AMMATTILAINEN Markku "Sensei" Tikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysytkö sä tosissasi tollasta?? Tarkoitit kai jotain tuttelia etkä suinkaan äidinmaitoa??
Kaverin puolesta kyselen aiheesta ja kyllä normaalia äidinmaitoa annetaan normaalisti mutta kaupasta jos haetaan "korviketta" niin se on soijamaitoa. Kaveri on naiselleen raivoissaan asiasta mutta nainen ei kuuntele vaan jatkaa tätä ituhuppi idiotistimia niin aattelin tikalta saada tähän jonkun kunnon perustellun tekstin että saadaan tää homma päätökseen ja lapsi saa mitä tarvitsee kehittyäkseen normaalisti.

Kaverin puolesta kyselen aiheesta ja kyllä normaalia äidinmaitoa annetaan normaalisti mutta kaupasta jos haetaan "korviketta" niin se on soijamaitoa. Kaveri on naiselleen raivoissaan asiasta mutta nainen ei kuuntele vaan jatkaa tätä ituhuppi idiotistimia niin aattelin tikalta saada tähän jonkun kunnon perustellun tekstin että saadaan tää homma päätökseen ja lapsi saa mitä tarvitsee kehittyäkseen normaalisti.

On kyllä sairasta paskaa. Ituhipille M1-lähete ja lapsi isukin hoitoon siksi aikaa, että tokenee(jos tokenee). Vituttaa suunnattomasti nämä, kun omat ideologiat menevät niin överiksi, että realiteetit menevät täysin sekaisin. Tai sairastahan tuo on, mutta ei se vitutuksen määrää vähennä.

Edit. Eli Tikan sanomisilla tuskin on mitään painoarvoa, kun ihminen on psykoottinen(eli ei realiteeteissa).

Mitä mieltä olet kasvisruokavaliosta vauvan/lapsen kasvatuksessa? Eli kaikki mikä tulee eläimestä on kielletty eli esimerkiksi ei kananmunia ja normaali vauvan maito korvattuna soijamaidolla jne.

Ei taida tilanteen ratkeaminen / muuttuminen olla allekirjoittaneen kommenteista kiinni. Enkä muutenkaan koe olevani oikea henkilö antamaan asiantuntijalausuntoa imeväisikäisen lapsen ravitsemuksesta. Eiköhän tuollaisessa tilanteessa neuvola ole oikea paikka neuvoja antamaan.

Tässä hyvä neuvo kaikille aloitteleville PT:ille ja pätee kaikilla muillakin aloilla.

Älkää yrittäkö olla kaikkea kaikille tai jokaisella jotakin, koska silloin ette ole ammattilainen missään ja oikeastaan mitään kenellekään. Valitkaa oma kohderyhmänne, jossa oman osaamisen taso, riittävä asiakaskunta ja tekemisen mielekkyys kohtaavat sopivassa suhteessa.

Mitä kapeampi segmentti, niin sitä parempi. Tehkää se selväksi itsellenne ja tehkää se selväksi potentiaalisille asiakkaille. Tulkaa kovan luokan ammattilaiseksi omalla tontillanne, niin sillä tavalla alkaa tulemaan menestystä.

Minun pääasiallinen kohderyhmäni ovat tavoitteelliset treenaajat sekä urheilijat ja kilpailijat. Konseptini on "huippu-urheilutason" metodit tuotuna tavoitteellisen harrastajan resurssien tasolle... sekä tietenkin ko. metodit urheilijoille ja kilpailijoille.

Joten @-elgen- … jos jotenkin ihmeellisesti minulla päätyisi valmennukseen asti ”tavan tallaaja” joka ei ole valmis näkemään keskimääräistä kuntoliikkujaa enemmän vaivaa tavoitteidensa eteen, niin sitten hän on kyllä ihan väärässä paikassa :)

Aivan totta. Itse asiassa tuliki jälkeenpäin mieleen, että tosiaan, sun asiakaskunta taitaa lähes yksinomaan koostua oikeesti tavotteellisesti treenaavista. Toisaalta aivan varma en ollut.

Olisko markulla jotain hyviä jippoja kireään rintalihakseen, tekee olkapäähän kiusaa.

Lihashuollon puute on yksi tekijä mikä kireydelle tekee osansa, joten sitä ajatellen hieronta, putkirullaus ja venyttely auttavat. Tosin usein ovat lähinnä ensiapua tilanteeseen ja sille pitäisi tehdä jotain mikä kireyttä alun perin aiheuttaa.

Usein epätasapainoinen rinta/hartia-linjan kuormittaminen sekä huono ryhti / työskentelyn ergonomia. Takahartioiden, kiertäjäkalvosimien ja ylipäätään selkäpuolen treeniä isompaan rooliin ja jätetään se etuhartioiden ylityöstäminen pois. Huono ryhti joka päivä koko päivä ja etukumara työskentelyasento työpäivän verran arkiviikon ajan on aika paljon tunteja verrattuna siihen mitä vastakkaiseen liikesuuntaan tulee salilla käytettyä.

Että ei nyt tämän kummempia JIPPOJA ole tarjota… ihan vaan perusduunia asian eteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lihashuollon puute on yksi tekijä mikä kireydelle tekee osansa, joten sitä ajatellen hieronta, putkirullaus ja venyttely auttavat. Tosin usein ovat lähinnä ensiapua tilanteeseen ja sille pitäisi tehdä jotain mikä kireyttä alun perin aiheuttaa.

Usein epätasapainoinen rinta/hartia-linjan kuormittaminen sekä huono ryhti / työskentelyn ergonomia. Takahartioiden, kiertäjäkalvosimien ja ylipäätään selkäpuolen treeniä isompaan rooliin ja jätetään se etuhartioiden ylityöstäminen pois. Huono ryhti joka päivä koko päivä ja etukumara työskentelyasento työpäivän verran arkiviikon ajan on aika paljon tunteja verrattuna siihen mitä vastakkaiseen liikesuuntaan tulee salilla käytettyä.

Että ei nyt tämän kummempia JIPPOJA ole tarjota… ihan vaan perusduunia asian eteen.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Työ on kyllä aika fyysistä (jätekuski) mut pitääpä murjotuttaa kaikki auki ja koittaa järkeillä balanssia kuntoon.

Miten paljon Markku suosittelet, että ruokavaliossa on rasvaa per rasvaton painokilo? Oletko huomannut isoja heittelyitä eri henkilöiden välillä, että miten paljon sitä rasvaa tarvitaan, että ei tule mitään oireita?

Kiitos kattavasta vastauksesta. Työ on kyllä aika fyysistä (jätekuski) mut pitääpä murjotuttaa kaikki auki ja koittaa järkeillä balanssia kuntoon.

Tä oli hieno esimerkki ammattitaidosta.Duunis sisältää ilmeisesti paljo työntämistä,Sensei anto vastauksen tietämättä ammattiasi.Osu nappiin.

Tä oli hieno esimerkki ammattitaidosta.Duunis sisältää ilmeisesti paljo työntämistä,Sensei anto vastauksen tietämättä ammattiasi.Osu nappiin.
Suurempi ongelma roskakuskilla on ajoasento. Kädet eteenpäin ja mahdollisesti vähän lässähtäneellä ryhdillä.

@Koipeliini Suosittelen myös kiinnittämään huomiota kiertäjäkalvosimiin, etenkin supraspinatukseen. Itse tulehdutin omani kun ajelin rakennustyömaalla ympäriinsä, jossa joutui venksaalaamaan paljon ja rattia sai pyöritellä vähän koko ajan.

Suurempi ongelma roskakuskilla on ajoasento. Kädet eteenpäin ja mahdollisesti vähän lässähtäneellä ryhdillä.

@Koipeliini Suosittelen myös kiinnittämään huomiota kiertäjäkalvosimiin, etenkin supraspinatukseen. Itse tulehdutin omani kun ajelin rakennustyömaalla ympäriinsä, jossa joutui venksaalaamaan paljon ja rattia sai pyöritellä vähän koko ajan.

Mä olen luullu että ne ajoasento ongelmat on jo ratkaistu?Sitä että roskakuski joutuu työntämään niitä lodjuja ylämäkeen stadin ahtaissa porttikongeissa vaatii miettimistä.Nehän painaa ihan saatanasti.

Joku vinssi noihin tulee varmaan ihan kohta.

Mä olen luullu että ne ajoasento ongelmat on jo ratkaistu?Sitä että roskakuski joutuu työntämään niitä lodjuja ylämäkeen stadin ahtaissa porttikongeissa vaatii miettimistä.Nehän painaa ihan saatanasti.

Joku vinssi noihin tulee varmaan ihan kohta.
Ei minun tietääkseni. Autotouhuissa edelleen sitä rattia pitää pyöritellä siinä edessä, samalla kun ollaan melko staattisessa asennossa. Toki parempaan päin menee, mutta aika myrkkyä se on kropalle.

Fyysinen työ on siitä hyvä, että ihminen on tehty liikkumaan. Staattisuus on myrkkyä, toinen kropalle paha on saman toisto, kuten vaikkapa auton ratin pyörittely. Tietenkin jos fyysinen työ on yksipuoleista, niin sitä pitää tasapainoittaa jollain, kuten sensei tuossa sanoikin.

Miten paljon Markku suosittelet, että ruokavaliossa on rasvaa per rasvaton painokilo? Oletko huomannut isoja heittelyitä eri henkilöiden välillä, että miten paljon sitä rasvaa tarvitaan, että ei tule mitään oireita?

Jos oikein valitsemaan pääsee eikä esim, kovalla dieetillä olla tai muuten jotenkin energian kannalta rajoittuneessa tilanteessa, kun on pakko tehdä kompromisseja niin kyllä se sen normaalin noin 1g / painokg paikkeilla on, kun ollaan ns. normaalissa urheilullisessa kehonkoostumuksessa. Että jos rasvattoman massan haluaa laskea niin sanoisin, että noin 1,2g / rasvaton painokg.

En oikeastaan ole käytännössä kenenkään kohdalla huomannut koska valmennuksessani ei aleta kokeilemaan, että millä määrällä saataisiin oireita aikaiseksi, vaan pysytään järkevissä rajoissa. Eihän se kovalla dieetillä mitään grammaa per painokg ole, mutta olen aika ehdoton siinä, että epäterveellisiin määriin ei mennä. Omalla kohdallani olen senkin kokeillut enkä ala kenenkään muun kropalla leikkimään hullua tiedemiestä.

Joo ja autosta ulos ja sisään parhaimillaan 300x. samoja kiertoliikkeitä, nostoja jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom