Maitorahka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten teette maitorahkasta sellaista että sitä voi syödä? Pelkkä maitorahka on niin pahaa ettei sitä _voi_ syödä, ja nyt kokeilin sekoittaa siihen mansikkahilloa. No eipä sekään kovin hyvää ollut :urjo: .

search.

Funlight tiivistettä sekaan ihan sellaisenaan, eli "raakana". Ja sitten kannattaa testailla eri merkit, varsinkin Lidlin Milbona on miedomman makuista, eli minun makuuni paljon enemmän mitä muut vaihtoehdot.

Search auttaa.

Laita vaikka FunLioght mehua se on hyvää. Rahkassakin on eroja esim ehrmann on juoksvampaa ja mun mielestä ainaki parempaa ku muut.

EDIT: TIMBAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :evil:

Erkki-setä sanoi:
Miten teette maitorahkasta sellaista että sitä voi syödä? Pelkkä maitorahka on niin pahaa ettei sitä _voi_ syödä, ja nyt kokeilin sekoittaa siihen mansikkahilloa. No eipä sekään kovin hyvää ollut :urjo: .

1dl (40 g) protskudrinkki bway8100 32,4 2,4 2 159,08
250g maitorahka Milbona 30,5 9,75 0,5 170
2 rkl rypsiöljyä (30 ml) 0 0 30 270
20g pirkka kaakaota 0,9 18 0,5 80
Fun light mehu (sokeriton)

prot hh rasv kcal
63,8 30,15 33 679,08

Kaikki ainekset mikseriin tai tehosekoitteimeen = :rock:

Tai yksinkertaiseti marjoja,lasten pilttejä ,vaihtoehtoja on valtavasti

Erkki-setä sanoi:
Se on ihan hyvää, esimerkiksi ananaksen tai fun lightin kanssa. Ja kyllä sitä sellasenaankin helposti syö (ainakin ehrmannia, muut on hiukan turhan sementtiä).

jostain pakkikselta luin vastaavanlaisen sekoituksen jota on tullut tehtyä nyt omalle maulle sopiva versio:

250g maitorahka (Ehrmannia itellä)
250-300g mansikkajugurttia
iso banaani

ja nuo sekottimeen.. nams

Ehrmannin sekaan ei tule laitettua mitään, menee hyvin sellaisenaan. Valion/Pirkka-rahkan sekaan mustikoita suoraan pakastimesta tai kanelia+vähän banaania... :kuola: Milbonaa en varmaankaan toista kertaa osta, ei ollut oikeen mun makuun... :jahas:

Paras on purkki rahkaa siihen sekaan purkki anaspaloja
ja viimenen silaus mehu keittoa maun mukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulle maitorahka menny millään alas, mut ehram menee sellasenaankin...ite lisään mustikkakeittoa 1-2dl

kyllähän se fun lightilla tulee hyvänmakuiseksi. Mitään parasta makua ei mulle oo vaan vaihtelen aina.

Erkki-Setä, käytäppäs searchia. oot aloittanu jo pari threadia ja niiden sisällöistä on täälä keskusteltu jo. toki aktiivinen saa olla..

Mulla menee rahka ihan raakana alas, mut jotain mitä voi siihen lisäks laittaa on Fun lightia tai sit jos pakastimesta löytyy marjoja(mansikkaa, mustikkaa yms..) niin laittaa niitä sit sekaan, tulee tosi hyvää ainaki omasta mielestä.

Mulla on kans vaikeuksia syödä tota rahkaa raakana kun se takertuu kurkkuun :D
Laita jugurttia ja/tai maitoa sekaan ja sauvasekottimella tasaseks niin tulee semmosta juotavaa ja menee helposti ja nopeasti alas.

Suositut

Back
Ylös Bottom