Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K.Kojootti sanoi:Pyrin käymään salilla 4 krt viikossa ja pari kertaa jumpassa (rasvis, step, muokkaus, ym.) Yritän pysyä terveellisessä ruokavaliossa, mutta makean ym. himo on hirveä! Ja tahdonvoima olematon (ärsyttävää :wall: ) Millä siis hillitä tuota herkun himoa ja mitä voisi syödä turvallisin mielin kun himo yllättää? Kertokaa viisaammat...

Vapaasielu sanoi:aikasemminki mainitut light limut on hyviä mut entäs tikkarit? riittää pitkäks aikaa yks, jos vaan jaksaa imeskellä.![]()
Toisaalta tuo ajattelu tapa tuo helpoutta, mutta HC bodymunkit tekevät kaikki vaikeamman kautta.Gillyanne sanoi:- pois sellainen ajattelutapa, että karkki ja makea ovat ehdottomasti kiellettyjä juttuja, sillä kielletty hedelmä houkuttaa aina eniten

hah hah.Doggoned sanoi:Nii, onhan niitä sokerittomia "tikkareita", mutta onko miehille mitään?
Vapaasielu sanoi:hah hah.![]()
huono..:jahas:
NGV sanoi:Toisaalta tuo ajattelu tapa tuo helpoutta, mutta HC bodymunkit tekevät kaikki vaikeamman kautta.![]()
kuivattu ananas menee hyvin karkistamikko87 sanoi:Itse vedän ainakin purkin päivässä ananasta (kalorit muistaakseni 57kcl/100g) Mulla ei ainakaan tee mieli mitään makeaa ja pesee tuo maussakin monet karkit ainakin mun mielestä![]()
nahkapatu sanoi:..eli haluatko imettää ittees jotain väriaineita, lisäaineita ja sokeria?, vai proteiinia, hiilareita, vitamiineja jne...
Jakob sanoi:Treenin jälkeen voi joskus korvata malton vaikka pienellä karkkipussilla. Ei optimia , mutta varmaan ihan toimivaa..
sokeri = hiilihydraattia
:whip: