Kyssäriä.. Miten hyvin olet saanut säilytettyä lihasmassaa bodausta ajatellen, kun olet tahkonut tota voimanostoa? Onko sitä jopa tullut lisää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liiallista punaisen lihan syömistä pidetään epäterveellisenä. Kuormittaako BEEF proteiini kroppaa samoin kuin liha? Itse syön paljon punaista lihaa ja vaikea päästä lähellekään suosituksia. Sitten jos vielä vetäisi ihan jauheena niin huh huh...Markun mielipide BEEF-proteiineista? Olen joutunut jättämään heraproteiinit pois, kun maitotuotteet ei sovi omalle kohalle. Palkkarin hera ja tarvittaessa aterioiden kyljessä ennen otettu hera pitäisi siis jollain korvata. Onko BEEF-protein käypä vaihtoehto vai onko se vain jotain teurastamon lattialta kolattua jänneroskaa huonoilla aminohappoarvoilla mitä sitten myydään ylihintaan ja mitä ei missään nimessä kannata omaan kroppaan syöttää? Ja mikä olisi paras korvaaja heraproteiinille mikä ei sisällä maidonjohdannaisia?
Mitä sanoo Sensei minun vaivasta ?
Viikko takaperin oli armeijassa Cooper testi. Vuoteen en ole juossut, yhtäkkiä sitten juostiinkin kovaa.
Aikaisemmin ei ole ollut mitään polvivaivoja.
En tiedä osaatko mitään sanoa, mutta halusin kuitenkin sinulta kysyä. Kiitos.
Viikko takaperin oli armeijassa Cooper testi. Vuoteen en ole juossut, yhtäkkiä sitten juostiinkin kovaa.
Molempien polvien sisäsyrjät ovat olleet kipeät siitä asti ja kävelykin sattuu.
Armeijassa kun olen niin pakko roikkua perässä, kun ei voi koko ajan olla vapautuksessa tai jää lomat välistä.
Hirveästi ei siis lepoa jalat saa, ellei tule oppitunteja.
2 päivää sain punkalla maata, mutta eipä auttanut.
Lääkäri täällä tokaisi, että on normaalia, mutta eipä sitä mikään tuntunut kiinnostavan. Äkkiä pihalle vaan.
Kyssäriä.. Miten hyvin olet saanut säilytettyä lihasmassaa bodausta ajatellen, kun olet tahkonut tota voimanostoa? Onko sitä jopa tullut lisää?
Mitenkään Sensein omat treenit kulkevat tällä hetkellä ?
Tuleeko montakin treeniä viikkoon ?
Mitenkäs ravintopuolella ?
Markun mielipide legendaarisen Serge Nubretin suosittelemasta tavasta treenata?
Ohessa linkki:
https://www.t-nation.com/training/serge-nubret-pump-training
Pähkinänkuoressa: Älytön määrä volyymia pumppailemalla lyhyin sarjatauoin ja failurea vältellen.
Ukko teki myös oman kertomansa mukaan istumaan 2000 toiston sarjan joka päivä
Molempien polvien sisäsyrjät ovat olleet kipeät siitä asti ja kävelykin sattuu.
Armeijassa kun olen niin pakko roikkua perässä, kun ei voi koko ajan olla vapautuksessa tai jää lomat välistä.
Hirveästi ei siis lepoa jalat saa, ellei tule oppitunteja.
2 päivää sain punkalla maata, mutta eipä auttanut.
Lääkäri täällä tokaisi, että on normaalia, mutta eipä sitä mikään tuntunut kiinnostavan. Äkkiä pihalle vaan.
Aikaisemmin ei ole ollut mitään polvivaivoja.
En tiedä osaatko mitään sanoa, mutta halusin kuitenkin sinulta kysyä. Kiitos.
Liiallista punaisen lihan syömistä pidetään epäterveellisenä. Kuormittaako BEEF proteiini kroppaa samoin kuin liha? Itse syön paljon punaista lihaa ja vaikea päästä lähellekään suosituksia. Sitten jos vielä vetäisi ihan jauheena niin huh huh...
Suurin syy taitaa olla tuossa, että "vuoteen en ole juossut, yhtäkkiä sitten juostiin kovaa".
Aivan sama onko kyseessä juokseminen vai kyykkääminen vai mikä vaan... jos sitä ei ensin vuoteen tee ja sitten aloittaa täysillä, niin ongelmia on luvassa.
Voihan siinä jotain lihaskireyksiä ja virheitä askelluksessakin olla kuten edellä oli juttua, mutta niihin nyt paha ottaa tältä pohjalta kantaa.
Takuuvarma SA-INT ratkaisu auttaa... lepoa ja buranaa.
Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että intissä saa aikaan rasitusvammoja. Vähän... tai ehkä paljon... saisi olla siellä hommissa enemmän tolkkua. Ja tämän sanon siltä pohjalta että olin joskus ylikessuna töissä siellä samalla kasarmilla missä sinä nyt olet. Omalla kohdalla hajosi AUKissa penikat ja RUKissa lonkat, kun ei se asfaltilla maihareissa juokseminen oikein nivelille sopinut... mutta mitäpä näistä pienistä.
Mitä mieltä olet tuosta kipeän polven rullaamisesta / venyttelemisestä ?
Onko enemmän haittaa kuin hyötyä ?
Mitä mieltä olet jalkojen treenaamisesta kivun rajoissa ?
Tekee enemmän vaikka lonkkadominantteja liikkeitä, jotka eivät polveen kipua tuo yhtä vahvasti.
Mikä on Markun mielipide siihen, kannattaako joka aterialla pitkin päivää syödä hiilihydraattia vai keskittää hiilihydraatit treenin ympärille? Kysyn nyt siis omaa preferenssiäsi, eli kumpaa itse suosisit/suosit omassa ruokavaliossasi? Päivän kokonaiskalorithan sen toki ratkaisevat että lihoaako vai laihtuuko ihminen, mutta onko hiilihydraattien nauttimisen ajoituksella mitään vaikutusta rasvan kertymiseen esim. maltillisilla plussakaloreilla? Ja muuttuuko tilanne mitenkään jos ollaan dieetillä? Lähinnä omakohtaiset kokemukset kiinnostavat aiheen tiimoilta.
Kiitos mahdollisesta vastauksesta jo etukäteen.
Markun mielipide BEEF-proteiineista? Olen joutunut jättämään heraproteiinit pois, kun maitotuotteet ei sovi omalle kohalle. Palkkarin hera ja tarvittaessa aterioiden kyljessä ennen otettu hera pitäisi siis jollain korvata. Onko BEEF-protein käypä vaihtoehto vai onko se vain jotain teurastamon lattialta kolattua jänneroskaa huonoilla aminohappoarvoilla mitä sitten myydään ylihintaan ja mitä ei missään nimessä kannata omaan kroppaan syöttää? Ja mikä olisi paras korvaaja heraproteiinille mikä ei sisällä maidonjohdannaisia?
Mikä on Markku mielipiteesi SST(sacroplasma stimulating training)- treenimetodista?
Miten kannattaa syödä totaalilevossa, joka saattaa kestää pidempään, esim. vaikka 3kk? Itsellä tulossa aika, jolloin ei yksinkertaisesti tahdonvoima riitä kaikkien elämänalueiden pyörittämiseen, joten sali on hetkeksi jätettävä pois. Jos ei salilla käy tänä aikana tai se on hyvin, hyvin satunnaista, kannattaako syödä ns. lepopäivän kaloreita vai kenties jopa vähemmän?
Leventääkö mave keskivartaloa or not? (Natikalla) Sensein mielipide/kokemus asiaan olisi kiva kuulla, kun olet ainakin mavea tosissasi tehnyt. Itse olen siinä uskossa, ettei juurikaan leventäisi, mutta mistäs minä mitään tietäisin..