BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko tilanne jotenki parempi jos se haukuttas oikein kunnolla pystöön?
No jos verrataan miten muita kohdellaan netissä jotka eivät ole vedättäneet kenenkään rahoja jne, niin ohan se outoa että fanit vaan katsoo sormien läpi kaiken. Muiden pystyyn haukkumiseen riittää niinkin pieni asia kuin lippalakki päässä.
 
Muiden pystyyn haukkumiseen riittää niinkin pieni asia kuin lippalakki päässä.
Minä en nettiä jatkuvasti plärää ja ole kartalla näistä internetin meemuiluista mutta mikä ihme tää lippalakki homma on?

Tää on nyt niin moneen kertaan sun toimesta mainittu täällä et väkisinkin alkoi kiinnostamaan.
 
Minä en nettiä jatkuvasti plärää ja ole kartalla näistä internetin meemuiluista mutta mikä ihme tää lippalakki homma on?

Tää on nyt niin moneen kertaan sun toimesta mainittu täällä et väkisinkin alkoi kiinnostamaan.
No ekana aikuinen mies pitää pipoa, se on kuulemma väärin, sitten aikuinen mies pitää lippistä, sekin on väärin ja on kuulemma kalju. Sitten kun on ilman mitään, niin onpa kamalat hiukset. Samaan aikaan toinen vetää rahoja ohi ja sen paheksunta on sitten huono juttu.
 
No ekana aikuinen mies pitää pipoa, se on kuulemma väärin, sitten aikuinen mies pitää lippistä, sekin on väärin ja on kuulemma kalju. Sitten kun on ilman mitään, niin onpa kamalat hiukset. Samaan aikaan toinen vetää rahoja ohi ja sen paheksunta on sitten huono juttu.

Kansaan vetoaa tämmöset Matti Nykäset yms. voidaan päivitellä sitten heidän elämän menoa, ei omat murheet tunnu vissiin nii isolta.
 
Yllättävän kiltisti Markosta kirjoitetaan ja ymmärrystä riittää vielä kaikkien näiden vuosikymmeniä jatkuneiden toilailujen ja huijaustenkin jälkeen. Tasavertainen 97, never forget!
Ei mulla kunnioitusta sen jälkeen kun narkille tehtiin munuaisensiirto ja sama elämää tuhoava meno jatkuu edelleen. Tälle siirrännäiselle olisi ollut muitakin oikeasti tarvitsevia, jotka olisivat kunnioittaneet saatua uutta elintä ja elämää.
 
Ei mulla kunnioitusta sen jälkeen kun narkille tehtiin munuaisensiirto ja sama elämää tuhoava meno jatkuu edelleen. Tälle siirrännäiselle olisi ollut muitakin oikeasti tarvitsevia, jotka olisivat kunnioittaneet saatua uutta elintä ja elämää.

Tama on hyva pointti. Markon tekeminen on ollut monessa suhteessa erittain itsekasta. Intti esim. jatettiin valiin kun olisi hairinnyt bodailua mutta silti toitotetaan miten isanmaallisia ollaan. Samalla joka puolelta kuuluu maksamattomia velkoja, tilauksia joista rahat on otettu mutta ei olla toimitettu kamoja ostajalle. Ja tama munuaisjuttu on hyva esimerkki, siella on voinut joku jaada ilman joka olisi tosiaan arvostanut sita enemman. Muitten ihmisten kunnoittaminen on ihan perusjuttu ja itse en pystyisi elamaan itseni kanssa jos kusisin jatkuvasti muita ihmisia silmaan.
 
No jos verrataan miten muita kohdellaan netissä jotka eivät ole vedättäneet kenenkään rahoja jne, niin ohan se outoa että fanit vaan katsoo sormien läpi kaiken. Muiden pystyyn haukkumiseen riittää niinkin pieni asia kuin lippalakki päässä.
Kateus pitää ansaita 🙂 Näitä mahdollisuuksiensa pilaajia ja muita elämässä epäonnistuneita ei kukaan kadehdi ,joten heitä on helppo sympata.
 
Savolaista ollaan kohdeltu niin silkkihansikkain, kuin vaan ikinä mahdollista. Tämä kuvio munuaisen kanssa, vuosikymmenien narkkaus, työn vieroksunta, toistuvat koijaukset jne. Eiköhän hänellekin kaiken takana ole jonkinlaiset mt-ongelmat, mutta luulisi jo noinkin kypsässä iässä ymmärtävän hakea ammattiapua. Sitten tosiaan joitain herjataan hatuista, verkkareista, syynätään parisuhteita ja muuta vastaavaa melko häiriintynyttä touhua. Onhan tuo nyt surkuhupaisaa
 
Varmaan Markon miellyttävä persoona, helposti lähestyttävän oloinen, kaikkien haastisten jälkeen tällainen kuva tullut. Lisäksi tietenkin 97 kunto ja nuorin raskaansarjan suomenmestari.

Valitettavasti kaikkien näiden takana vaikuttaa olevan moniongelmainen ihminen, joka ei ole sitä minkä kuvan itsestään antanut.
 
Varmaan Markon miellyttävä persoona, helposti lähestyttävän oloinen, kaikkien haastisten jälkeen tällainen kuva tullut. Lisäksi tietenkin 97 kunto ja nuorin raskaansarjan suomenmestari.

Valitettavasti kaikkien näiden takana vaikuttaa olevan moniongelmainen ihminen, joka ei ole sitä minkä kuvan itsestään antanut.

Kyllähän valtaosa täysistä rosvoista ja huijareista kykenee pintapuolisessa kanssakäymisessä olemaan miellyttäviä, varsinkin jos tästä on mahdollista jotain hyötyä. Totuus sitten paljastuu, jos ollaan enemmän tekemisissä.

Minulla ei ole kehonrakennukseen sellaista tunnesidettä, vaikka sivusilmällä olen vuosikymmeniä seurannut, että jonkun yksittäisen kilpailun kunnolla saisi mitään anteeksi. Oma tausta kulkenut heittolajien kautta voimanostoon, hyvin vaikea kuvitella, että esim. yu-piireissä siedettäisiin vastaavaa hupiukkoa pätkääkään. Eikö fiksumpaa olisi nostaa samalle jalustalle joku pitkän uran tehnyt ja täysipäinen kilpailija?

Mitään henkilökohtaista minulla ei ole Markoa vastaan. Työkseni päihdeongelmaisten kanssa touhuavana toivoisin miehen ottavan vastuun elämästään ja hakeutuvan hoitoon. Muistetaan myös, että päihdeongelma ei automaattisesti tee kenestäkään täyttä ketkua. Itsellä ollut kauan sitten ongelmaa saman myrkyn kanssa, kuin Markolla. Koskaan ei tullut mieleenkään pummata, huijata, varastaa tai rötöstellä
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän valtaosa täysistä rosvoista ja huijareista kykenee pintapuolisessa kanssakäymisessä olemaan miellyttäviä, varsinkin jos tästä on mahdollista jotain hyötyä. Totuus sitten paljastuu, jos ollaan enemmän tekemisissä.

Minulla ei ole kehonrakennukseen sellaista tunnesidettä, vaikka sivusilmällä olen vuosikymmeniä seurannut, että jonkun yksittäisen kilpailun kunnolla saisi mitään anteeksi. Oma tausta kulkenut heittolajien kautta voimanostoon, hyvin vaikea kuvitella, että esim. yu-piireissä siedettäisiin vastaavaa hupiukkoa pätkääkään. Eikö fiksumpaa olisi nostaa samalle jalustalle joku pitkän uran tehnyt ja täysipäinen kilpailija?

Mitään henkilökohtaista minulla ei ole Markoa vastaan. Työkseni päihdeongelmaisten kanssa touhuavana toivoisin miehen ottavan vastuun elämästään ja hakeutuvan hoitoon. Muistetaan myös, että päihdeongelma ei automaattisesti tee kenestäkään täyttä ketkua. Itsellä ollut kauan sitten ongelmaa saman myrkyn kanssa, kuin Markolla. Koskaan ei tullut mieleenkään pummata, huijata, varastaa tai rötöstellä
Järkevää tekstiä.
 
Marko on tuonut suomalaisille treenaajille ja miksei muillekin valtavasti aineetonta arvoa kamppailemalla kehonrakennuksen ehdottomia huippuja vastaan ja vieläpä tasavertaisesti. Tämä ei ole mielikuvituksen tuotetta niin kuin arviot Markon nykytoiminnan ja jopa viime vuosikymmenten toiminnan taustoista. Todellinen syy on usein jopa päinvastainen kuin ensin itse tehty arvio.
 
Marko on tuonut suomalaisille treenaajille ja miksei muillekin valtavasti aineetonta arvoa kamppailemalla kehonrakennuksen ehdottomia huippuja vastaan ja vieläpä tasavertaisesti. Tämä ei ole mielikuvituksen tuotetta niin kuin arviot Markon nykytoiminnan ja jopa viime vuosikymmenten toiminnan taustoista. Todellinen syy on usein jopa päinvastainen kuin ensin itse tehty arvio.
Olipa kryptinen viesti, joka ei auennut ainakaan minulle. Oliko tarkoitus kertoa, että on ok kusettaa koska on ollut tasavertaisesti lavalla maailman huippuja vastaan vuonna -97? Mikä on todellinen syy Markon toiminnan taustalla?
 
Olipa kryptinen viesti, joka ei auennut ainakaan minulle. Oliko tarkoitus kertoa, että on ok kusettaa koska on ollut tasavertaisesti lavalla maailman huippuja vastaan vuonna -97? Mikä on todellinen syy Markon toiminnan taustalla?
No ei tietenkään. Mutta että Marko on tuonut paljon hyvää ja motivoinut tuhansia treenaajia uskomattomalla fysiikallaan. Sitä mitä se nyt touhuaa niin syitä voi olla monia ja jos joku syy vaikuttaakin todennäköiseltä niin se ei tee siitä automaattisesti oikeaa syytä. Ehkä se joskus selviää. Se melkein ajamattoman Ford Fiestan kohtalo kyllä kiinnostais.
 
Itse en pidä Markon saavutuksia läheskään yhtä kovana kun esim. Nyyssölän, Kotipohjan, Pitkäsen tai Sihvosen. Nyyssölä esim. on tehnyt koko ajan töitä samalla kun voittanut muutamat suomenmestaruudet ja vähän muutakin. Samoin kotipohja, joka vielä kävi hakemassa pro kortin voittamalla ja tehnyt töitä siinä samalla kun valmistautunut kisoihin. Ja myös Niklas, joka käsittääkseni on opiskellut ja tehnyt valmennuksia samaan aikaan kun kävi voittamassa pro kortin. Sihvosen saavutukset nyt kaikki tietää. Mut nää kaikki on mun mielestä vitun kovia jätkiä. Markolle suurinpiirtein tarjottiin hopealautasella kaikki, eikä siltikään saavuttanut yhtään mitään, eikä tarvinnu tehä muuta kun bodata. Arvostan hitosti enempi näitten muiden saavutuksia ja mitä vielä tuleekaan saavuttamaan..
 
Back
Ylös Bottom