Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on eka puolimarathoni takana. Aikaan 1.43. Vähä jäi tavotteesta mut ihan tyytyväinen olen.
Riippuu taustasta. Itse kun olen vanha, kankea ja hitaasti palautuva, en kolmeen viimeiseen viikkoon tee kovia harjoituksia. Iskussa oleva kilpaurheilija ei niin pitkää kevennystä tarvitse.Mites loppuviikkojen keventely oikein pitäis tehdä? Puolimaralle kun olen menossa, ... Ja onko kolmen viikon keventely ylipäänsä hyvä, vai liikaakin / liian aikaisin?
mitä luulette meneekö maraton?aloitin tammikuussa juoksemaan kerraviikossa 35min en tiedä paljonko matkaa oli mutta alle kymmenen km. juostuani 2,5 kuukautta pidensin matkaani tunninlenkkiin(10km).viime viikolla pidensin lenkkiä ja juoksin 2 tuntia ja noin 20km tällä viikolla lenkki taas piteni ja juoksin 3h15min noin 30kml.eli olen lenkkeillyt säännöllisesti 1kerta viikossa 5 kuukautta.Täytyy kyllä sanoa että arvostus maratoonareita kohtaan nousi tuon kolmen tunnin lenkin aikana, vika tunti ei olut mitään hauskaa sai zempata että pysyi liikkeessä.
mitä luulette meneekö maraton?aloitin tammikuussa juoksemaan kerraviikossa 35min en tiedä paljonko matkaa oli mutta alle kymmenen km. juostuani 2,5 kuukautta pidensin matkaani tunninlenkkiin(10km).viime viikolla pidensin lenkkiä ja juoksin 2 tuntia ja noin 20km tällä viikolla lenkki taas piteni ja juoksin 3h15min noin 30kml.eli olen lenkkeillyt säännöllisesti 1kerta viikossa 5 kuukautta.Täytyy kyllä sanoa että arvostus maratoonareita kohtaan nousi tuon kolmen tunnin lenkin aikana, vika tunti ei olut mitään hauskaa sai zempata että pysyi liikkeessä.