Kyllähän valtaosa täysistä rosvoista ja huijareista kykenee pintapuolisessa kanssakäymisessä olemaan miellyttäviä, varsinkin jos tästä on mahdollista jotain hyötyä. Totuus sitten paljastuu, jos ollaan enemmän tekemisissä.
Minulla ei ole kehonrakennukseen sellaista tunnesidettä, vaikka sivusilmällä olen vuosikymmeniä seurannut, että jonkun yksittäisen kilpailun kunnolla saisi mitään anteeksi. Oma tausta kulkenut heittolajien kautta voimanostoon, hyvin vaikea kuvitella, että esim. yu-piireissä siedettäisiin vastaavaa hupiukkoa pätkääkään. Eikö fiksumpaa olisi nostaa samalle jalustalle joku pitkän uran tehnyt ja täysipäinen kilpailija?
Mitään henkilökohtaista minulla ei ole Markoa vastaan. Työkseni päihdeongelmaisten kanssa touhuavana toivoisin miehen ottavan vastuun elämästään ja hakeutuvan hoitoon. Muistetaan myös, että päihdeongelma ei automaattisesti tee kenestäkään täyttä ketkua. Itsellä ollut kauan sitten ongelmaa saman myrkyn kanssa, kuin Markolla. Koskaan ei tullut mieleenkään pummata, huijata, varastaa tai rötöstellä