sammyx sanoi:
Miksi pitää väkisin mättää jotain maitorahkaa, vaikka se maistuu paskalta? (kysymys siis niille, joiden mielestä se maistuu paskalta). Itse ainakin otan proteiinini mieluummin muualta.
"No kun isot pojat salilla syö kaikki sitä maitorahkaa, ja mä luulen että se on niiden kasvun salaisuus. Siksi minä sitä syön, vaikka meinaa yrjänä tulla kylään joka kerta, mutta pakko se on vaan ku isot pojatkin..."
Mä en myös ymmärrä tuota yletöntä rahkan ylistämistä, varsinkaan niiden kohdalla jotka eivät sen mausta pidä. Itse syön sitä jonkin verran, dieetillä enemmän kun täyttää hyvin vatsan, toisin kuin joku protskudrinkki. Onhan siinä maitoproteiinia ihan hyvin, ja välipalana menee täydestä kuin väärä raha. Mutta ei se mikään ihmelääke ole, tai kasvun perusta. Jotkut vouhkaa salilla suureen ääneen, kuinka se rahka on NIIIIIIIN hyvää sen fanlaitin kanssa...
Ainiin, dieetistä tuli mieleen...
Kyllä se ihmisen pääkoppa keksii mitä ihmeellisimpiä sotkotuksia, kun ei ruuasta saa hiilareita tarpeeksi, eikä kalorit oo muutenkaan kovin ylhäällä. Kevään PM-kisadieetillä sain avovaimon yökkäilemään pelkästä ajatuksesta, kun illalla kotiin tullessani laskeskelin kalorit ja katselin mitä vielä voin syödä. Noh, siitä sitten hetken päästä kokkailin aimo sotkotuksen: Rahkaa, raejuustoa ja kalkkunafileleikettä, kaikki sekaisin ja naamariin. Huh-huh!!! Olipahan makuelämys. Tällä hetkellä ei tulisi mieleenikään yhdistellä moisia aineita keskenään.. se oli vähän niin kuin olisi kerransyötyä syönyt uudelleen, sopivilla hapoilla maustettuna. :urjo: