ovat itse sinne julkisuuteen halunneet ja tienaavat sillä.

Se on ihan se ja sama mitä sä arvostat. Se ei muuta sitä tosiasiaa että Marko on noista joita luetteloit ainut, joka on seissyt lineupissa tasavertaisena, jossa oli maailman parhaat. Lajin huiput. Monta monta MR Olympia kisaajaa. Ei nyt sotketa Pro kortin omaavia, saati amatöörejä tähän.
Mun veikkaus on, että Marko ei olis koskaan voittanut pro korttia, jos ei olis sitä saanu ilmasiks. Se on ihan sama onko seissy tasavertasena siellä lavalla muitten kanssa. Kuka vaan noista mun luettelemista nimistä voisi pystyä samaan jos haluais. Onko se joku ihme temååu sen yhen kerran olla tasavertainen siellä lavalla maailman huippujen kanssa? Sen jälkeen ei ollu lähellekään tasavertainen enää... Mä veikkaan et tullaan näkemään vielä parempia sijoituksia ammattilaiskisoissa tulevaisuudessa noitten mun luettelemien nimien toimesta. Nyyssis tuskin enää havittelee ammattilaiseksi mikä on ihan ymmärrettävää, mut Kotipohja, Sihvonen ja Niklas tulee saavuttamaan vielä enemmän ja pidemmän uran. Yks kisa ei merkkaa hevon paskaakaan.

Ja Marko ei olis ikinä seissy siellä lavalla sillon 97 edes, jos olis joutunu käymään töissä samaan aikaa kun valmistui kisoihin. Sille tarjottiin parhaat mahdolliset puitteet, että pysty keskittymään vain ja ainoastaan niihin kisoihin. Kaikki laitettiin peliin yhden kisan vuoksi. Olihan se kova, ei siitä mihinkään pääse! Mut suorituksena en pidä sitä mitenkään erikoisena ottaen lahjat huomioon. Ei olisi pystynyt parempaan enää. Jos sihvonen sais nyt vaikka lahjana ammattilaiskortin, niin veikkaan et sijoitus olisi parempi, tosin se saa sen voittamalla joka tapauksessa...

Noita on nyt ihan turha vertailla keskenään !Silloin kun Marko oli huipulla niin hän oli ihan omaa luokkaansa lajissaan ,sille ei voi mitään ettei hän pärjännyt kuin sen yhden kisan jotenkuten mutta suomalaisittain hyvin kuitenkin ,kyllä itse arvostan miestä suuresti ,sen ajan opeilla mentiin ja antoi miltein henkensä lajin eteen !Tämän päiväm touhuista en tiedä mutta jos olet addikti niin sillä on sitten pärjättävä mutta ei se muuta sitä että oli 90luvun paras ,sillä reenimäärällä mitä hän teki niin olisi pitänyt olla paremmat saavutukset mutta sen ajan tietoisuus ei ollut Maken saatavilla tms ! Sihvonen voi pärjätä ammattilaisena mutta siihen se jääkin ,muut harrastelee aikansa ja lopettaa ottaen kellokortin käyttöön :)

Mun veikkaus on, että Marko ei olis koskaan voittanut pro korttia, jos ei olis sitä saanu ilmasiks. Se on ihan sama onko seissy tasavertasena siellä lavalla muitten kanssa. Kuka vaan noista mun luettelemista nimistä voisi pystyä samaan jos haluais. Onko se joku ihme temååu sen yhen kerran olla tasavertainen siellä lavalla maailman huippujen kanssa? Sen jälkeen ei ollu lähellekään tasavertainen enää... Mä veikkaan et tullaan näkemään vielä parempia sijoituksia ammattilaiskisoissa tulevaisuudessa noitten mun luettelemien nimien toimesta. Nyyssis tuskin enää havittelee ammattilaiseksi mikä on ihan ymmärrettävää, mut Kotipohja, Sihvonen ja Niklas tulee saavuttamaan vielä enemmän ja pidemmän uran. Yks kisa ei merkkaa hevon paskaakaan.

Yllättävän vähän ymmärrät lajista, kun on pelkästä halusta näköjään kiinni pärjätä avoimessa kehonrakennuksessa samanlailla kuin Marko. Ja noista sun mainitsemista henkilöistä kukaan ei edes kilpaile samassa lajissa, eli Pro Leaguen aivoimessa kehonrakennuksessa. Jos et ymmärrä eroa niin et vaan ymmärrä. Ja tarkoitus ei ole vähätellä ketään.

Avoin ammattikehonrakennus on se F1 sarja. Vaikka nuo mainitsemasi muut saa parempia sijoituksia niin ei voi verrata keskenään

. Ja noista sun mainitsemista henkilöistä kukaan ei edes kilpaile samassa lajissa, eli Pro Leaguen aivoimessa kehonrakennuksessa.
Millään lailla muuten ottamatta kantaa keskusteluun niin noista nimistähän Pekka ja Niklas voivat halutessaan kisata Pro Leaguen avoimessa kehonrakennuksessa.
Sillä ei tuolla ole väliä mistä lajista se kortti on saatu, riittää kun olet Pro niin voit valita missä lajissa kissat.

Millään lailla muuten ottamatta kantaa keskusteluun niin noista nimistähän Pekka ja Niklas voivat halutessaan kisata Pro Leaguen avoimessa kehonrakennuksessa.
Sillä ei tuolla ole väliä mistä lajista se kortti on saatu, riittää kun olet Pro niin voit valita missä lajissa kissat.

Oisko siellä sitte jotain sijotuksia saatavilla?

Kyllä tällä hetkellä vertailu on toistaiseksi turhaa. Tulevaisuudessa veikkaan Sihvosen haastavan täysin Markon pärjäämisen jos kaikki sujuu ongelmitta! Onhan Sihvonen tällä hetkellä kuitenkin Suomen menestynein kehonrakentaja kaikilla kriteereillä. Ja tulee olemaan kova myös normaali Ifbb Pro puolella kun Elitestä sinne vaihtaa.

Siellä on näköjään sen luokan "asiantuntija" vastassa että jätän sun kommentit omaan arvoon enkä jatka ihmisen kanssa enempää, jolla bodauksen tietämys on luokkaa Ville 5-vee.

Kyllä tällä hetkellä vertailu on toistaiseksi turhaa. Tulevaisuudessa veikkaan Sihvosen haastavan täysin Markon pärjäämisen jos kaikki sujuu ongelmitta! Onhan Sihvonen tällä hetkellä kuitenkin Suomen menestynein kehonrakentaja kaikilla kriteereillä. Ja tulee olemaan kova myös normaali Ifbb Pro puolella kun Elitestä sinne vaihtaa.
Ei ole menestynein, koska ei ole vielä kilpaillut yhtäkään kilpailua maailman kovimmassa sarjassa.

Eikä ole edes menossa samaan sarjaan jossa Savolainen oli. Vaan menee 212, jos menee. Ja pientä sarjaa ei voi verrata tasoltaan isompaan Pro sarjaan.

Yllättävän vähän ymmärrät lajista, kun on pelkästä halusta näköjään kiinni pärjätä avoimessa kehonrakennuksessa samanlailla kuin Marko. Ja noista sun mainitsemista henkilöistä kukaan ei edes kilpaile samassa lajissa, eli Pro Leaguen aivoimessa kehonrakennuksessa. Jos et ymmärrä eroa niin et vaan ymmärrä. Ja tarkoitus ei ole vähätellä ketään.
Joo tää ei ymmärrä kyllä mistään mitään. 🤣

Ei ole menestynein, koska ei ole vielä kilpaillut yhtäkään kilpailua maailman kovimmassa sarjassa.

Eikä ole edes menossa samaan sarjaan jossa Savolainen oli. Vaan menee 212, jos menee. Ja pientä sarjaa ei voi verrata tasoltaan isompaan Pro sarjaan.

Oot tossa toisaalta oikeassa toisaalta mä tohdin olla erimieltä. Mä koen sen niin että on silti menestynein suomalainen kehonrakentaja saavutustensa osalta! Se että Ootko sä sijalla 15 siellä oikeassa liitossa vai se että Ootko sä mestari eri liitossa ja peset siellä nykyisiä Olympia kilpailijoita tai taistelet maailmanmestaruudesta tälläistä vastaan monia vuosia. Mun mielestä kukaan muu ei ole pystynyt haastamaan esimerkiksi Krizon tasoista kaveria. Tää on hyvin kaksiteräinen miekka, oon toisaalta sun kanssa samaa mieltä että ei saavutuksia vielä maailman kovimmasta liigasta ole mutta se miten pärjännyt toisessa liitossa ja haastanut nykyisiä Olympian kilpailijoita ja eikö Mika ole jopa jossain kisassa Krizon voittanutkin? Koen sen kuitenkin suuremmaksi saavutukseksi voittaa maailmanmestaruuksia ja haastaa tuon tasoisia kavereita kun Krizo.

Tämä 212 homma tuli uutena mutta kuullostaa fiksulta. Pahoitteluni tietämyksestä! Se muuttaa tilannetta

Tätä seuraillaan mielenkiinnolla millasia sijotuksia pukkaa sieltä 212 sarjasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom