Sniffari
Äitisi valinta
"Murha-Kustaa" oli suhteellisen armollinen punikkeja kohtaan. Joku toinen ois tapattanu punikit, niiden vaimot, lapset ja kaikki etäisesti punaiseen viittaavat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, samaa mieltä.Kaikista eniten äänessä ja pisti takaisin sille naiskansanedustajalle.Oman näkemykseni mukaan Hägglund oli se kaikkein fiksuin tuosta sakista, ja jopa yllätyin että eihän se niin tiukka vanhoillinen pelle olekkaan mitä olin luullut.
Tässä on nyt taas iso näkemysero. Käsittääkseni, ja siitä kirjoitettujen lehtiartikkeleiden (valtakuntamme arvostetuimmassa sanomalehdessä) perusteella, kyseessä on tuiki tavallinen (ja upeasti toteutettu) taideanimaatio sisältäen myös lajille tyypillisiä fantasia-aineksia. Korostan jälleen kerran etten tee itse teoksesta minkäänlaisia tulkintoja ennen näkemistä, kuten moni täällä näkyy tekevän. Se että Mannerheim on arvostettu historian henkilö ei tee hänestä koskematonta.
Lillqvist taitaa itsekin halveksua homoja. Hän valitsi juuri homoseksuaalisuuden aseekseen pilkkaamiseen ja muiston lokaamiseen. Vaikka kuten edellä sanoin, tuo animaatio olisi jo tyylinsäkin puolesta riittänyt täyttämään mauttomuuden kriteerit; ihan sama olisiko siinä käsitelty homo- vai heteroseksiä.
J Toisaalta huvittavaa, miten jotkut vetää herneen nokkaan ajatuksesta, että Mannerheim olisi ollut homo.
Lillqvist taitaa itsekin halveksua homoja. Hän valitsi juuri homoseksuaalisuuden aseekseen pilkkaamiseen ja muiston lokaamiseen. Vaikka kuten edellä sanoin, tuo animaatio olisi jo tyylinsäkin puolesta riittänyt täyttämään mauttomuuden kriteerit; ihan sama olisiko siinä käsitelty homo- vai heteroseksiä.
Ja sen tarkotus oli selvästikin häpäistä mannerheimiä koska se on selvästikin katkera siitä että sen kommari isoisä tapettiin.Ja mun mielestä on päivän selvää että tuo Lllqvist vihaa mannerheimiä eli ei se sitä pätkää mitenkään hyvällä tehnyt missään mielessä.
että hekin saavat kyllä esittää mielipiteensä toisista provokatiivisista aiheista muissa tilanteissa.
Joo mutta he eivät saatana tee sitä verorahoilla.
Mjoo mut kukaan ei vissiinkään lähe suunnittelemaan taiteilijan tappamista tuosta hyvästä.