BB PRO Marko Savolainen

Eli lihaksesi lähtivät koska ajoit itsesi romuksi yövuoroilla ja univajeella. Ei sohvalla makaamalla. Painoa olisi tuskin lähtenyt 24kg jos olisit huilinut sohvalla ja syönyt sekä nukkunut kunnolla sekä tehnyt salilla kaikkea mitä pystyy🙃 Stressi ja univaje syö lihakset. Ei se ole yllätys. Olen minäkin ottanut horkkakuuria kun oli ero kriisi päällä. En saanut grammaakaan painoa tai voimaa. Stressi ja univaje tuhosi kaiken.
Tuossa ei mitään yövuoroja ollut. Eikä painoa lähtenyt noin paljon. Vaan case kyynärpää totaalisen paskana. Muuten olosuhteet oli entisellään. Eli ainut muuttuja yläkeho ilman treeniä 2-3kk. Eli juuri mistä tässä ketjussa puhuttiin = treenaamattomuus. Joskin vain puolet kehosta mutta kuitenkin. Viime talvena. Penkkitulos -70kg. Leuat kehonpainolla 20-> 7.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SlaikkaG:

Sulla ei tainnut ihan viestin lainaus onnistua. A) Ei voimamiesuraa, B) 60cm kädet vain unissa ollut ja C) Jalat ei ole kävelemällä koskaan kasvaneet vaan päinvastoin. Joten en ymmärrä mistä puhut. Loukkaantumisen (kyynärnivelen nivelrikko) takia yläkehon treeni niin kevyttä 2-3kk, että ei voi treeniksi laskea. Ja lopulta en tehnyt ollenkaan, kun hirveästi ei tyhjän tangon heiluttelu kipujen kera kiinnostanut. Koska ajattelin, että sitten on parempi olla kokonaan tekemättä.
 
En tiedä miten sinulla on tapana kuurin lopettaa, mutta itse ainakin viimeiset viikot (3-4viikkoa) käytän pelkkiä nopeita ja mahdollisesti nappeja. Ne "höyryt" ei kovin kauaa kropassa pysy.
Vaikka 3 viikkoa vetäisit nopeita kyllä ne pitkät senkin jälkeen toimivat. Pitkien lopettamisen jälkeen olen tehnyt enkkoja vielä kuukausi kuurin jälkeen. Oisko joku 6 viikkoa että alkaa tulla laskua. Toki yksilökohtaista ja kuinka paljon on kuurilla vetänyt roinaa. Pointti tässä oli se kun porukka kertoo olevansa "natikkoja" kun olleet 3 tai 4 viikkoa offilla 😅
 
Vaikka 3 viikkoa vetäisit nopeita kyllä ne pitkät senkin jälkeen toimivat. Pitkien lopettamisen jälkeen olen tehnyt enkkoja vielä kuukausi kuurin jälkeen. Oisko joku 6 viikkoa että alkaa tulla laskua. Toki yksilökohtaista ja kuinka paljon on kuurilla vetänyt roinaa. Pointti tässä oli se kun porukka kertoo olevansa "natikkoja" kun olleet 3 tai 4 viikkoa offilla 😅
Kyllähän 100kg kyykyn parantaa 105kg vielä kuukauden roinatauon jälkeen ;) 😘
 
Vaikka 3 viikkoa vetäisit nopeita kyllä ne pitkät senkin jälkeen toimivat. Pitkien lopettamisen jälkeen olen tehnyt enkkoja vielä kuukausi kuurin jälkeen. Oisko joku 6 viikkoa että alkaa tulla laskua. Toki yksilökohtaista ja kuinka paljon on kuurilla vetänyt roinaa. Pointti tässä oli se kun porukka kertoo olevansa "natikkoja" kun olleet 3 tai 4 viikkoa offilla 😅
Miten se enkkojen tekeminen liittyy siihen että onko kuurilla vai tauolla🤔

Liittyy enemmänkin treenien ohjelmointiin.

Ei kai sitä nyt kukaan itseään natikaksi kutsu vaikka olis 10vuotta ollu tauolla jos joskus kuitenkin on kuuritellu🤔
 
Miten se enkkojen tekeminen liittyy siihen että onko kuurilla vai tauolla🤔

Liittyy enemmänkin treenien ohjelmointiin.

Ei kai sitä nyt kukaan itseään natikaksi kutsu vaikka olis 10vuotta ollu tauolla jos joskus kuitenkin on kuuritellu🤔
Nyt puhuttiin kunnon tauosta ilman mitään ulkopuolista ainetta. Ei mistään teidän 2 kk tauoista teston kera. Täysin eri asia. Huvittaa kun jätkät väittää "mun tulokset ei tipu yhtään kun lopetan käytön🤦‍♂️" Ei kait ne tipu jos vetää "tauotkin" testoa. Kyllä kutsuu natikaksi hyvinkin moni ex roinaaja itseään. Esim testattujen kisoissa kilpailee pilvin pimein ex roinaajia jotka jaksavat muistuttaa olevansa puhtaita urheilijoita.
 
Kyllähän 100kg kyykyn parantaa 105kg vielä kuukauden roinatauon jälkeen ;) 😘
Sullakaan pellellä ei ole muuta tarvetta kuin vittuilla joka viestiin. Omia tuloksia ei ole munaa kertoa koskaan. Nimimerkin takana uskalletaan huudella ja kerätä tykkäyksiä. Puntti ukot ovat munattomimpia paskahousuja mitä tiedän. Livenä vielä velliperseempiä. Minä olen sentään rehellisesti kertonut tänne paska tulokseni ja laittanut jopa kuvan itsestäni. Mitä sinä olet tehnyt ?
 
Mun mielestä nämä vittuilut voisi jättää sikseen, joka ketjussa tuntuu että aihe siirtyy Predatorille pään aukomiseen.

Mutta oikeassa sitten taas monet muutkin ovat mielestäni siinä, että Predator voi miettiä sitä omaa ulosantiaan, jos kaikki jossain kohtaa kääntyvät häntä vastaan.

Eli riita poikki ja voita väliin, puhutaan Maken 1997 kondiksesta mieluummin. Oli se kova.
 
Mun mielestä nämä vittuilut voisi jättää sikseen, joka ketjussa tuntuu että aihe siirtyy Predatorille pään aukomiseen
Samat nimimerkit tässä on vittuillut kokoajan. Ketjuun kuin ketjuun tulevat länkyttämään mun kyykky tuloksista. Ihan tarkoituksenmukaista provosointia. Itse keskusteluun eivät tuo yhtään mitään eivätkä uskalla sanoa mielipiteitään. Aika säälittävää.
 
Samat nimimerkit tässä on vittuillut kokoajan. Ketjuun kuin ketjuun tulevat länkyttämään mun kyykky tuloksista. Ihan tarkoituksenmukaista provosointia. Itse keskusteluun eivät tuo yhtään mitään eivätkä uskalla sanoa mielipiteitään. Aika säälittävää.
Anna mennä sitten toisesta korvasta ohi, vitut siitä.

En ole ikinä ymmärtänyt siitä että harrastajaforumilla pitää ruveta vittuilemaan toisen tuloksista, oli lähtökohdat ja saavutukset mitkä tahansa.

Edit. varmasti sitä itsekin alentuu johonkin paskamaiseen käytökseen joskus, mutta jos nyt kuitenkin yritetään olla parempia ihmisiä kaikki.
 
Anna mennä sitten toisesta korvasta ohi, vitut siitä.

En ole ikinä ymmärtänyt siitä että harrastajaforumilla pitää ruveta vittuilemaan toisen tuloksista, oli lähtökohdat ja saavutukset mitkä tahansa.

Edit. varmasti sitä itsekin alentuu johonkin paskamaiseen käytökseen joskus, mutta jos nyt kuitenkin yritetään olla parempia ihmisiä kaikki.
Joo myönetään, asenne ongelma minun osalta. Tästä eteenpäin en puutu predatorin postauksiin. Se vaan alkaa tökkiä kun se on joka ketjussa esittämässä joka asian asiantuntijaa, oli natsoja tai ei
 
Nyt puhuttiin kunnon tauosta ilman mitään ulkopuolista ainetta. Ei mistään teidän 2 kk tauoista teston kera. Täysin eri asia. Huvittaa kun jätkät väittää "mun tulokset ei tipu yhtään kun lopetan käytön🤦‍♂️" Ei kait ne tipu jos vetää "tauotkin" testoa. Kyllä kutsuu natikaksi hyvinkin moni ex roinaaja itseään. Esim testattujen kisoissa kilpailee pilvin pimein ex roinaajia jotka jaksavat muistuttaa olevansa puhtaita urheilijoita.

Tätä en varmaan koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka asia jauhat että miksi helvetissä kukaan jolla on jo luonnostaan niin matalat arvot että kuuluu korvaus hoitoon lopettaisi kuurien välissä teston lyömisen, kun sitä testoa menisi joka tapauksessa vaikka ei ikinä kuurittelisi tai kävisi salilla.

Mitä taas voima tuloksiin tulee niin ne kyllä ovat enemmän riippuvaisia juurikin ohjelmoinnista kuin siitå että onko kuurilla vai ei. Esimerkki.
Olet kuurilla ja teet koko kuurin ajan vaikka penkkiä 15toiston sarjoja, kuurin lopussa testaat ykkös maksimin ja se on esimerkiksi 150kg jäät tauolle ja alat lyhentämään sarja pituuksia ja piikata ykkös kuntoa esille niin että oltuasi 4kk tauolla on aika tehdä se ykkönen, niin varmasti nostat enemmän kuin tuon 150kg.


On täysin eri asia sanoa itseään puhtaaksi urheilijaksi kuin natikaksi.

Vaikka olisit vetänyt miljoona kuuria ja sen jälkeen lopettanut, ja kilpailet testatussa liitossa/lajissa siinä ei ole mitään sääntöjen vastaista ja nykyisten sääntöjen mukaan olet puhdas urheilija, mutta natu et enää ole.
Se taas on ihan eri keskustelu että pitäisikö sääntöjä tuon suhteen muuttaa, mahdollisesti pitäisi mutta aikaisempaa käyttöä on hankala mennä todistamaan.
 
Tätä en varmaan koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka asia jauhat että miksi helvetissä kukaan jolla on jo luonnostaan niin matalat arvot että kuuluu korvaus hoitoon lopettaisi kuurien välissä teston lyömisen, kun sitä testoa menisi joka tapauksessa vaikka ei ikinä kuurittelisi tai kävisi salilla.
Tämähän on eri asia josta en edes puhunut tässä yhteydessä. Voihan ne arvot olla ihan alarajoillakin jolloin ei pääse korvaushoitoon. Kyllä, tiedän että matalilla tasoillakin voi tehdä kovaa tulosta. Mutta kuurilla olet silti isompi ja vahvempi. Aika paska kuuri jos omilla tasoilla ilman mitään ulkopuolista voi pitää saman fysiikan ja voimat. Silloin ei edes kannata roinata. Itsellä arvot ihan alarajassa. Toinen alle riman. Korvaukseen tuskin pääsee. Yksi vaihtoehto on piikittää itse loppuelämän. Mutta ei sille ole pakottavaa tarvetta koska oma tuotanto toimii sen verran ettei vaikuta normi elämään. Pystyy panemaan ja Urheilu maistuu. Toisaalta pienikin määrä testoa antaa huomattavasti etua itselle. Mielummin olisin näin pikkutestoilla kuin kokonaan ilman.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämähän on eri asia josta en edes puhunut tässä yhteydessä. Voihan ne arvot olla ihan alarajoillakin jolloin ei pääse korvaushoitoon. Kyllä, tiedän että matalilla tasoillakin voi tehdä kovaa tulosta. Mutta kuurilla olet silti isompi ja vahvempi. Aika paska kuuri jos omilla tasoilla ilman mitään ulkopuolista voi pitää saman fysiikan ja voimat. Silloin ei edes kannata roinata. Itsellä arvot ihan alarajassa. Toinen alle riman. Korvaukseen tuskin pääsee. Yksi vaihtoehto on piikittää itse loppuelämän. Mutta ei sille ole pakottavaa tarvetta koska oma tuotanto toimii sen verran ettei vaikuta normi elämään. Pystyy panemaan ja Urheilu maistuu. Toisaalta pienikin määrä testoa antaa huomattavasti etua itselle. Mielummin olisin näin pikkutestoilla kuin kokonaan ilman.
Kyllä pääsee, itellä kilppari ja testo oli viitteissä mutta hyvin alhaalla, ja molempii respat aikanaan
 
Tätä en varmaan koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka asia jauhat että miksi helvetissä kukaan jolla on jo luonnostaan niin matalat arvot että kuuluu korvaus hoitoon lopettaisi kuurien välissä teston lyömisen, kun sitä testoa menisi joka tapauksessa vaikka ei ikinä kuurittelisi tai kävisi salilla.

Mitä taas voima tuloksiin tulee niin ne kyllä ovat enemmän riippuvaisia juurikin ohjelmoinnista kuin siitå että onko kuurilla vai ei. Esimerkki.
Olet kuurilla ja teet koko kuurin ajan vaikka penkkiä 15toiston sarjoja, kuurin lopussa testaat ykkös maksimin ja se on esimerkiksi 150kg jäät tauolle ja alat lyhentämään sarja pituuksia ja piikata ykkös kuntoa esille niin että oltuasi 4kk tauolla on aika tehdä se ykkönen, niin varmasti nostat enemmän kuin tuon 150kg.


On täysin eri asia sanoa itseään puhtaaksi urheilijaksi kuin natikaksi.

Vaikka olisit vetänyt miljoona kuuria ja sen jälkeen lopettanut, ja kilpailet testatussa liitossa/lajissa siinä ei ole mitään sääntöjen vastaista ja nykyisten sääntöjen mukaan olet puhdas urheilija, mutta natu et enää ole.
Se taas on ihan eri keskustelu että pitäisikö sääntöjä tuon suhteen muuttaa, mahdollisesti pitäisi mutta aikaisempaa käyttöä on hankala mennä todistamaan.
Joo no turha edes avata asiaa, kun ilmeisesti menee täysin kuuroille korville. Mutta asiahan on juuri noin kuten sanot. Ihan sama minkälainen kuuri niin ei rikkoonnu (muinaiset) naturaaliennätykset, jos treeni ei roinan kanssakin ole maksimivoimahakuista systemaattisesti. Se on ihan eri asia olla suorituskykyinen mitä "vahvan näköinen", ja tuohon jälkimmäiseen ominaisuuteen melko vaatimatonkin AAS kuuri antaa melkoisen etulyöntiaseman. Mutta silti et ole välttämättä lainkaan tai kovin merkittävästi vahvempi kuin ilman. Tuo kai minuakin vituttaa, kun tulee mieleen stereotyypia junttivoimailijasta/hörhöstä jonka koko harrastus pyörii aineiden ympärillä ja muiden asioiden optimoinnista tai voimaharjoittelusta ei ole kovin syvällisiä kokemuksia ja tietotaitoa. En sano, että Predatori sellainen on, mutta kuuri sitä ja kuuri tätä on jutut. Kehonpaino ja voimatasot säädellään hormoneilla, jos mutkat suoraks vedetään. Tuskin on tarkoittanut sitä, mutta jos joku oikeasti niin luulee, niin en oikein ymmärrä miten pihalla voi olla.

Henkilökohtaisesti voin sanoa kokemuksiini pohjautuen, että jos voima olisi pelkästään tavoitteena aina ollut ja tulisi olemaan, niin en kyllä roinaan olisi koskenut tai koskisi. Onko sillä loppupeleissä väliä, jos saa 10-20% tulosta nostettua 10 vuodessa on/off kuurittelulla mikäli onnistuu muutaman vuoden yhtäjaksoisesti selviämään ilman treenaamista rajoittavia vaivoja, ei minun mielestä. Mutta se omalla mittapuulla vahvahko natikkakunto vaatisi vähintään 20% rasvoissa olemista/korkeahkoa kehonpainoa aina, niin on omassa vaakakupissa painava asia, että vähänkin buustaamalla voi paljon siistimmässä kunnossa pystyä nostelemaan samoja tai suurempia kuormia, ilman ainaista sikabulkkia. Voi olla vahva ja näyttää urheilijalta, joka ei natuna hirveän monelta onnistu, varsinkaan yhtään pidemmältä kaverilta. Sillon on nosteltava aika korkeissa painoissa. Ne naturaaliurheilun terveyshyödytkin menee nolliin tai jopa pakkasen puolelle, jos oikeasti lihavana urheilee.
 
Back
Ylös Bottom