Maksimivoima

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

DumbF**k

Banned
Searchillä olen hakenut sanoilla maksimivoima, voimanosto, voima, voimaharjoittelu, vahvuus ym. Tuleeko teille muita hyviä hakusanoja mieleen? Toivottavasti löytyy tietoa myös maksimivoiman hankintaan, kun minua ei tuo kehonrakennus niin paljoa kiehdo ja itse en ole täältä paljoa tietoa maksimivoiman hankinnasta löytänyt. Kiitos avusta! :)

Nopea vastaus! Kiitos! Suomen kielistä materiaalia kaipaisin. Olen kokeillut myös tuota West Side Barbell -harjoittelua. Siitä pidän paljon. Yhteistulokseni nousi vuodessa hyvin. Sakari Selkäinahon West Side Barbell -kirja on hyvä ja penkkipunnertajan voimapakkaus -kirjakin on antanut hyviä ohjeita penkkiharjoitteluun. Onko täällä muita voimanoston harrastajia?

Itse kilpailen voimanostossa ja olen itsekin treenannut WSB:llä aiemmin , mutta nyt aloittanut noiden laittamani linkin kaltaisella ohjelmalla. Tuntuma on tähän mennessä tosi hyvä ja odotan kunnon kehitystä yhteistulokseen. Itsellä ainakin rupesi puolentoistavuoden jälkeen kehitys WSB:llä pahasti tökkimään.

Voimanostoa harrastellaan.

Juuh, voimannostoa harrastetaan... no jos se vähä vaihtelee ku en aio "ammattilaiseks", mutta voimannostopainotteista (perhanan pitkä sana :p )... En oo lukenu mitään kirjoja tai kyselly ohjeita... ite oon kokeillu ja seurannu miten muut tekee... tää sali meillä päin on nii pieni ja rempallaan että... No joo penkki menee hyvin, maastanosto huipusti (omasta mielestä ikään verrattuna) ja kyykky heikosti (vertaa maastanostoon)... no joo miten tämä liittyy aiheeseen, ei mitenkään. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmmph... meikäläisellä on ollut tarkoitus olla nimenomaan voimanostaja, mutta nyt on tullut massaa -ja oikestaan näyttää peilissä hyvältä-.

No mutta joo... se massa varmaan tipahtaa, kunhan jätän kreatiinin ja mielettömän syömisen pois. Voima varmaan jää...

Lienenkö ensimmäinen naisimmeinen tällä threadillä? Vastaan vain että juu, oon miekin jonkin sortin voimanoston harrastaja.
Lajeina vain niiden kolmen normaalin lisäksi moni muu liike, jossa haluaa kehittää maksimiaan, mm. pystypunnerrus, hauis, raaka rinnalleveto + ehkä joku muu, joka ei juuri nyt tule mieleen. Voimatreenivinkkejä olisi meikäkin usein vailla, kun tuo oma tietämys tuppaa joskus loppumaan.

Voimanosto lähellä sydäntä minullakin. Mutta painotan, että toistaiseksi nimenomaan harrastelen, ja joskus hamassa tulevaisuudessa olisi tarkoitus mennä johonkin virallisiinkin mittelöihin. Treeni kulkee vedon, kyykyn ja penkin ehdoilla koko ajan enemmän ja enemmän.

tämän voisi joku nokkela moderaattori viskata voimanosto alueelle, mutta..

moniko reenaa tuolla west side barbell menetelmällä?

miten usein käytätte kumeja / ketjuja harjoitellessa? mistä asioista kannattaisi alkaa suunnittelemaan treeniohjelmaa?

entäpä miten on helpoin löytää heikoimmat (tuki-)lihakset pääliikkeissä? lähinnä esim. miten selkälihasten heikkous vaikuttaa penkkiin (miten sen huomaa?).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom