- Ikä
- 50
Juuri näin. Ja samalla kyydillä saisivat lähteä myös sen Tampereella palkinneet tahot.Ei niin,se pitäis karkottaa maasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Ja samalla kyydillä saisivat lähteä myös sen Tampereella palkinneet tahot.Ei niin,se pitäis karkottaa maasta.
Onko sinusta isänmaallisuus synonyymi homoudelle?! No, minä olen nainen ja vähintään yhtä kiintynyt sankariimme, joten taidan olla hetero?Näytät Osku olevan kovin kiintynyt Mannerheimiin, joka kuitenkin on mies. Et kai ole... homo?
Onko homo synonyymi naiseudelle?Onko sinusta isänmaallisuus synonyymi homoudelle?! No, minä olen nainen ja vähintään yhtä kiintynyt sankariimme, joten taidan olla hetoro?
Onko homo synonyymi naiseudelle?
Onhan tuo saanut tappouhkauksia.Mjoo mut kukaan ei vissiinkään lähe suunnittelemaan taiteilijan tappamista tuosta hyvästä.
Onhan tuo saanut tappouhkauksia.
Pitänee vastata tähänkin ketjuun. Jos haetaan homouden oikeutusta historiasta, palaamme antiikin Kreikkaan. Antiikin Kreikassa ns.homous oli ns. jokapäiväistä leipää. Ateenan vapaat miehet eivät laskenee naisia edes samaan rotuun. Tästä johtuen hyvin muodostuneet miehet olivat vapaata riistaa-eivätkä nuoret miehet olleet pahoillaan.
Tekeekö Mannerheimin homous siitä jotenkin vähemmän merkittävän henkilön? En sillä että Mannerheim homo olisi ollut, mutta vaikka olisikin, onko sillä jotain väliä?
Olisiko sinusta ei-loukkaavaa, jos tästä taatastasi tehtäisiin vastaava homoeroottinen animaatio? Eiköhän anneta veteraanien levätä rauhassa. Parempi kun tuollainen roska kohdistuisi niihin, jotka ovat vielä keskuudessamme ja voivat lausua itse mielipiteensä esitetystä. Lillqvist ei tule kohtaamaan Mannerheimia koskaan kasvotuksin, ehkäpä siksi tuo pätkä tuli tehdyksi.Mikä tässä animaatiossa oikein kaivaa? Itse olen intin käynyt, Vekaralla. Taata taisteli kannaksella, haavoittui polveen, sen jälkeen Käsivarteen saksalaisia häätämään. Kunniakirjat miekanlyöynnistä ( Rakuuna) on tallessa. Taata ei koskaan tehnyt reissustaan asiaa. Itse olen ollut aina vastakarvaan näitä ylimpiä käskijöitä. Pienin uhraus, suurin kunnia.
Onhan tuo saanut tappouhkauksia.
Taatani oli senverta kova jätkä, että homous ei olis tuntunu missään.
Okei, mie kusen, niele sie.No hyvä,sittenhän siitä vois tehä jonkun videon missä joku äijä kusee sen suuhun.
Hyvähän se on käsityksiä välillä ravistella, nytkin pieni animaation pätkä sai kaiken maailman kahjot barrikaadeille.
Kysymys on myöskin siitä, että saako Marskia inhimillistää. Saako sillä olla intohimoja, vikoja, puutteita jne... vai vieläkö 2000-luvulla mennään pseudojumalan statuksella?