AMMATTILAINEN Markku "Sensei" Tikka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Melkonen sankari, "olen vain ihminen ja virheen.." selittely kuulostaa siltä ihan kuin hän olisi vahingossa lukenut suoraan kirjasta. Ei se varaskaan selittele kaupparyöstön jälkeen poliisille että "ei helvetti, en mä tajunnu että tätä ei voi ryöstää. Voinko mä mennä nyt?".

Ilmeisesti jonkinsortin valmentaja kyseessä? Valmennettavien silmissä varmaan katosi aavistuksen uskottavuutta.
 
Täytyy siitä antaa Annille propsit että tämä "anteeksipyyntö" osuu just niihin hänen seuraajien kohderyhmän sieluun. Voi meidän Annia kun sille kävi noin. Jos olisi tehnyt pelkän anteeksipyyntövideon, olisi uskottavuus kärsinyt eri tavalla näiden tätien keskuudessa jotka hänestä niin kovasti voimaantuvat
 
Oli sentään joku uskollinen seuraaja kyseenalaistanut asiallisten kommenttien poiston ja ihmisten blockailut. Samaan hengenvetoon tosin sanoi että itse jatkaa seuraamista
 
Tulee tupla. Ilmeisesti toi koko fat burning female valmennus on pöllitty joltain Shawn Munar nimiseltä jenkiltä, joka tota on pari vuotta vetänyt
 
Eihän noi kannet oo yhtään samannäköiset 🙊
 

Liitteet

  • 1363F570-FD31-4CF5-B306-ADCC44A56B74.jpeg
    1363F570-FD31-4CF5-B306-ADCC44A56B74.jpeg
    46,7 KB · Katsottu: 494
Siitä päätellen, että ihan nopeasti vaan kannen käytännössä kopioi sisäiseen levitykseen, ei kyllä herätä ihan hirveästi luottamusta muuhunkaan toimintaan. Ihan kuin siihen ei olis saanut nopeasti heitettyä mitä tahansa muutakin 🙄

Tuo kirja ilmeisesti sidottu jo tuolla kannella että ehkä ei ihan pelkkä työkuva. Ei mennyt kriisiviestintä nyt ihan putkeen.
 
Katsoin eilen tuon Tikan videon ja ajattelin että ei vittu kuin sika touhua. Nyt aamulla kun katsoin että millainen julkinen teloitus tästä on tulossa, niin aloin tuntea pientä sääliä tuota Annia kohtaan.
Yhtään tekoa puolustelematta niin ehkä tappouhkaukset sun muu paska menee liian pitkälle.
Toivottavasti Tikka ja Sirviö saavat sovittua asiat ja korvaukset siten että molempien elämä jatkuu.
Onneksi en ole itse mikään some vaikuttaja, koska vahvasti veikkaan että suurin osa omana pitämästäni tiedosta on luettu tai kuultu joltain muulta ja kärähtäisin varmasti kopioinnista yhtä lailla housut kintuissa, ei ehkä yhtä suoraan kopsattuna mutta kuitenkin.
 
Katsoin eilen tuon Tikan videon ja ajattelin että ei vittu kuin sika touhua. Nyt aamulla kun katsoin että millainen julkinen teloitus tästä on tulossa, niin aloin tuntea pientä sääliä tuota Annia kohtaan.
Yhtään tekoa puolustelematta niin ehkä tappouhkaukset sun muu paska menee liian pitkälle.
Toivottavasti Tikka ja Sirviö saavat sovittua asiat ja korvaukset siten että molempien elämä jatkuu.
Onneksi en ole itse mikään some vaikuttaja, koska vahvasti veikkaan että suurin osa omana pitämästäni tiedosta on luettu tai kuultu joltain muulta ja kärähtäisin varmasti kopioinnista yhtä lailla housut kintuissa, ei ehkä yhtä suoraan kopsattuna mutta kuitenkin.
Samalla asialla oltiin näköjään :giggle:
 
Ihan sama uhriutuuko vai ei, homman pihvi on että myönsi virheensä. Samaan hengenvetoon on todettava että onhan se asiatonta että tuollaisesta alkaa tappouhkauksia viuhumaan, ihmiset on sekasin.

@Markku Tikka toivottavasti oikeus toteutuu sinua kohtaan tässä asiassa lopulta.
Tappouhkauksia nyt ei tarvitsisi mistään levitellä, se on aivan älytöntä.

Mitä työmatkalla tuon videon kuuntelin, äänensävy vaikutti siltä että ei siinä oikeastaan oltu pahoillaan mistään muusta kuin kiinni jäämisestä. Jokainen voi tietysti kuunnella tämän itse ja tehdä omat johtopäätöksensä. Lisäksi tuo toinen kansikeissi, niin en itse jaksa uskoa että homma jää vain tikalta lainattuihin teksteihin.
 
Nyt aamulla kun katsoin että millainen julkinen teloitus tästä on tulossa, niin aloin tuntea pientä sääliä tuota Annia kohtaan.
Et taida tajuta internettiä, täällä teloitetaan helvetisti vähemmästäkin vielä pahemmin ja laajemmin vaikka ei olisi kellekään mitään pahaa tai väärää edes tehnyt.
 
Back
Ylös Bottom