Mannerheim homo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytät Osku olevan kovin kiintynyt Mannerheimiin, joka kuitenkin on mies. Et kai ole... homo?

:david:
Näytät Osku olevan kovin kiintynyt Mannerheimiin, joka kuitenkin on mies. Et kai ole... homo?
Onko sinusta isänmaallisuus synonyymi homoudelle?! No, minä olen nainen ja vähintään yhtä kiintynyt sankariimme, joten taidan olla hetero?:david:

Onko sinusta isänmaallisuus synonyymi homoudelle?! No, minä olen nainen ja vähintään yhtä kiintynyt sankariimme, joten taidan olla hetoro?
Onko homo synonyymi naiseudelle?:rolleyes:

Pitänee vastata tähänkin ketjuun. Jos haetaan homouden oikeutusta historiasta, palaamme antiikin Kreikkaan. Antiikin Kreikassa ns.homous oli ns. jokapäiväistä leipää. Ateenan vapaat miehet eivät laskenee naisia edes samaan rotuun. Tästä johtuen hyvin muodostuneet miehet olivat vapaata riistaa-eivätkä nuoret miehet olleet pahoillaan.

1939-1944 unohtui jo...Ihme kohu noussu ihan mitättömästä asiasta.

Terv.Angsti Mömmö

Pitänee vastata tähänkin ketjuun. Jos haetaan homouden oikeutusta historiasta, palaamme antiikin Kreikkaan. Antiikin Kreikassa ns.homous oli ns. jokapäiväistä leipää. Ateenan vapaat miehet eivät laskenee naisia edes samaan rotuun. Tästä johtuen hyvin muodostuneet miehet olivat vapaata riistaa-eivätkä nuoret miehet olleet pahoillaan.

Palkittu taitelijamme tuskin ajatteli näin, koska valitsi pilkan välineekseen mauttomuuden ohella juuri homoseksuaalisuuden.

Tekeekö Mannerheimin homous siitä jotenkin vähemmän merkittävän henkilön? En sillä että Mannerheim homo olisi ollut, mutta vaikka olisikin, onko sillä jotain väliä?

Tekeekö Mannerheimin homous siitä jotenkin vähemmän merkittävän henkilön? En sillä että Mannerheim homo olisi ollut, mutta vaikka olisikin, onko sillä jotain väliä?

Ei käsittääkseni muiden kuin Lillqvistin mielestä, koska hän sitä tietynlaisena lyömäaseena käyttää. Niin ja kentaurius tietysti:D

Hyvähän se on käsityksiä välillä ravistella, nytkin pieni animaation pätkä sai kaiken maailman kahjot barrikaadeille.

Kysymys on myöskin siitä, että saako Marskia inhimillistää. Saako sillä olla intohimoja, vikoja, puutteita jne... vai vieläkö 2000-luvulla mennään pseudojumalan statuksella?

Mikä tässä animaatiossa oikein kaivaa? Itse olen intin käynyt, Vekaralla. Taata taisteli kannaksella, haavoittui polveen, sen jälkeen Käsivarteen saksalaisia häätämään. Kunniakirjat miekanlyöynnistä ( Rakuuna) on tallessa. Taata ei koskaan tehnyt reissustaan asiaa. Itse olen ollut aina vastakarvaan näitä ylimpiä käskijöitä. Pienin uhraus, suurin kunnia.

Mikä tässä animaatiossa oikein kaivaa? Itse olen intin käynyt, Vekaralla. Taata taisteli kannaksella, haavoittui polveen, sen jälkeen Käsivarteen saksalaisia häätämään. Kunniakirjat miekanlyöynnistä ( Rakuuna) on tallessa. Taata ei koskaan tehnyt reissustaan asiaa. Itse olen ollut aina vastakarvaan näitä ylimpiä käskijöitä. Pienin uhraus, suurin kunnia.
Olisiko sinusta ei-loukkaavaa, jos tästä taatastasi tehtäisiin vastaava homoeroottinen animaatio? Eiköhän anneta veteraanien levätä rauhassa. Parempi kun tuollainen roska kohdistuisi niihin, jotka ovat vielä keskuudessamme ja voivat lausua itse mielipiteensä esitetystä. Lillqvist ei tule kohtaamaan Mannerheimia koskaan kasvotuksin, ehkäpä siksi tuo pätkä tuli tehdyksi.

Taatani oli senverta kova jätkä, että homous ei olis tuntunu missään. Mamma oli taas vielä kovempi "jätkä". Maatila oli Jääskessä eli nyk.Enso. Tilalla oli sotavanki "Sergei". Sergei auttoi heinätöissä jne. Luovutukseen aika oli herkkää, Sergei oli kuin poika, poika joka joutuu helvettiin. Mamma sanoi kun piti luovuttaa sotavanki: Kuin omaa poikaa vietäis.

Onhan tuo saanut tappouhkauksia.

Juu olenhan minäkin mutta kukaan sitä ei toistaiseksi ole lähtenyt suunnittelemaan.

Hyvähän se on käsityksiä välillä ravistella, nytkin pieni animaation pätkä sai kaiken maailman kahjot barrikaadeille.

Kysymys on myöskin siitä, että saako Marskia inhimillistää. Saako sillä olla intohimoja, vikoja, puutteita jne... vai vieläkö 2000-luvulla mennään pseudojumalan statuksella?

Koko thread on mennyt aivan perseilyksi, mutta tartunpa vielä tähän.

Onko homous siis sinusta vika, tai jonkun muun piirteen puute? En ole ajatuspoliisi mutta tässä mielessä Mannerheimin "homoutta" halutaan esittää, Lillqvistin toimesta. Se tässä porukkaa vissiin vie barrikaadeille. Siitä on kysymys. Ikonisokeus pois, mutta ravistelua pelkän vasurikatkeruuden takia ei pidä kenenkään hyväksyä.

Analogia Muhammed-pilapiirroksiin ontuu, koska niissä kuvataan ensisijaisesti Islamin ja sillä perusteltujen lieveilmiöiden nykytolaa. Eli loukkaus ei ole henkilökohtaisesti suunnattu kellekkään, toisin kuin Lillqvistin tapauksessa. Vaikka historian valossa ja Muhammedin teot tuntien, se olisikin paljon oikeutetumpaa kuin Mannerheimin ivaaminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom