BB PRO Marko Savolainen

Kuinka vanha marko tuossa kuvassa mahtaa olla???
edittiä: jos PRIEST opettelisi lukemaan edellisen postauksen :D
Voi perkele ukko 20v ton näkönen!
taidan lähtee häpeemään sivummalle...
LOLLERO tota steroid.com kommenttia tuolla tredissä: He looks a lot better now that he stopped using so much synthol.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä raju kunto tuon ikäisenä,eihän täs mitään osaa sanoa :eek:
 
Toi kirjoitus Marko käsitreeneistä:jahas: missä toi kuvakin muistaakseni oli, oli aika sokeeraava. joku 94-95 vuoden Bodauslehden numero. :rock: .Mutta nyt on tilanne eri ja toivon sytämestäni että Marko löytää edes jonkinlaisen yhteistyötahon, jotta kisaaminen vuonna 2006 olisi mahdollista. Onko asian tiimoilta muulunut mitään uutta????
 
Tällä puhuu nyt Maken sponsori ja frendi. Sen verran oon Maken asennetta katsonut, että ei toi anna mitään periksi, mutta en anna minäkään. Se joka pitää treeniään kovana, on makelle lepoa. Olen pahoillani, mutta se tosiasia.Olen sanonut monelle kilpailevalle kaverille, että ottakaa jeppeen yhteyttä niin ei tarvi mennä kantapään kautta.Hänellä ei ole mitään syytä salailla omia harjoituksia, jos joku on parempi häntä niin parempi voittakoon
 
Markon blogista bongattua: ei sponssi kuviot ottaneet tuulta alleen ja kevään kilpailut siirtyvät ilmeisesti syssymmällä. Mies varmaan itse kertoo enemmän kun kokee tarpeelliseksi, on se harmi kun Suomen ehdoton-ykkös-miesbodari ei edes saa sponsoreita vaikka varmasti toisi näkyvyyttä. Ei mitään kyllähän ne sponsorit alkaa ilmestymään vaikka sitten ulkomailta, kun alkaa kuntokin näyttää siltä kun pitää :thumbs:
 
Latasin jonkun Maken saliposetuksen netistä eMule:lla. En tiedä milloin pätkä on tehty, mutta "silmät ja tekarit putosi" kyllä totaalisesti miehen massoista jälleen kerran. :eek:
 
Ammattikehonrakentajaa kritisoiden, Makella on tekemistä jos meinaa seuraavassa kisassaan saada tuhoa aikasiksi. Heti ensimmäisenä pisti silmään tuo most muscular pose, toinen rinta näyttää pitkulaiselta kun taas toinen näyttää vain vähän paremmalle.

Make näyttää nyt hyvälle, mutta ei niin hyvälle mitä Make oli ennen, ja mitä kisataso oli ennen, se on parantunut siitä ajasta paljon.

Mutta, tämä siis vain ammattikehonrakentajaa kritisoiden. Muutenhan Make olisi sellainen jumalan ja saatanan välillä oleva otus :D, mutta make tietääkin mitä pitää tehdä, kunhan sanon.

KYSYMYS:

Onko mitään mahista, Make, että alat treenaamaan taas suurilla painoilla lähiaikoina- tai läjitulevaisuudessa?
 
Kysymys makelle. Onks ton dvd:stä tulleet tulot yhtään jelpanneet rahatilannetta? Huippuhyvä se ainakin oli:rock: Mites se ulkomaille myyminen? Paljo tsemppiä tuleviin kisoihin, kyllä niiden muiden täytyy olla kunnossa ettei suomipoika pistä koko joukkoa matalaks :kippis1:
 
Kuinka monta kpl dvd:tä on myyty?
 
Mikä on syntholin ja silikonien asema bodauksesas? Kun on kyse kehonrakennuksesta pitäskö palkita myös kirurgeja eli rakentajia myös jos on yleistä?
 
Ronny11 sanoi:
Mikä on syntholin ja silikonien asema bodauksesas? Kun on kyse kehonrakennuksesta pitäskö palkita myös kirurgeja eli rakentajia myös jos on yleistä?

Siis synthol on öljyä mikä tuikataan lihakseen jotta se näyttäisi isommalta. Sitä ei oikein voi käyttää selkään taikka reisiin, koska niillä osaalueilla on paljon riskimpi osua ohi oikean kohdan ja syntholi verenkierrossa pelkästään ei ole hyvä.

Ja ei niillä ole mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa. Itse olen sitä mieltä, että saisivat tuikata itseensä vaikka lehmähormooneja kunhan ne lihakset on lihaksia eikä öljyä.
 
Kohta ois Supermassa kolmosella!

Siellähän se vilahti Fabio & Fabrizio ohjelmassa. Järkyttävän isossa kunnossa!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kauankos muijas on treenannu, ja treenaako se samalla treenitavalla ku sää?
 
Back
Ylös Bottom