Jaa-a. Itse en diettaile enää minkään vuodenajan mukaan. Kun 3 vuotta itseä piinanneestä kalorinlaskemisesta on päässyt eroon niin puolisen vuotta kun on syönyt mitä mieleen tulee ja treenannut urakalla niin lukemat on noussu mukavasti niin painojen kuin painon puolella.
Nyt vain tarvis taas ottaa vähän fättiä pois, 105kg taulussa ja jos 10kg tuosta saisi pois niin olisi taas kiva. Puvuntakki on alkanut kiristään selästä, mutta nyt vähän maha pömpöttää. Ainoa ongelma on että olen 6vk ajan koittanut "aloittaa taas terveellisemmän jakson jolloin en ahmi makeaa". Ja lopputulos, jälleen tänään on se että olen vetänyt levyn suklaata.
En hae tällä maililla mitään sympatiaa, mutta nyt rupeaa nyppimään että en pääse makeanhimoistani millään eroon. pidin viimeisiä isyyslomia, niin esim 10pv aikaan söin 7 levyä suklaata. Viime viikolla pe - ke välillä söin 4 levyä suklaata ja 400gr irttaria.
Tiedän. taipuvainen syys"masennukseen" (vihaan oikeasti tuon sanan väärinkäyttöä), mielialasyömiseen (työpaineet ym) jne mutta kyllä se nyt alkaa jo huvittaan ettei saa itseä niskasta kiinni :D vaikka välillä taas :(
Pakko se on kai taas laskea paljon noihin menee rahaa + hampulääkärit, jos edes rahaa miettimällä saisi itselle taukoa makeasta. Homma menee meinaan niin että kun jätän makean, paino alkaa aina putoamaan. Eli ei olisi mistään muusta kiinni, syön muuten aika terveellisesti. Toki lihaakin tässä "bulkkaillessa" on tarttunut, mutta nyt haluu löysät pois...
Että tällasia kokemuksia taas namihimosta. Paheiden määrä on vakio, en polta ollenkaan ja alkoholia käytän ehkä korin vuodessa nykyään...