Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K.Kojootti sanoi:Pyrin käymään salilla 4 krt viikossa ja pari kertaa jumpassa (rasvis, step, muokkaus, ym.) Yritän pysyä terveellisessä ruokavaliossa, mutta makean ym. himo on hirveä! Ja tahdonvoima olematon (ärsyttävää :wall: ) Millä siis hillitä tuota herkun himoa ja mitä voisi syödä turvallisin mielin kun himo yllättää? Kertokaa viisaammat...
Vapaasielu sanoi:aikasemminki mainitut light limut on hyviä mut entäs tikkarit? riittää pitkäks aikaa yks, jos vaan jaksaa imeskellä.
Toisaalta tuo ajattelu tapa tuo helpoutta, mutta HC bodymunkit tekevät kaikki vaikeamman kautta.Gillyanne sanoi:- pois sellainen ajattelutapa, että karkki ja makea ovat ehdottomasti kiellettyjä juttuja, sillä kielletty hedelmä houkuttaa aina eniten
hah hah.Doggoned sanoi:Nii, onhan niitä sokerittomia "tikkareita", mutta onko miehille mitään?
Vapaasielu sanoi:hah hah.
huono..:jahas:
NGV sanoi:Toisaalta tuo ajattelu tapa tuo helpoutta, mutta HC bodymunkit tekevät kaikki vaikeamman kautta.
kuivattu ananas menee hyvin karkistamikko87 sanoi:Itse vedän ainakin purkin päivässä ananasta (kalorit muistaakseni 57kcl/100g) Mulla ei ainakaan tee mieli mitään makeaa ja pesee tuo maussakin monet karkit ainakin mun mielestä
nahkapatu sanoi:..eli haluatko imettää ittees jotain väriaineita, lisäaineita ja sokeria?, vai proteiinia, hiilareita, vitamiineja jne...
Jakob sanoi:Treenin jälkeen voi joskus korvata malton vaikka pienellä karkkipussilla. Ei optimia , mutta varmaan ihan toimivaa..
sokeri = hiilihydraattia