Mannerheim homo?

Demokratian tila nykysuomessa on todellakin tämä: punaviheriöt pystyvät vedättämään valtamedian koordinoituun mainoshyökkäykseen milloin tahansa.
:offtopic:

Jätetäänkös nämä luonnonsuojelulliset ajatukset pois tästä keskustelusta, kun ne eivät kuulu mitenkään tähän Lillqvistin poliittiseen punaälähdykseen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parempi varmaan jättää katsomatta, rupee vaan vituttamaan. Vaikka Katariina on selkeästi pelästynyt ja jutellut viime aikoina huomattavasti sovittelevampaan sävyyn.

Jos Marski toi idän reissultaan homopojan mukanaan, siitä lienee jotain muutakin näyttöä olemassa kuin vanha pispalalainen huhu?

Veijo Meren kirjassa Suomen Marsalkka C.G.Mannerheim kerrotaan jo heti alussa että18.12-17 Helsinkiin marskin mukana saapui sotilaspalvelija.Hän oli ulaani nimeltään Karpatjev,Puolan alueelta kotoisin oleva ukrainalainen.
Karpatjev mainitaan kirjassa neljä kertaa,mitä hänelle tapahtui ei kirjassa kerrota.

Veijo Meren kirjassa Suomen Marsalkka C.G.Mannerheim kerrotaan jo heti alussa että18.12-17 Helsinkiin marskin mukana saapui sotilaspalvelija.Hän oli ulaani nimeltään Karpatjev,Puolan alueelta kotoisin oleva ukrainalainen.
Karpatjev mainitaan kirjassa neljä kertaa,mitä hänelle tapahtui ei kirjassa kerrota.
Onks se nyt sitten ihme että joku palvelija on hintti? Onhan toi mun parturikin hintti ja silti itse olen ihan heterona pysynyt. Näytä mulle hetero palvelija, niin mä näytän sulle fiksun punikin. Niinpä.

Ei sitä Karpatjevia hintiks siinä kirjassa sanota.Eikä hän myöskään ole mikään kirgiisi jostain Uralin takaa.
Kaveri oli Mannerheimin mukana sotimassa Puolassa ja pelasti tämän hengen jossain vaiheessa.Melko kaukaa haettua olis semmoinen ajatus että hänet olis jätetty jonnekkin Tampereelle harhailemaan muistinsa menettäneenä.
Jos hän on ollut Marskin palveluksessa vielä keväällä -18 ni eiköhän hän ole ollut jossain esikunnassa silloin.

Kyllä tuli tossa Nybergin haastattelussa mieleen, että ei toi lehmä muuta halua kuin huomiota tolla kusisella nukketeatterillaan. Vois tosissaa lähteä sinne siperiaan säätämään...

Onko ihan välttämätöntä kutsua homoa hintiksi ja naista lehmäksi? Luulisi että kirjoitustaitoa löytyy sen verran ettei tarvitse tuollaiseen loukkaavaan alatyyliin sortua. Vaikka kukin tietysti antaa itsestään sellaisen kuvan millaisen haluaa..

Tuohon aikaan oli hyvin yleistä, että ylemmillä upseereilla oli sotilaspalvelija pikkuasioiden hoitoon.

Onko ihan välttämätöntä kutsua homoa hintiksi ja naista lehmäksi? Luulisi että kirjoitustaitoa löytyy sen verran ettei tarvitse tuollaiseen loukkaavaan alatyyliin sortua. Vaikka kukin tietysti antaa itsestään sellaisen kuvan millaisen haluaa..

Okei, no en tiennyt kyllä että hintti on loukkaava nimitys. Anteeksi siitä. Mutta tätä Lillqvistiä aion jatkossakin kutsua lehmäksi, koska koen että hän itse haluaa loukata muita ihmisiä, niin mielestäni on oikeus antaa vähän takaisipäin...
Ja se piti muuten aiemmin jo mainita että toi hammaskivi jonka olit tehnyt on mun mielestä oikeasti hyvää taidetta, tollasta konkreettista mitä tälläinen punaniska junttikin ymmärtää. Eikä varmasti provosoi saati loukkaa ketään.

- - Mutta tätä Lillqvistiä aion jatkossakin kutsua lehmäksi, - -
Mitä pahaa lehmät - siis naudat (Bos taurus) ovat tehneet ansaitakseen tämän? :(

Jos Marski oli homo, ei hän ainakaan tehnyt siitä suurta numeroa, kuten nykyisin on tapana. Kyllähän tuo väite vähän närästää, mutta kannatan periaatteesta sananvapautta. Jos joku haluaa esittää Marskin korsetissa, niin kyllä se pitää sopia yhtä hyvin kuin Muhammed pommi turbaanissa.

Jos Marski oli homo, ei hän ainakaan tehnyt siitä suurta numeroa, kuten nykyisin on tapana. Kyllähän tuo väite vähän närästää, mutta kannatan periaatteesta sananvapautta. Jos joku haluaa esittää Marskin korsetissa, niin kyllä se pitää sopia yhtä hyvin kuin Muhammed pommi turbaanissa.

Kuten olet varmaan ymmärtänyt, niin kukaan ei ole ollut huutamassa sensuurin puolesta, tai vaatinut Lillqvistin teurastusta.

Taiteilijana Lillqvist on varmaan valmis ottamaan vastaan vastaan myös epämielyttävää kritiikkiä. Jota hänen "taide" (taide lainausmerkeissä, koska teos toimii vain tienä päästä solvaamaan Mannerheimia) herättää.

Missä muuten menee sanavapauden raja? Saako mitä tahansa tehdä tai sanoa vedoten sanavapauteen?

Mites ihan selvyyden vuoksi niin mikä olikaan lopputulos oliko se nyt homo vai ei?

Mites ihan selvyyden vuoksi niin mikä olikaan lopputulos oliko se nyt homo vai ei?

En kykene ymmärtämään mitä väliä sillä edes on?

:zzzz:

Eikä ne vaimo ja lapset ole mikään tae seksuaalisesta suuntautumisesta.

En kykene ymmärtämään mitä väliä sillä edes on?

:zzzz:

Eikä ne vaimo ja lapset ole mikään tae seksuaalisesta suuntautumisesta.

Ei sillä olekkaan mitään väliä, mutta tämä lehmä nyt on nostanut sen mannerheimin seksuaalisuuden jalustalle.

Ja kyllä oletusarvoisesti voidaan odottaa, että mies jolla on vaimo ja lapsia ei ole homo?

Kuten olet varmaan ymmärtänyt, niin kukaan ei ole ollut huutamassa sensuurin puolesta, tai vaatinut Lillqvistin teurastusta.

Taiteilijana Lillqvist on varmaan valmis ottamaan vastaan vastaan myös epämielyttävää kritiikkiä. Jota hänen "taide" (taide lainausmerkeissä, koska teos toimii vain tienä päästä solvaamaan Mannerheimia) herättää.

Missä muuten menee sanavapauden raja? Saako mitä tahansa tehdä tai sanoa vedoten sanavapauteen?

En osaa sanoa onko tämä teos taidetta, kun en taiteesta mitään ymmärrä, enkä ole sitä nähnyt. Enkä osaa sanoa mitkä ovat Lillqvistin pohjimmaiset motiivit. Saattaahan olla, että tässä haetaan vasemmistolaisille hyvitystä, kun veistä on käännetty haavassa viime aikoina kansalaissotaa muistelemalla. Ilmeisesti kriitikot ovat kuitenkin ylistäneet (kuulin ohimennen radiosta) teosta.

Sananvapauden raja tuntuu olevan subjektiivinen käsite. Tässä sitä ei kuitenkaan ole ylitetty, kuten ei Muhammed pilapiirroksissakaan. Tästäkin joku on silti eri mieltä.

Itse näen kuitenkin Marskin mieluummin heterona, eikä tämä keskustelu siihen muutosta tuo.

Suositut

Back
Ylös Bottom