Kieltämättä jos 100g kaurahiutaleita on jonkun mielestä "todella pieni" annos niin tämä joku on melkoisella varmuudella jakaa mielipiteensä aika pienessä porukassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keititkö puuroksi? Jos et, annos on kooltaan pienempi. Söin yhdessä vaiheessa jatkuvasti 300–400 grammaa kaurahiutaleita (yhdessä ateriassa) rahkamössön muodossa. Puuroksi keitettynä tuota lappaisi 3 viikkoa naamariin.Onks toi kaurahiutale määrä oikeesti iso? Äsken meni 140g litralla maitoa kaurahiutaleita.. Ja oon kynis.
Keititkö puuroksi? Jos et, annos on kooltaan pienempi. Söin yhdessä vaiheessa jatkuvasti 300–400 grammaa kaurahiutaleita (yhdessä ateriassa) rahkamössön muodossa. Puuroksi keitettynä tuota lappaisi 3 viikkoa naamariin.
Kui pitkää meni syödessä ? Itellä menee120g:ssa kaurahiutaleita+raejuustoo ja marjoja ni 20min mussutellessaKeititkö puuroksi? Jos et, annos on kooltaan pienempi. Söin yhdessä vaiheessa jatkuvasti 300–400 grammaa kaurahiutaleita (yhdessä ateriassa) rahkamössön muodossa. Puuroksi keitettynä tuota lappaisi 3 viikkoa naamariin.
Välillä keitän välillä en. Tänään en. Standardi aamupala toi 100-150g kaurahiutaleita. Maidon kanssa toi menis puurona alle viidessä min. Mutta se siitä. Asioita missä oon hyvä; Aamupuuron syönti. :DKeititkö puuroksi? Jos et, annos on kooltaan pienempi. Söin yhdessä vaiheessa jatkuvasti 300–400 grammaa kaurahiutaleita (yhdessä ateriassa) rahkamössön muodossa. Puuroksi keitettynä tuota lappaisi 3 viikkoa naamariin.
Ei siinä kauhean kauan mennyt. En muista kauanko söin noita mäsäytyksiä, mutta siitä oli lopulta seurauksena sisäiset peräpukamat, jotka hirtettiin Marian sairaalassa.Kui pitkää meni syödessä ? Itellä menee120g:ssa kaurahiutaleita+raejuustoo ja marjoja ni 20min mussutellessa
Ai saateriEi siinä kauhean kauan mennyt. En muista kauanko söin noita mäsäytyksiä, mutta siitä oli lopulta seurauksena sisäiset peräpukamat, jotka hirtettiin Marian sairaalassa.
Sokeroimaton omenasose toimii myös keitetyn riisin kanssa ihan uskomattoman hyvin.Itse syön aamuisin kaura- ja moniviljahiutaleita, raejuustoa, mustikoita, inkivääri- ja viherjauhetta ja tuon sekoituksen kruunaan 100 grammalla 100 % hedelmäsosetta (omena, päärynä tai omena/vadelma) - aivan uskomattoman hyvää!
Mulla on ollut toi pääasiallisena aamupalana julkaisupäivästä lähtien. Hyvin on maistunut. Kiitos Senseille siitä.Kaurahiutaleet keitettynä puuroks kyllä tökkii ainakin mulla mutta tuo Markku Sedän massajuoma kyllä toimii varsin hyvin kun heittää blenderiin 100g hiutaleita 2.5dl maitoa + banaani ja suklaaheraa. Helposti menee aamulla ja päivällä alas ja hyvin tulee kaloreita
Keititkö puuroksi? Jos et, annos on kooltaan pienempi. Söin yhdessä vaiheessa jatkuvasti 300–400 grammaa kaurahiutaleita (yhdessä ateriassa) rahkamössön muodossa. Puuroksi keitettynä tuota lappaisi 3 viikkoa naamariin.
Veteleekös Markku Setä vielä nykyisinkin massakaudella tolla samaisella juomalla vai onko 2.0 jo lanseerattu?
Vaikuttaako kulmasoutu kyykkyyn negatiivisesti?
Tuohon hitaalla käyvän metabolian nostamiseen olisi kysymys. Facebookin puolelta luin, että siihen menisi tyypillisesti aikaa 5-10kk. Pystytkö avaamaan tätä hieman tarkemmin? Vedetäänkö siinä käytännössä reversedieetti, mutta maltillisemmalla tahdilla?
Oli tosi hyvä artikkeli muuten!