Maraton

Mahtaiskohan tarkottaa urheiluliikkeistä löytyvää ihan basic juoksupaitaa... Ei ne oikeesti saumattomia ole, saumat on vähän kuin nurinpäin eikä sisäpuolella tunnu saumoja.

Itekkin jäin miettiin tuota saumattomuutta, ois aika mielenkiintoinen paita sellainen ihan oikeasti täysin saumaton paita. :D

:D No minäkin mietin juuri, että mitenkähän ne on toteutettu. Vartalo-osa vielä menee, mutta jotenkin pitäs ne hihat kuitenkin saada "liimattua" kiinni

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaanpas vähän...

Onkos täällä Finlandia-maratonille 12.9 lähtijöitä?? Itellä olis tarkoitus juosta ensimmäinen puolikkaani tuolla ja pohdiskelen täällä viimeisen kolmen vkon treenejä?

Mäkin olen tulossa tuonne elämäni ekalle puolikkaalle. Itse olen juossut Sepon juoksusivuilta napatun puolimara ohjelman mukaan. Siinä ainakin viimeinen viikko on tosi kevyt ja kaksi viikkoa ennen sitä melko perussettiä. Kolmanneksi viimeiseltä viikolta löytyy viimeinen kunnon pitkä lenkki eli 2h juoksua.

Mutta joo. Kauhealla innolla ja tarmolla ollaan puolikkaalle menossa :dance: Olen parhaillaan tosi innoissani juoksemisen kanssa ja suunnitelin jo ensi kesälle kokonaista maratonia. Mitään ihmeempiä tavoitteita en tälle puolikkaalle nyt aseta, kunhan maaliin pääsen. Vaikka tässä on koko kesä treenattu ja sitä ennen lenkkeilty silleen säännöllisen epäsäännöllisesti olen äärimmäisen hidas :D Todennäköisesti juoksen siellä ihan viimeisien joukossa kun kamoja aletaan jo keräilemään reitin varrelta :rock: No, suunta on vain ylöspäin.

Ruskamaraton 5.9 pitäisi käydä. Muistaakseni jo 6 kerta kun osallistun. Viimeisestä on kylläkin jo neljä vuotta aikaa. Heikoksi jäi noiden pitkiksien kohdalta, mutta kuitenkin 2 x 15km (pitkistä+muut) on takana kahdelta viime viikolta. Tavoitteena kahden tunnin alitus ja toteutuneekin jos selkä kestää maaliin asti.

Mäkin olen tulossa tuonne elämäni ekalle puolikkaalle. Itse olen juossut Sepon juoksusivuilta napatun puolimara ohjelman mukaan. Siinä ainakin viimeinen viikko on tosi kevyt ja kaksi viikkoa ennen sitä melko perussettiä. Kolmanneksi viimeiseltä viikolta löytyy viimeinen kunnon pitkä lenkki eli 2h juoksua.

Mä kävin juurikin viime sunnuntaina tuon pitkän setin vetään, tosin en kyllä juossu ihan tuota täyttä 2h, mikä kyllä vähän harmittaa nyt... reilu puolitoistatuntia meni kuiteskin ihan kevyesti ja illalla oli sellanen olo kropassa vielä, että vois vielä pienen lenkin käydä heittään. Palauduin myös tuosta pitkästä ihan kohtuu nopeesti, tiistaina juoksin jo kympin vaikka askel ei ihan parhaan letkee ollutkaan. Tänään kävin vetään vitosen intervallilenkin... kidutin itteäni ihan kunnolla :D Mun oli tarkoitus käydä ihan normisti salilla vielä tämä kulunut ja ens vko, mutta luonto päätti muuta ja käsien oli annettava pakkohuilia kulunut viikko. Tein sit vaan jalkoja ja keskivartaloa, mut jalkojen kanssakin kyllä vähän himmailin jo enkä vetäny sarjoja ihan viimeseen tappiin asti.

Anyway... siihen kahden tunnin karsinaan olis tarkoitus lähteä rimpuileen katotaan miten ämmän käy :whip:

Anyway... siihen kahden tunnin karsinaan olis tarkoitus lähteä rimpuileen katotaan miten ämmän käy :whip:

Sulla on ihan inhimmillinen tavoite tuossa. Meikäläinen menee sillä, että jos alle kolmen tunnin pääsee, niin sitten hypitää riemusta :D Kuten sanoin olen hidas, jopa niinkin hidas, etten jaksa kyllä lakata ihmettelemästä hitauttani missään vaiheessa :hyper: En ole koskaan tavannut yhtä hidasta juoksijaa. Pitäisikö ilmoittaa Guinnessin ennätystenkirjaan tai jotain.....

Pieni testijuoksu tuli tänään suoritettua.

Vuorossa oli 2h lenkki ja lähdin kokeilemaan miten kovaa vauhtia pystyn tuossa pitämään. Juoksin 17 km!:rock: Enpä olisi voinut kuvitellakaan, että pystyn tuohon. Tarkoitus oli yrittää 15 km matkaa, mutta sieltähän tuli pari kilsaa jopa ylimääräistä. Kyllä tuosta olisi vielä 4 km kipitellyt vaikka väkisellä, jos ei muuten. Hyvältä näyttää.

Pieni testijuoksu tuli tänään suoritettua.

Vuorossa oli 2h lenkki ja lähdin kokeilemaan miten kovaa vauhtia pystyn tuossa pitämään. Juoksin 17 km!:rock: Enpä olisi voinut kuvitellakaan, että pystyn tuohon. Tarkoitus oli yrittää 15 km matkaa, mutta sieltähän tuli pari kilsaa jopa ylimääräistä. Kyllä tuosta olisi vielä 4 km kipitellyt vaikka väkisellä, jos ei muuten. Hyvältä näyttää.

No ihan salettiin pääset ne viimeset kilsat maalin vaikka sisulla. Kaks viikkoo aikaa herkistellä vielä ;) Kunhan nyt ei mikään tauti vaan iskis, sit kyllä sylettää

Kunhan nyt ei mikään tauti vaan iskis, sit kyllä sylettää

Tuota minäkin täällä olen kauhulla odotellut:hyper: Perhana, en kyllä ihan uhallakaan ala sairastumaan. ei voi kuvitella sitä vitutuksen määrää, mikä siitä aiheutuisi. Vetelen täällä epätoivoisesti vitamiineja ja maitohappobakteeritabuja ja pesen käsiäni kuin viimeistä päivää:lol2: Vielä kaksi viikkoa terveenä sinnittelyä ja sen jälkeen saa sairastua, jos on pakko;) Mutta sitä ennen ei luovuteta!

Huomenna sitten juoksijanumeroa hakemaan!

Vähän jänskättää onko nimeä listoilla ollenkaan, kun ilmottauduin Jamkon kautta, maksoin maksuni, mutta netissä ei ainakaan ole nimeäni missään vaiheessa julkaistu ilmoittautuneet-listalla... :rolleyes: Noh, huomenna se viimeistään näkee.

Huomenna sitten juoksijanumeroa hakemaan!

Vähän jänskättää onko nimeä listoilla ollenkaan, kun ilmottauduin Jamkon kautta, maksoin maksuni, mutta netissä ei ainakaan ole nimeäni missään vaiheessa julkaistu ilmoittautuneet-listalla... :rolleyes: Noh, huomenna se viimeistään näkee.

Jep, töittein jälkeen pitäs rientää. Mut sinnehän pyydettiin ottaan yhteyttä jos nimi ei ilmesty listoille! Otahan koodia

Yrittäny tässä vähän tankkailla ja kyllä on nahkeeta... noi hiilarit tekee kyllä niin ällön olon että daa-a! Kunhan ei lauantaina :urjo:

Jep, töittein jälkeen pitäs rientää. Mut sinnehän pyydettiin ottaan yhteyttä jos nimi ei ilmesty listoille! Otahan koodia

Yrittäny tässä vähän tankkailla ja kyllä on nahkeeta... noi hiilarit tekee kyllä niin ällön olon että daa-a! Kunhan ei lauantaina :urjo:

Mä olen tosiaan ilmoittautunut Jamkolle ja Jamko laittaa ne ilmoittautumiset eteenpäin, että se on jotenkin eri juttu. Maksukin maksettiin Jamkolle. Ja sieltä ilmoittivat, ettei muulla tavoin tarvi sitten ilmoittautuakaan... Enpä tiedä. Kiva, kun ei ole sitä osallistujan opastakaan. Pitää netistä lukea sähköstä versiota.

Asia alkoi häiritsemään, niin soitin Finlandian järkkääjille. Kannatti soittaa...

Ilmoittautumiseni ei ollut tullut ollenkaan perille :curs: Muut Jamkon kautta ilmoittautuneet olivat, mutta minä en. Tarkistin vielä verkkopankista, että olenko maksanut maksuni oikeilla tiedoilla ja olin kyllä. Voin sanoa, että vähän ketutti... Onneksi Finlandian järkkääjät olivat niin ihania ihmisiä, että ottivat ilmoittautumiseni vastaan samantien ja aikoivat siitä laskuttaa Jamkoa myöhemmin. Kiitos heille! :worship:

Nyt saa sitten huokaista helpotuksesta tuon suhteen. Nimikin oli nettiin ilmestynyt :dance:

Nyt vain sitten ruokaa, kävelylenkkiä ja venyttelyä. Huomenna ja lauantaina onkin luvassa makaroonilaatikkopäivä :thumbs:

Mites meni maratoonarit???? Mä pääsin lähes tavoitteeseeni, kuus minsaa törähti yli sen kahden tunnin, mut hengissä selvisin, mikä on näillä kilometreillä ihan :rock:

2:25 :dance2: Olen kyllä tyytyväinen tulokseen. Tätä sitä vähän tavoiteltiinkin. Tulipa tuossa muutama viikko takaperin vielä toivottua, että alle kolmen tunnin juoksee.

Tosin aika olis varmaan ollut parempi, jos maha ei olisi vetänyt itseään ihan järkyttävään tuskan tilaan. Sain juosta puolivälissä kaksinkerroin ja harkitsin vakavasti keskeyttämistä. Onneksi se meni sitten ohi muutamassa minuutissa. Hitto, mun maha on just tommonen, se tekee tuota aina. Reagoi jännitykseen, stressiin, jne.

Varpaat on perhana kipeänä, tuli rakkoja... :rolleyes:

Puolikkalla aikaa kului 1h 43min, aika tyytyväinen pitää olla kun ekaa kertaa olin minkäänlaisessa kisassa mukana :) Juoksukeli on hyvä, ja kerrankin sai juostua niin että sai ns. kaikki tehot irti.

Kyllä tässä nyt tietää juosseensa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom