Maitorahkasta makeaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taas täytyy hehkuttaa Lidlin Milbonan rahkaa, on kaikista vähiten rahkasen ja happaman makusta noista rahkoista mitä minä olen maistanut. Siihen vaan loraus funlightia ja tarvittaessa vettä (jos haluaa juoksevampaa) ja eikun syömään ja hyvää on! Funlightia sitten vaan maun mukaan.

Ei mitään neiteilyä pojat ja tytöt, vaan tuo Tomin keino on ihan hyvä! Joskus aamuisin saatan kyllä pistää aspartaamisoppaa sinne sekaan vähän, ja illalla maustan ehrmannin rypsärillä <3

Ei se rahka niin paskalta maistu et sitä ei vois sellasenaan vetää, ja jos tekee mieli maustaa sitä ni heittää purkin ananasta sekaan, hyvää ja kevyttä

Onko tuo Ehrmannin rahka kovinkin paljon parempaa kuin valion? Olen käsittänyt, että se olisi juoksevampaa ja ehkä hieman vähemmän happaman makuista? Ja ainakin halvempaa se on. Harmi kun sitä ei täältä saa mistään. Pitäisi varmaan suoraan tehtaalta tilata 200 laatikkoa sitä...

Niin ja semmosta piti vielä kysyä, että onko noita rahkoja muun merkkisiä kuin Valio ja Ehrmann? Ja jos on niin oisko laittaa niitten ravintosisältöjä ja hintoja?

Miksi pitää väkisin mättää jotain maitorahkaa, vaikka se maistuu paskalta? (kysymys siis niille, joiden mielestä se maistuu paskalta). Itse ainakin otan proteiinini mieluummin muualta.

sammyx sanoi:
Miksi pitää väkisin mättää jotain maitorahkaa, vaikka se maistuu paskalta? (kysymys siis niille, joiden mielestä se maistuu paskalta). Itse ainakin otan proteiinini mieluummin muualta.

"No kun isot pojat salilla syö kaikki sitä maitorahkaa, ja mä luulen että se on niiden kasvun salaisuus. Siksi minä sitä syön, vaikka meinaa yrjänä tulla kylään joka kerta, mutta pakko se on vaan ku isot pojatkin..."

Mä en myös ymmärrä tuota yletöntä rahkan ylistämistä, varsinkaan niiden kohdalla jotka eivät sen mausta pidä. Itse syön sitä jonkin verran, dieetillä enemmän kun täyttää hyvin vatsan, toisin kuin joku protskudrinkki. Onhan siinä maitoproteiinia ihan hyvin, ja välipalana menee täydestä kuin väärä raha. Mutta ei se mikään ihmelääke ole, tai kasvun perusta. Jotkut vouhkaa salilla suureen ääneen, kuinka se rahka on NIIIIIIIN hyvää sen fanlaitin kanssa...

Ainiin, dieetistä tuli mieleen... :hyper: Kyllä se ihmisen pääkoppa keksii mitä ihmeellisimpiä sotkotuksia, kun ei ruuasta saa hiilareita tarpeeksi, eikä kalorit oo muutenkaan kovin ylhäällä. Kevään PM-kisadieetillä sain avovaimon yökkäilemään pelkästä ajatuksesta, kun illalla kotiin tullessani laskeskelin kalorit ja katselin mitä vielä voin syödä. Noh, siitä sitten hetken päästä kokkailin aimo sotkotuksen: Rahkaa, raejuustoa ja kalkkunafileleikettä, kaikki sekaisin ja naamariin. Huh-huh!!! Olipahan makuelämys. Tällä hetkellä ei tulisi mieleenikään yhdistellä moisia aineita keskenään.. se oli vähän niin kuin olisi kerransyötyä syönyt uudelleen, sopivilla hapoilla maustettuna. :urjo:

joskus kun dieettasin kunnolla ja laskin kalorit tarkkaan niin opin tottumaan rahkan makuun, ja nytkin kirjoittaessani on tossa näppiksen vieressä purkki ehrmannia, enkä ole makeuttanut millään ku en jaksa säätää (ja ananas on loppu)

Tomi sanoi:
Herkullista ja maistuvaa rahkaa saa, kun avaa purkillisen Ehrmannia ja laittaa siihen lusikan.
OOOOioioioioioii!!! Minkä makuinen lusikka? Onko lusikan lämpötilalla väliä? Entä lisääkö esimerkiksi purkin pyöräyttäminen pöydällä ennen avaamista rahkaan makua? :rolleyes: :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osta kaupasta Makosta (pieni 100g :n läpinäkyvä pussukka). Hintaa jotain pari euroa ja kestää suht kauan. Purkilliseen Ehrmannia puoli tl Makosta ja on vasmasti makeaa ja erittäin hyvää! Lisää vielä sekaan pakastepuolukoita 50g-->, tai jotain muita marjoja makusi mukaan. :)

Poser sanoi:
Mä en myös ymmärrä tuota yletöntä rahkan ylistämistä, varsinkaan niiden kohdalla jotka eivät sen mausta pidä. Itse syön sitä jonkin verran, dieetillä enemmän kun täyttää hyvin vatsan, toisin kuin joku protskudrinkki.
Meillä köyhillä ei ole varaa syödä kanaa, valkoselkätikkaa ja saimaannorppaa päivittäin. :(

En makeasta rahkasta tiedä, mutta sipsien kanssa dippikastikkeena rahka menee hyvin voi laittaa viellä purkin kermaviiliä lisäksi jos on liian jäykkää dippiä.

Hyvää dietillä - not :)

-edit- Makeaa hyvää rahkaa saa kun ottaa toiseen käteen rahkapurkin toiseen hunajapurkin ja sitten ensin hunajaa vähän lusikkaan, sitten rahkaa ja ääntä kohti.

Tässä nyt ei vielä ole vissiin tullut sitä helpointa ja nopeinta keinoa esille. purkki Ehrmannia kaadetaan sheikkeriin missä on noin 6 desiä vettä. Muutama rivakka ravistus ja kertarykäisyllä naamaan. Ei maistu pahalle ja on nopea nauttia. :arvi:

Väänsin äsken ehkä tykeimmän protskupommin ever! Bulkilla ollaan :D

-300g maitorahkaa
-100g jotain purkkihedelmäsekoitusta (maun vuoksi)
-200g vaniljajäätelöä
-2 kananmunaa
-4dl maitoa
-2dl Fastin triple wheytä
-2dl maltoa.. ja sauvasekotin laulamaan!

Oli muuten pirun hyvää, mutta nyt on "vähän" öhky olo..

Minä ainakin lurautan reilun lurauksen Fun Light-tiivistettä ja sotken lusikalla vaan huolellisesti, on kuin jogurttia söis, makeaa ja hyvää. :)

Ja jos joku alkaa höristä aspartaamin terveyshaitoista niin..... :)

syön melkein joka päivä tälläisen annoksen:

-500g milbona rahka
-n. 30g heraa
-kaurahiutaleita (hiilaria n.30g)
- desi salaista maku ainetta (fructosea) n. 50g hiilaria
- 4 rkl rypsärii
- laimennan maidolla kunnes se on niin vetelää että sen voi imeä pillillä

toisten mielestä toi fructose on liian makeeta mut elovera kaa se menee pois se makeus aika lail. tosa annokses on semmonen 1g per mun painokiloa kohti rotskua

Pattismurffi sanoi:
Tässä nyt ei vielä ole vissiin tullut sitä helpointa ja nopeinta keinoa esille. purkki Ehrmannia kaadetaan sheikkeriin missä on noin 6 desiä vettä. Muutama rivakka ravistus ja kertarykäisyllä naamaan. Ei maistu pahalle ja on nopea nauttia. :arvi:
Siinä on asennetta!! :worship:

Parasta mitä maa päällään kantaa!!

puol desiä - desi maitoa, puol purkkia maitorahkaa, kauha tai pari protsku jauhoo (makeuttamaton tai mansikka) kaksi raakaa kananmunan valkuaista ja lopuksi 2-3 desiä valion mansikkakeittoa. tulee noin 7dl - 1l tavaraa eikä ole mitään ylimääräistä.se on hyvä ja toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom