Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^ Hyvää tekstiä. :thumbs:
Kuinkas paljon ja minkälaisella jaolla Ksiina tekee punttia.
Kun muutamasta viestistä olen saanut sellaisen käsityksen, että jalkatreenin jälkeisenä päivänä ei pystyisi lenkkiä heittämään, niin kehottaisin kokeilemaan. Se on mitä parhain päivä palauttavalla lenkille, eli 20-30 minuuttia kevyttä hölkkää yhdistettynä kevyisiin tekniikkaharjoituksiin. Veikkaan, että jos lenkki pidetään oikeasti kevyenä, niin jalat palautuvat nopeammin ja uuden kovan punttitreenin pystyy vetämään nopeammin.
...Kun muutamasta viestistä olen saanut sellaisen käsityksen, että jalkatreenin jälkeisenä päivänä ei pystyisi lenkkiä heittämään, niin kehottaisin kokeilemaan. Se on mitä parhain päivä palauttavalla lenkille, eli 20-30 minuuttia kevyttä hölkkää yhdistettynä kevyisiin tekniikkaharjoituksiin. Veikkaan, että jos lenkki pidetään oikeasti kevyenä, niin jalat palautuvat nopeammin ja uuden kovan punttitreenin pystyy vetämään nopeammin.
Noi juoksufoorumilla olevat ohjelmat on kyllä ihan hyvää kamaa. Ite testailin sen puolimaraton-ohjelman viime kesänä ja hyvin toimi. Sen mitä olen kestävyysurheilukirjallisuutta lukenut, niin melko samanlaisia ohjelmarunkoja niissäkin ehdotetaan. Eli kokeiluun vaan!Kukaan koettanut? http://www.juoksufoorumi.fi/vb/content.php?108-maraton-alle-4-00_2
Jotain ohjelmaa etsin treenamisen tueksi. Tavoitteena siis ensimmäinen marathon loppukesästä.
40-60km pitäisi riittää, jos kerta viikkoon tekee sen 20-30km pitkiksen. Eli ei siinä montaa kertaa viikossa tarvitse lenkillä käydä.Kuinka suuria kilometrimääriä pitäisi juosta viikossa jos tavoitteena on maraton n. neljässä tunnissa?