Helevtin kovaa aikaa lähdet tavoittelemaan (varsinkin pituus/painoon nähden, jos nuo sun statsit pitää tällä hetkellä paikkansa -188/91 -
)
kiitos, mutta hukkaan meni kumartelut. Tyhjä kisa tuli Tukholmasta, taas. Eihän noi paikat enää kestä vaan vasen jalkapaskiainen hajoaa jatkuvaan. Reenimäärät on ton takia tippunut kovasti ja juoksua jouduttu korvaa pyörällä. Enköhän ny tälläkin rapakunnolla aika helposti 3 ja puoli alita, mutta ei siitä itelle tuu, kun lähinnä paha mieli.
Kyllä mulla paino tosta 90 kg tippuu, aika hyvinkin. Kilpailuissa ollu tuolla 80 kg korvilla, joten ei toi 3 tuntia kova juttu oo. Lopettanu kisaamisen pari vuotta sitten, kun väsyin, että mun kropan vasen puoli on täys kusesta rakennettu. Ei vaan pää kestäny, että reenaat täysillä kisat ja kunniat mielessä ja juuri ennen viivoille pääsyä kroppa lahoo käsiin. viimeksi "kisannu" pari vuotta sitten Singaporessa, jossa opiskelin. en saanu osallistua koulun kisoihin, joten toimin jäniksenä. Cooperin kiritin 3500m ja lopetin juoksun maalisuoralla, tosin jänis pääsi vähän karkuun, koska voittaja juoksi 3100m
kympin juoksin samalla viikolla yksin yöaikaan aika tasasella 2 km maastoradalla johonkin reiluun 36 minuuttiin testinä kevään ekaan maratoniin, jota siis ei ikinä tullu.
Olen siis alittanut 3 tuntia, mutta tosiaan vain 80 kilosena. Ei noi kummosia tuloksia harrastelijakisaajalle ole, mutta se jäi harmittaa, että loppuaikoina olin ehdottomasti kovimmissa kunnoissa ikinä, mutta en vaan päässy enään koskaan kellottaa sitä parasta. tuolloin juoksua n. 100km/vk ja liikuntaa 23 h/vk (korkeet reenimäärät ollu aina ja kävin tuolloin vetää pari aquathlon ja duathlon kisaa, joten uinti söi aikaa. Lätkin myös sulkapalloa koulun joukkueessa, mutta kyllähän ne aasian lapset piti mua aika pilkkanaan. Nooh, huviahan niillekin oli saatava. Punttia 3xvk ja yt tuolloin n. 400kg).
Tulipas pitkä sepustus. Iso on ikävä lappua rinnassa.
Tsemiä kaikille kisoihin ja pitäkää paikat ehjinä:thumbs: