Maitorahkasta makeaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Down bye one sanoi:
Missä suhteessa sitä fun lightiä sinne rahkan sekaan pistetään? Ja laitetaanko pelkkää tiivistettä vai ihan valmista mehua???
Ja joku vielä ihmettelee, miksei nykyään kukaan osaa laittaa ruokaa? :lol2: Nojoo, laitapa nyt loraus sitä Fun Lightia ensin sen rahkan päälle. Sen jälkeen laitat sekaan tarpeellisen määrän kylmää vettä, jonka jälkeen sekoitat. Rahka kannattaa sekoittaa kulhossa. Lisää mehutiivistettä tarvittaessa.

Down bye one sanoi:
Missä suhteessa sitä fun lightiä sinne rahkan sekaan pistetään? Ja laitetaanko pelkkää tiivistettä vai ihan valmista mehua???
Itse laitan pelkkää mansikanmakuista tiivistettä, 1-1½ ruokalusikallista vähän reilun puoleenpurkkiin rahkaa (500g purkista -> ~300g rahkaa).
Ja eikun ääntäkohti... :kuola:
Eli koko purkilliseen menis semmoinen kolmisen ruokalusikallista...

Jooo elikkä rahkaahan voi periaatteessa pistää mitä vain :) Itse pistän yleensä ananaspaloja,mustikkakeittoa,rusinoita,sokeria(vähäsen),maitoa(vähäsen mutta vie sitten sen happamuuden mukanaan ;) ) oikeestaan pistän sitä mitä kaapista löytyy ja taivas on vain rajana :) Jugurtti on kyll kans hyvä(hedelmäpommi :kuola: )

Miten te saatte ehrmannista kannen auki?

Tomi sanoi:
Nojoo, laitapa nyt loraus sitä Fun Lightia ensin sen rahkan päälle. Sen jälkeen laitat sekaan tarpeellisen määrän kylmää vettä, jonka jälkeen sekoitat.

Niin Milbonaan, Valioon kuin Ehrmanniinkin riittää munsta loraus funlightia. Tulee just sellaista sopivaa lusikoitavaa.

Eikö kukaan muu käytä Lidlin appelsiininmakuista light-mehutiivistettä?
Sitä, öljyä, hiukan sitruunaa (myös valmiina tiivisteenä) ja pellavansiemenrouhetta, niin maistuu ihan AllStarsin sitrus-rahka patukoille. Mä oon ihan koukussa tohon mössöön!

Juu Fun Lightilla täälläkin mennään...ja niin juu aivan huippuunsa hiotun gourmet elämyksen saa maustamalla Fun Light-rahkan kanelilla, ja sit tietty kaikki pakolliset mukaan (vehnäleseet, öljyä, etc.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Spoonie Kolmosen ehdotelma:

500 g rahkaa (merkillä ei väliä)
Desi maitoa (merkillä ei väliä)
Puoli desiä funlightiä (maulla ei väliä)
Sekoitetaan Hackmanin lusikalla sen verran, ettei näytä enää niin rivolta

Pyhäversion setti on sama, mutta sekaan laitetaan vielä

2 dl kaurahiutaleita
2 rkl rypsiöljyä
1 rkl pellavansiemeniä
1 rkl hasselpähkinärouhetta
1 kpl yllätyksiä, esim. manteli tai lelu

Ja eikun syömään.

Itse oon syöny rahkan kans jo pitemmän aikaa ½ purkkia ananasmurskaa, 1-2 rkl oliiviöljyä ja hyppysellisen sokeria. Vois kokeilla tota funlightia nii ois helpompi laittaa ja ei tulis niin kalliiksi kun ananasmurskakin maksaa..

Rahka ja appelsiini sauvasekoittimella muussattuna on loistava vaihtoehto. Vaatii tietysti vähän enemmän vaivannäköä, mutta maku on taivaallinen.

Hulkki sanoi:
Makeaa siitä rahkasta saa Hermesetas-makeutusnesteellä. Ei tarvitse kuin muutaman pisaran, ja sekoittuu täydellisesti. Päälle vaikka ananaspaloja.

Hermesetas-makeutusjauhe on myös hyvä keino. Helppo annostella, kun on sellaista "melkein-sokeria". Sitä voi käyttää kaikkeen muuhunkin ruoanlaittoon ja leivontaan. Ainakin itse käytän. Kaapista kyllä löytyy koko hermesetas-valikoima.. tällainen fit-kotikokki kun olen. :nolo:

joo meikkiski käyttää tota funlight vadelmaa. tulee aika hehkeetä. sitte jos mustikoita sattuu olee ni niitä joukkoo kans. tulee vielä hehkeempää. joskus jugurttia kans sekaa. :)

Threadin innoittamana pilotoin juuri itsekin rahkan (200g, Sparin halpaa kuin hammastahna) ja Funlightin (makuna appelsiini, määrä kolme ruokalusikkaa) ja tuntupa että toimii. Loppuu se ananaksen mussutus nyt. Tähän.

Vannon ananasmurskan ja etenkin mustaviinimarjojen nimeen!! Etenkin noi marjat ovat aivan kunningas lisä rahkan kanssa. C-vitamiinia piisaa eikä kaipaa minkäänlaista makeutusta. Kannattaapi testailla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom